Wysłany: Wto Wrz 09, 2008 12:56 [R214i 8V '97] Co to za czujnik w kolektorze ssącym?
j.w pytanie co to za czujnik ktory znajduje sie stojac przodem do auta po lewej rece na/kolo metalowego kolektora , przychodzi do niego wezyk o serdnicy ok 5mm i dlugosci ok 10cm , co ma za zadanie w.w czujnik i czy moze wplywac na prace silnika? zapytam inaczej czy jest powodem nierownej pracy silnika? przez niego moze sie dlawic silnik? nie miec sily i ducha?
przewody wymienione, swiece, kopolka, palec rozdzielacza ... - dalej cos nie tak ? autko kicha i prycha
jakies pomysly?
Ostatnio zmieniony przez piter34 Sro Wrz 10, 2008 10:19, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Wrz 09, 2008 12:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
albo poszedł czujnik podciśnienia w komputerze , albo czujnik położenia wału . Ew. żle ustawiony rozrząd.
ok czy po podpieciu do komputera serwisowego ( umowilem sie na piatek z elektronikiem ) wykaze ze ktorys z w.w czujnikow do wymiany? czy wymieniac pokolei?
[ Dodano: Wto Wrz 09, 2008 20:14 ]
Cytat:
Możesz to na jakiejś fotce pokazać?
zaznaczylem na czerwono
czy to moze byc wina cewki zaplonowej? pasek rozrządu tez bede wymienial wiec po sprawdzam od razu co sie da przy tej okazji
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Wto Wrz 09, 2008 21:47, w całości zmieniany 1 raz
inaczej moze byc nazwany tez tak
regulator cisnienia paliwa na listwie wtryskowej, regulacja nastepuje poprzez zmieniajace sie podcisnienie w kolektorze ssacym
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
wrsdz, to jest zawór ciśnieniowy paliwa, jak jest zasyfiony to silnik "może" nierówno chodzić
a gdy to odlacze( zdejme wezyk przy czujniku i zaslepie go) to troszke lepiej chodzi ale znowu raz jest ok a raz zle- juz sam nie wiem - czy pomoze wymiana w/w czesci? bo jesli tak t o sie pokusze i zakupie jeszcze dzis...
[ Dodano: Sro Wrz 10, 2008 13:25 ]
AndrewS napisał/a:
ale czysty silnik
heh to nie moj silnik tylko fotka podgladowa ale moj nie jest jakis tam uciapany, czy mokry ...
[ Dodano: Sro Wrz 10, 2008 13:54 ]
sTERYD napisał/a:
wrsdz, jak jest zasyfiony to silnik "może" nierówno chodzić
- czy jest mozliwosc wyczyszczenia go ? jak tego dokonac?
mozna sprawdzic cisnienie paliwa na listwie wtryskowej, dla MPI 16V wynosi ok 3 barow, po zdjeciu wezyka podcisnienia powinno wzrosnac o chyba 0,5 bara
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum