Forum Klubu ROVERki.pl :: 200 Vi - wzmacnianie hamulców - przewody
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
200 Vi - wzmacnianie hamulców - przewody
Autor Wiadomość
MelGibson 




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 27
Skąd: Poznań



Wysłany: Sro Sie 20, 2008 00:40   200 Vi - wzmacnianie hamulców - przewody

Witam

Chcę poprawić hamulce i dlatego planuję wymienić przewody hamulcowe na wzmocnione.
Mogę kupić komplet przewodów na przód i tył GoodRidge za 349 zł (niestety czas oczekiwania 2 tyg). Wie ktoś gdzie można dostać nieco taniej, a przede wszystkim od ręki ?
Proszę o opinie o takich przewodach.

Oczywiście do tego płyn Motul RBF600 już czeka.

Tarcze przednie wentylowane Brembo MAX 262 mm zostają, wychodzę z założenia że nie ma sensu zwiększać tarcz by za chwilę zmieniać alufelgi.

pozdr
MelGibson
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sie 20, 2008 00:40   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Sro Sie 20, 2008 06:45   

a klocki tez zmieniles?? jakie masz opony??
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Sro Sie 20, 2008 07:54   Re: 200 Vi - wzmacnianie hamulców - przewody

MelGibson napisał/a:
Wie ktoś gdzie można dostać nieco taniej, a przede wszystkim od ręki ?
Proszę o opinie o takich przewodach.

Nie oszczędzałbym na tym, dwa tygodnie to też nie jakiś straszny szmat czasu. Jeśli chodzi o zlikwidowanie ciastowatości pedału hamulca to mi pomogło zalanie motulem i odpowietrzenie porządne - co ciekawe musiałem trochę przejechać żeby pedał stwardniał. Też myślałem o przewodach z oplotem ale z braku czasu i niechęci do kolejnego odpowietrzania (kolejnej roboty) na razie odpuszczam...
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Sro Sie 20, 2008 09:08   

jak juz robic to profi :) skompletuj sobie tarcze + klocki ebc green stuff + węże w oplocie + motul. Jak masz kase możesz sobie kupic wzmacniacz sily hamowania f1z(ktoś na forum mial i byl zadowolony)
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Sie 20, 2008 10:18   

jeśli nie zwiększasz średnicy tarczy to zmiana przewodów nie ma sensu chyba ze stare są już zniszczone lub spuchły... za to ostatnio dorwałem katalog Taroxa G88 plus klocek Taroxa Rally Red tak komplet na przód można dostać już w Polsce za około 1100PLN.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Sro Sie 20, 2008 10:37   

dobryziom napisał/a:
jeśli nie zwiększasz średnicy tarczy to zmiana przewodów nie ma sensu chyba ze stare są już zniszczone lub spuchły... za to ostatnio dorwałem katalog Taroxa G88 plus klocek Taroxa Rally Red tak komplet na przód można dostać już w Polsce za około 1100PLN.
ale po co do 145KM ?? :) jak autko do jazdy na codzien to naer ebc red sie nie nadaja :/ Sam chcialem zmienic ale u mnie sa zaciski i tarcze nie wentylowane :/ musial bym zmieniac wszystko a to kupa kasy :/ no ale ja mam 103KM :P
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Sro Sie 20, 2008 10:44   

Sam się napaliłem na tarcze ebc groove + klocki ebc czerwone. Ale w szukajce znalazłem parę osób niezadowolonych - głównie z powodu bicia na kierownicy. Wizyta u mechanika w Opolu, potem rozmowa z p. Midowiczem, spowodowały że wybiłem sobie z głowy zmianę tarcz, zwłaszcza że odpowietrzenie pomogło
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Sro Sie 20, 2008 11:06   

ale czaerwone sie nie nadja do normalnej jazdy... tybardziej do leciutkiej 200 :/
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Sie 20, 2008 11:16   

marcinmarcin napisał/a:
Sam się napaliłem na tarcze ebc groove + klocki ebc czerwone. Ale w szukajce znalazłem parę osób niezadowolonych - głównie z powodu bicia na kierownicy. Wizyta u mechanika w Opolu, potem rozmowa z p. Midowiczem, spowodowały że wybiłem sobie z głowy zmianę tarcz, zwłaszcza że odpowietrzenie pomogło


wiele osób jest przekonana że EBC to wyczynowe hamulce i z tego później wychodzą historie o pogiętych tarczach... to jest firma tuningowa robią hamulce przeznaczone do streetu i tu powinny sie dobrze sprawdzać chociaż trochę hałasują i i jak klocek sie nie nagrzeje hamują miernie. Nie należy na nich robić prób typu hamowanie z 200 do 0 na wciśniętym pedale bez odpuszczania bo jasne ze padną.

michone
co z tego ze samochód ma 145km czy 103km jak sie rozpędzi do 180 to tak samo będzie musiał wyhamować :) to ze ktoś ma mniej koników pod maska nie znaczy ze szybko nie jeździ na dobry klocek to podstawa :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Sro Sie 20, 2008 11:21   

no niby tak :) ja mam wszystko nowe zimmermana i jestem zadowolony, a najwieksza roznice odczulem po zmianie opon z dunlop speed 2000 na michelin p zero nero :)
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Sie 20, 2008 11:25   

zimmermann dobra tarcza polecam wytrzymała parę hamowań z 200 praktycznie do zera i lata nadal oczywiście dobrze dobrany klocek ma duże znaczenie. Jak padną wyprobuje zestaw taroxa... albo swap na 288 z preli
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Sro Sie 20, 2008 11:29   

a w ogole to byles juz na hamowni po wymianie dmuchawki ?? :)
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Sie 20, 2008 11:39   

nie :roll: hehhe boje sie tak jak chłopaki z chip tjuningu :rotfl:

a tak serio czekam teraz na nowa zawieche poza tym muszę zmienić jeden uszczelniacz od przewodu olejowego w turbie i dokręcić DP ogarnę całość to podjadę bo sam jestem ciekawy.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Sro Sie 20, 2008 11:42   

na ile liczysz?? pamietaj zeby poprosic o moc na silniku <lol>
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Sie 20, 2008 12:15   

sam go będę hamował żeby mnie nie oszukali :mad: na ile liczę hmm przy dobrych wiatrach 250km powinno wypluć


PS super info zawias jest już w PL :lol: wieczorem jadę odebrać.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Sro Sie 20, 2008 12:41   

250KM :D ja to jeszcze za glupi jestem na taka moc :D ile wazy 200 coupe??
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Sie 20, 2008 13:05   

katalogowo 1185kg
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Sie 20, 2008 16:00   

ziomus my sie ustawic kurka mielismy :P

Ja swoje EBC zagotowal ostatniop, pewnie tez wina plynu, ale jechalem od cargo do pomnika lotnika z nowym clio sport i tak co swiatla but i hebel. Dla ciekawych clio poleglo do konca 3b mialem 2dl przewagi :P
 
 
 
MelGibson 




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 27
Skąd: Poznań



Wysłany: Sro Sie 20, 2008 18:33   

Michone klocki z przodu mam ATE ale uważam że są troszkę miękkie i pylą jak się skończą to zmieniam na inne, z tyłu były Lucasy cieniasy i poszły do kosza a weszły na próbę GreenStuff i wyraźna poprawa. Ale całokształt to nie to co powinno być, musi być lepiej dlatego zmiana płynu i przez to żeby był efekt daję wzmocnione przewody GoodRidge.
Opony z przodu nowe Bridgestone Potenza RE720, chyba nie muszę mówić więcej. Z tyłu jeszcze dobre Dunlop Sport SP 01 bardzo przyjemne opony na suche ustępują Potenzie na mokrej nawierzchni. A Twoje poprzednie Dunlopy speed 2000 ? chyba inaczej się nazywają ale mniejsza... to porażka, także nie dziwie się dobrych odczuć po ich wymianie.
Jeśli chodzi o wzmacniacz siły hamowania to raczej siłę mam w nogach tyle że ona obecnie idzie najpierw na rozpychanie elastycznych przewodów (każde się poddają).
Tak czytam Cię dalej Michone - powiem jedynie że zapewne nie jechałeś jeszcze Vi.
Ale i tak każdy ma inne oczekiwania co do hamulców, ja taką ścieżkę wybrałem.
Panowie nie prosiłem was o poradę jakie wybrać tarcze - interesują mnie przewody.

Marcinmarcin - oprócz tego co napisał dobryziom źle założone tarcze jakiekolwiek byś nie założył zestawy lub nieumiejętne użytkowanie (czytaj. kontakt z wodą po nagrzaniu) będą powodować finalnie bicie na kierownicy.

[ Dodano: Sro Sie 20, 2008 19:39 ]
Chłopaki dużo piszecie ale co z tego nie dostałem odpowiedzi na moje pytanie nie będzie "pomógł" :-)

Kamil Luczak gratuluje starcia z Clio Sport, jestem pod wrażeniem. A tak mi chodziło po głowie to autko.
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Sie 20, 2008 18:53   

jeszcze raz wujek dobra rada

jeśli nie zwiększasz średnicy tarczy to zmiana przewodów nie ma sensu chyba ze stare są już zniszczone lub spuchły...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 45] Swap hamulców
Stilek74 Tuning mechaniczny 4 Pią Wrz 02, 2016 19:24
bociannielot
Brak nowych postów [R 75]Przekładka hamulców od MG ZT V6 V8
davidlive Tuning mechaniczny 22 Sob Gru 21, 2013 12:38
rafalmis1
Brak nowych postów [R45]zmiana hamulców
lukasz17 Tuning mechaniczny 3 Wto Wrz 11, 2012 18:44
lukasz17
Brak nowych postów [R200'96+] Upgrade hamulców
Owsik Tuning mechaniczny 54 Pon Gru 24, 2007 15:26
maciekwawa
Brak nowych postów [216SI '97] Swap hamulców z Hondy Civic.
Da rade?
kqba Tuning mechaniczny 1 Pon Wrz 17, 2007 10:12
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink