Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25 1.4 2000r] silnik sie dlawi
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25 1.4 2000r] silnik sie dlawi
Autor Wiadomość
adrian23 




Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 63
Skąd: anglia



Wysłany: Pią Sie 22, 2008 16:12   

U mnie się nie dławi. Tylko między jedynką a dwójką czasem trzęsie i stracił trochę mocy. Podejrzewam, że to sonda lambda (czujnik tlenu) lub nieszczelność w układzie wydechowym. Ale na razie się spłukałem. 300 funtów na zrobienie hamulców wydałem. I zanim się zabiorę za naprawę wolę poznać możliwe rozwiązania tego problemu.

Dla Ciebie Ajpinus radzę uszczelnić układ wydechowy. Tylko to pozostało Ci do zrobienia. Bo resztę już wymieniłeś. :wink: Powinno pomóc. :wink: Mam nadzieję.
_________________
adrian23
Rover 45 1.6l is '00
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sie 22, 2008 16:12   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ajpinus 



Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 42
Skąd: Redditch



Wysłany: Pią Sie 22, 2008 19:20   

Jedno mnie tylko zastanawia, czemu przez pierwsze kilka minut jazdy auto nierwono schodzi z obrotow a rowno na nie wchodzi?? Przez to ze nierowno zchodzi z obrotow wlasnie nim telepie. Po kilku minutach jazdy wszystko sie stabilizuje i jest ok. Kurde to musi byc cos banalnego.
Adrian23: mysisz ze taki objaw moze dawac nieszczelny uklad wydechowy?? Czemu wszsytko wraca do normy po kilku minutach jazdy i w wiekszaosci przypadkow dzieje sie to maxymalnie do 3000 obrotow??
 
 
adrian23 




Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 63
Skąd: anglia



Wysłany: Pią Sie 22, 2008 22:40   

Podobno rozgrzany silnik lepiej radzi sobie zza wysoką dawką paliwa i wtedy nie szarpie. A wszystko przez błędne wskazania sondy lambda(nieszczelność układu wydechowego). Komputer interpretuje za wysoki poziom tlenu w układzie wydechowym jako za małe spalanie i dodaje więcej paliwa do spalania co powoduje szarpanie, szczególnie przy zimnym silniku.
To nie moja teoria. Znalazłem ją na angielskim forum MG-roverków.
Warto spróbować.
_________________
adrian23
Rover 45 1.6l is '00
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Sie 26, 2008 16:14   

ajpinus napisał/a:
Kurde to musi byc cos banalnego.

Wykluczyłeś pad sondy lambda?
PTE pisał wcześniej, że miał identyczne objawy i to ona była winna...
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25 2.0 iDT 2000r] - osłona pod silnik? czy ktoś widział?
lineumaciel Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Czw Wrz 20, 2007 16:53
Adrian355
Brak nowych postów [R 200] Dlawi sie i gasnie
RadZiu7 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 38 Pią Lis 18, 2011 16:33
Tommek
Brak nowych postów [R220SDI] Dlawi sie?
xtek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 43 Sob Wrz 13, 2008 15:02
xtek
Brak nowych postów SOLVED [R25 1.4 99r.] dlawi sie na obrotach: 1500 - 2000
Dławi się na obrotach: 1500 - 2000, diagnoza w warsztacie pęknięty blok ?!?!
Gość Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Wto Maj 20, 2008 22:37
morris
Brak nowych postów [R200 SDI, 2000r] Data rejestracji 2000r. Dziwne?
Michal982 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Sob Sie 25, 2007 00:40
PHJOWI



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink