Forum Klubu ROVERki.pl :: Nieziemski chiptuning TDCi Mondeo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Nieziemski chiptuning TDCi Mondeo

oraz o tuningu HDi
Autor Wiadomość
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Wrz 05, 2008 17:22   

ktoś mi powiedział że CDT/CDTi sa konstrukcją BMW, ALE w żadnym modelu BMW nie znajdziemy identycznego silnika jak w 75 :shock: to prawda?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Wrz 05, 2008 17:22   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Tempest 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Pią Wrz 05, 2008 17:30   

Markzo napisał/a:
ktoś mi powiedział że CDT/CDTi sa konstrukcją BMW, ALE w żadnym modelu BMW nie znajdziemy identycznego silnika jak w 75 :shock: to prawda?

CTDi są takie jak w BardzoMałymWozie, tyle tylko, że w betkach jest 150 koni a nie jak w R75 131KM
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Wrz 05, 2008 17:39   

To nie tak. CDT(CDTI) to była tylko nazwa pod którą silnik z BMW 320d(136 koni, potem 150km z innym sterownikiem, nie wiem czy w e90 jest ten sam) był montowany do R75.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Wrz 05, 2008 17:51   

Rowan napisał/a:
Także moim zdaniem nikt nie powinien twierdzić, że się 150 nie da.

Ktoś twierdził gdzieś? :roll:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Wrz 05, 2008 19:07   

piter34 napisał/a:
Ktoś twierdził gdzieś? :roll:

No dobra nie łap za słowa :mrgreen: Sam twierdziłeś, że trudno jest...
 
 
 
goodhope 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 68
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pią Wrz 05, 2008 21:18   

Rowan napisał/a:
To nie tak. CDT(CDTI) to była tylko nazwa pod którą silnik z BMW 320d(136 koni, potem 150km z innym sterownikiem, nie wiem czy w e90 jest ten sam) był montowany do R75.


Rowan, widzę że masz duże doświadczenie w BMW :mrgreen:

136
150
163

to trzy zupełnie różne od siebie konstrukcje i żadna nie ma nic wspólnego z silnikiem pakowanym do Rovera.... no może producentem :wink:


na pocieszenie dodam, że jest jeden model auta, w którym bliźniaczy znaleźć można...
jest to Freelander po liftingu 2002 wzwyż :razz:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Wrz 05, 2008 21:20   

Pfffff....
Dowaliłeś...
Ten 136 konny i 150 konny to te same silniki tyle, że z innymi sterownikami. Nie wiem jak mechanik, który się zajmuje chipowaniem może tego nie wiedzieć... Ja nie mam zamiaru Cię obrażać, ale nie masz racji.
 
 
 
goodhope 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 68
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pią Wrz 05, 2008 21:25   

Rowan napisał/a:
Pfffff....
Dowaliłeś...
Ten 136 konny i 150 konny to te same silniki tyle, że z innymi sterownikami. Nie wiem jak mechanik, który się zajmuje chipowaniem może tego nie wiedzieć... Ja nie mam zamiaru Cię obrażać, ale nie masz racji.


Rowan, proszę nie pogrążaj się bardziej niż już to uczyniłeś...

136PS.. to silnik na rodzielaczowej pompie vp44 boscha
bliźniaczej do tych stosowanych w 2.5tdi V6 VAG, Nissan Primera/Almera/Patrol/Navara, Ford Mondeo/Transit Opel Astra/Vectra/Zafira/Omega
a 150tki to CR2, z pompą wysokiego ciśnienia wyposażoną w zawór wydatku, pracującą na ciśnieniach max 1600 barów...

nie karzę ci babrać się w tym ustrojstwie po łokcie, jak ja, na codzień,
jak nie masz gdzie, to przejdź się chociaż po giełdzie pozaglądaj ludziom pod maski, poudawaj klienta, trochę się dokształcisz :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Ostatnio zmieniony przez goodhope Pią Wrz 05, 2008 21:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Wrz 05, 2008 21:27   

Ja nie mówię o osprzęcie tylko o samym silniku...
 
 
 
goodhope 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 68
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pią Wrz 05, 2008 21:29   

Rowan napisał/a:
Ja nie mówię o osprzęcie tylko o samym silniku...


Rowan, osprzęt, to alternator, sprężarka klimy, ale nie system zasilania paliwem, głowica, kolektory, sprężarki... (choć ty wcześniej napisałeś, że tylko komputerem się różnią) :razz:

W tych silnikach nawet miska olejowa jest inna...

one naprawdę nie mają nic ze sobą wspólnego...
zanim cokolwiek napiszesz, sprawdź to proszę osobiście, na własnej skórze, choćby organoleptycznie :grin:
I nie uzasadniaj tego, że gdzieś przeczytałeś podsłyszałeś, wujek ma etc.. bo to przepraszam, ale poprostu żenujące jest... :roll:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Wrz 05, 2008 21:43   

czyli mam racje, że ten motor ma tyle wspólnego z BMW, że BMW jest jego producentem i w żadnym modelu BMW go nie znajdziemy? jesli tak to już wiadomo, że skoro są to inne silniki to motor w 75 może inaczej znosić chiptunng niż silnik w jakiejs BMW:)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sob Wrz 06, 2008 07:41   

Nie nie masz racji. Silnik M47N był montowany w 320d z mocą 150koni.

A co do samego silnika, to już kilka 320-stek oglądałem i silnik(150koni) jest identyczny...

[ Dodano: Sob Wrz 06, 2008 08:25 ]
Moim zdaniem po prostu BMW chciało sprawdzić ten silnik w R75, dopiero potem montowano go w BM-kach.
 
 
 
goodhope 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 68
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sob Wrz 06, 2008 12:31   

ehh rowan rowan
najpierw się upierasz, że 135 i 150 to to samo, tylko z innym kompem,
potem twierdzisz, że to osprzęt właściwie się różni, ale nie silnik (już nie tylko komputer)
a na koniec twierdzisz że 150tka z e46, to to samo co 115tka z Rovera.. (nieukrywam że bliżej im do siebie konstrukcją z pewnością, niż wspomnianej 136-tce)

usilnie tworzysz w każdym możliwym wątku sobie tylko znaną, nową rzeczywistość

(choćby nawiązujący do niej tytuł tego tematu).

przyznaj się, głosowałeś na PiS :mrgreen:

Niech ci będzie, napewno masz rację :cool:

życzę ci kiedyś, byś na okoliczność naprawy silnika w swoim R75 dostał cały kompletny motor z e46 na części i sobie zaczął przekładać...
i liczyć, ile części w rzeczywistości pasuje...
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sob Wrz 06, 2008 14:28   

goodhope napisał/a:
najpierw się upierasz, że 135 i 150 to to samo, tylko z innym kompem,

No dobra, z tą 136 konną jednostką, to źle myślałem, o niej nie czytałem, ani nie widziałem jej, z tąd moja teza, że to M47N, tyle, że zdławiony. Nie sądziłem, że 136 konna jednostka może być na VP. Stąd też moje twierdzenie, że to M47N który był w R75 tyle, że 116 konny. Wiedziałem od początku, że 150 konna jednostka to M47N. Także nie mów, że nie wiem nic o dislach BMW, bo kilka ładnych lat do tyłu rodzice mieli E39 TDS, także chcą, nie chcąc interesowałem się i interesuje się do tej pory dieslami grupy BMW.

goodhope napisał/a:
przyznaj się, głosowałeś na PiS :mrgreen:


Nie chodze na wybory... :>
 
 
 
niemas28 



Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 24
Skąd: chrzanów



Wysłany: Pon Wrz 29, 2008 20:10   

Rowan napisał/a:
Pfffff....
Dowaliłeś...
Ten 136 konny i 150 konny to te same silniki tyle, że z innymi sterownikami. Nie wiem jak mechanik, który się zajmuje chipowaniem może tego nie wiedzieć... Ja nie mam zamiaru Cię obrażać, ale nie masz racji.

NIE kolego mylisz sie ten 150 km to już zupełnie inna konstrukcja CR
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pon Wrz 29, 2008 20:40   

Teraz to i ja to wiem... :oops: :razz:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R75] Chiptuning
Robert_66_ Tuning mechaniczny 3 Nie Gru 16, 2012 10:38
Adrian
Brak nowych postów [R75] Chiptuning
115 do 150 - warto??
jarek73 Tuning mechaniczny 13 Nie Lis 30, 2008 20:30
Dam-Kam
Brak nowych postów [R400] Chiptuning na 130 KM 2.0 iDT
Kacpro Tuning mechaniczny 6 Pią Maj 22, 2015 14:46
Kacpro
Brak nowych postów [MG ZT] Chiptuning GOODHOPE
j0zek Tuning mechaniczny 9 Pon Mar 14, 2016 14:13
pietjak
Brak nowych postów WinOLS - Chiptuning
Naki17 Tuning mechaniczny 13 Sob Maj 24, 2014 23:44
Remigiusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink