Forum Klubu ROVERki.pl :: [Honda Accord] Gasnie, nie odpala
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: walkie
Pią Lis 19, 2010 23:30
[Honda Accord] Gasnie, nie odpala

(20T2N)
Autor Wiadomość
Kubala 



Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 10
Skąd: Wrocław



  Wysłany: Pon Sie 18, 2008 19:44   [Honda Accord] Gasnie, nie odpala
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam Kolegów i prosze o pomoc !!

Posiadam honde accord z 96r. z silnikiem Roverka 2.0 TDI (20T2N) i od pewnego czasu mam problem!!

Na poczatku zaczeły sie kłopoty z wysokimi obrotami...silnik nie wkrecał sie powyzej 3 tys obr/min..pedał gazu w ogóle nie reagował jakby odcinało paliwo..Potem zaczeły sie "lepsze" cyrki. Po rozgrzaniu silnika (10-20km) przy dojazdach do świateł/ krzyzówek auto zaczeło gasnąc na wolnych obrotach...potem takze na wyzszych...po zgasnieciu miałem duuuuzy problem zeby uruchomic auto ponownie ( rozrusznik i akumulatorm mam juz przez to na wykonczeniu) Ostatnio zeby dojechac do domu przejechałem prawie kazde czerwone swiatło.. to moje pierwsze auto a nie znam rzadnego mechanika który znałby sie na tym silniku..a dac sie naciagnac to nie sztuka. Wczoraj probowałem przeciagnac auto na wyzszych obrotach az zapaliła sie pomaranczowa kontrolka silnika ( cos z wydechem ?)
Zauwazylem tez ze wolne obr. faluja nieznacznie.

Prosze o jakąkolwiek pomoc czy to silnik krokowy..pompa paliwa, jakas wiązka ? Czy to moze głupi filtr paliwa. Za kazda wskazówke będę ogromnie wdzięczny!!

Pozdrawiam, Kuba !! (akbar83@wp.pl)
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 24, 2011 00:29, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sie 18, 2008 19:44   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Pon Sie 18, 2008 19:48   

Uno-Napewno nic z wydechem.
Due-Odczytales juz kody bledow??
Tre- Popraw prosze temat.Marka model silnik rok w nawiasie a reszta poza nim.Tak jak wyjasnione jest w zasadach kacika.Naprawde jakas plaga dzisiaj.

[ Dodano: Pon Sie 18, 2008 20:57 ]
Odrazu lepiej.Jak nie sprawdzales bledow to poczytaj to i daj znac co Ci wyswiecila lampka czarodziejska na zegarach.
http://www.honda.cba.pl/samodiagnostyka_ecu.html
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Kubala 



Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 10
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pon Sie 18, 2008 20:02   

dzieki za pomoc, jutro sprawdze..(nie mam garazu a za oknem ciemno ) :)
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Pon Sie 18, 2008 20:07   

Jestem za wiązką przewodów elektrycznych.
Posprawdzaj kostki i same przewody czy gdzieś izolacja nie popękała.
U mnie były te same objawy i okazało sie, że przetarły się przewody.
Podobno "ten typ tak ma".
Poszukaj na forum tematów w stylu PRZERYWA, SZARPIE itp.
A co do sprawdzania kodów błędów to do dzisiaj nie załapałem o co lotto i jak czytać te mrugnięcia...
 
 
Kubala 



Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 10
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pon Sie 18, 2008 20:13   

Dzieki Filo, tylko o które wiązki dokładnie chodzi ? te od strony alternatora czy moze gdzies przy filtrze paliwa..trroche by to ułatwiło bo tego tam jes ze 10 km a zrywac wszedzie otuline czy kabel sie nie złamał/przetarł to syzyfowa praca :/ ale jesli nie bedzie wyjscia to jutro zaczne :)

Dzieki i pozdrawiam
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Pon Sie 18, 2008 20:25   

Czytasz te mrugniecia jak alfabet morsa.Dlugie to dziesiatki a krótkie to jednosci czy jakos tak. Ja tez bym obstawial przewody bo czytalem wlasnie o tym pare dni temu.To link do tematu: http://forum.roverki.eu/v...highlight=20t2n
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Ostatnio zmieniony przez Brt Wto Sie 19, 2008 18:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Pon Sie 18, 2008 20:29   

Te od strony alternatora raczej.
Nie wiem jak to w Hondzie jest rozwiązane ale zazwyczaj to przy pompie.
I nie wiem też jak wygląda ta górna obudowa na silniku w H ale u mnie to ona też trochę namieszała bo przetarła kable w jednym miejscu a w drugim to jak wiązka idzie po obudowie rozrządu.
Także chodzi o wiązkę od pompy paliwa do reszty podzespołów.Taka dość gruba bo sporo kabli tam jest w niej.
Chyba że znajdzie sie ktoś mądrzejszy ode mnie i ci to wyjaśni...
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Pon Sie 18, 2008 20:31   

Mysle filo ze masz swieta racje.To samo jest w tym temacie co podrzucilem wiec chyba trafiony zatopiony.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Kubala 



Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 10
Skąd: Wrocław



Wysłany: Wto Sie 19, 2008 14:48   

Dzieki Koledzy za pomoc, zaraz sie zabieram za kable, ostatnie pytanko:
- która to pompa ( ustawienie w H to alternator od strony pasazera a aku plus filt powietrza od strony kierowcy) i jesli mógłby mi ktos przesłac jakies ksiazki serwisowe i manuale do tego silnika (20T2N) to bede wdzięczny.

PS. Ta plastikowa pokrywa tez mi przetarła jakis kabel lezący na obudowie rozrządu.
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Wto Sie 19, 2008 14:57   

Kubala, Pompa wtryskowa to metalowa puszka niedaleko rozrządu patrząc od przodu samochodu po prawej stronie, ida do niej przewody wtryskiwaczy oraz standardowa problemowa wiązka, sa tam dwie szare i jedna brązowa wtyczka... Koło filtra powietrza po lewa, metalowa kostka :mrgreen: :razz:
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Sie 19, 2008 16:43   

Kubala napisał/a:
i jesli mógłby mi ktos przesłac jakies ksiazki serwisowe i manuale do tego silnika (20T2N) to bede wdzięczny

http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#30

Wybierz RAVE dla starszych modeli (instrukcja serwisowa po angielsku, innej nie znajdziesz jeżeli chodzi o diesla).
 
 
Kubala 



Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 10
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Sie 21, 2008 19:46   

Siema, kupilem plyn do styków poczyscilem wszystko kable sprawdzilem ale akurat te przy pompie wtryskowej sa tak pochowane ze nawet nie ma jak tam łapy włożyc.. da sie jakos te pompe odkrecic (i potem przykrecic spowrotem zeby działała :) ) w domowych warunkach ??

dzisiaj jechalem kawalek do pracy (3km) i było oka, ale w sumie te objawy sie ujawniały na rozgrzanym silniku.

I ostatnia sprawa gdzie jest złączka diagnostyczna bo pod tapicerka u pasarzera nie ma..i gdzie schowała sie pompa paliwa (na baku? ) ?
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Czw Sie 21, 2008 21:09   

Kubala, w dieslu jest pompa wtryskowa i nie da sie jej tak po prostu zdjac i dokrecic bez komplikacji, sa tam trzy kostki ktore odkrec. Jesli szarpie po nagrzaniu moze czujnik temp. paliwa
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Nie Sie 24, 2008 18:53   

Żeby dostać się do kostek przy pompie trzeba zdjąć górny wąż intercoolera a potem odkręcić mały stelaż do którego są przymocowane trzy wtyczki, które da się z niego wypiąć. Pamiętaj, że wiązka to nie tylko kostki ale i przewody, powinieneś rozwinąć izolację na całej długości wiązki i dokładnie sprawdzić czy nie ma przetarć czy pęknięć izolacji, bo mogą one wskazywać na uszkodzenie (np. złamanie przewodu) wewnątrz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Honda Accord] Traci moc, gaśnie
Gość Rover serii 600, Honda Accord 14 Pon Lut 08, 2010 23:31
kfrankiewicz
Brak nowych postów [Honda Accord] Gaśnie przy odpalaniu
michal-555 Rover serii 600, Honda Accord 3 Pią Wrz 21, 2007 15:40
michal-555
Brak nowych postów [Honda Accord] Przy przełączaniu na gaz gaśnie
jacekmarus Rover serii 600, Honda Accord 8 Czw Lis 27, 2008 23:21
NEOSSS
Brak nowych postów [Honda ACCORD] ZAMARZŁ I NIE ODPALA
panorafix Rover serii 600, Honda Accord 13 Wto Sty 06, 2009 13:59
jackson420
Brak nowych postów [Honda Accord] Pompa oleju? Kontrolka późno gaśnie
michal-555 Rover serii 600, Honda Accord 9 Czw Paź 17, 2013 14:55
mmaarreecckkii



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink