Może ja sie wypowiem w tym temacie bo były samochód Docenta miałem okazje parę razy widzieć oraz spędzić trochę czasu rozmawiając o planach modyfikacjach i samych wrażeniach z jazdy dzieląc sie jednoczenie nawzajem doświadczeniami i radami. Furka oprócz paru rzeczy które zostały napisane faktycznie jest w super stanie trochę kasy i mamy samochodzik w świetnym seryjnym stanie który naprawdę potrafi dać dużo frajdy. Docent jak i obecny własciciel oddają go napewno z ciężkim sercem bo to nie jest zwykły samochód tylko pewne doznanie które za każdym razem przezywasz odpalając Tomcata. Oczywiście ktoś powie ze ma swoje wady typu spalanie, zawieszenie jak deska, duży hałas przy większej prędkości itd.. no cóż to jest samochód sportowy nie spodziewajmy sie luksusu
Co do wątku sprzedaży osobie młodej. Tomcat jest moim drugim własnym samochodem, przesiadłem sie z scorpio 2L. Może to trochę dziwne ale moje pierwsze kroki ćwiczyłem na dość żwawym samochodzie o dużej pojemności tylnym napędzie i ogólnie niezbyt łatwym w prowadzeniu szczególnie w zimą. Jednak jestem cały i zdrowy nigdy nie spowodowałem wypadku a uczestniczyłem w paru groźnych z winy innych. Jeśli ktoś ma trochę oleju w głowie, nie przegina i nie stara sie pokazać jaki on to nie jest kozak na drodze to myślę ze nauka na szybkim samochodzie to wcale nie jest taki zły pomysł. Do Tomcata podszedłem oczywiście z pokora, nie próbowałem akcji "wow ciekawe czy zamknie licznik" nie mowie ze jeżdżę nim wolno bo była by to nieprawda bo jeżdżę szybko ten samochód mówi do ciebie szybciej szybciej ale trzeba umieć powiedzieć sobie stop. Tak jak to Tomi trafnie podsumował " to jest ten drugi rodzaj samochodów" trzeba sie nim nauczyć jeździć... i nie ma znaczenia czy ktoś jeździ 3 lata czy 23 będzie tak samo uczył sie nim jeździć od nowa. Na torze w ciągu jednego dnia możesz sie nauczyć więcej niż przez 10 lat jazdy na ulicach czy w trasie... ten samochód będzie od ciebie wymagał tej nauki.
_________________ Tomcata na części info na PW
SPAMU¦
Wysłany: Sob Wrz 13, 2008 23:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
hmmmm....crx Vtec'a SOHC, ten starszy typ, bo nowe są chyba DOHC, myslę,że crx nie ma szans z Tomcate, bo tam moc będzie okrutnie wysoko i nie ma niutków, a tomcat na duzo więcej mocy i Nm juz od niskich (2500obr/min) obrotów. zaznaczam, że się nie znam i tak se tylko głośno myślę
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Ja mogę dodać tylko od siebie, że między innymi skończono go produkować wcześnie (Tomcata), bo mało kto umiał nim szybko jeździć.
Brzmi fajnie, ale obawiam się, że to w ogóle nie miało wpływu na zakończenie produkcji
Wydaje mi się jednka, że to prawda
A mnie wydaje się, że nie. Takich opowieści słyszałem w życiu już sporo i dotyczyły one takich ścigantów jak Renault 5 Turbo, jak i takich zwyklejszych jak Opel Corsa GSi. Jeśli faktycznie tym by się kierowali producenci, nie mięlibyśmy takiego wyścigu zbrojeń, jak ma miejsce to teraz (hatchbacki już przkroczyły nieprzekraczalną dla FWD granicę 200 KM). W tej chwili ocierają się o moce, zastrzeżone wcześniej dla rajdówek (A-grupowa Megane MAXI). Ponadto, skoro kierowcy nie radzili sobie z silnikiem 130-konnym, po co go rozwijać i robić 150, 160?
(hatchbacki już przkroczyły nieprzekraczalną dla FWD granicę 200 KM). W tej chwili ocierają się o moce, zastrzeżone wcześniej dla rajdówek (A-grupowa Megane MAXI). Ponadto, skoro kierowcy nie radzili sobie z silnikiem 130-konnym, po co go rozwijać i robić 150, 160?
Eee... To nawet już nie tak - rodzinne kombi ma już moc 1,5 raza większą od Subaru STi, a tylko 64 KM wmniejszą od Mercedesa SLR (Audi RS6)...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Ja mogę dodać tylko od siebie, że między innymi skończono go produkować wcześnie (Tomcata), bo mało kto umiał nim szybko jeździć.
Brzmi fajnie, ale obawiam się, że to w ogóle nie miało wpływu na zakończenie produkcji
Wydaje mi się jednka, że to prawda
A mnie wydaje się, że nie. Takich opowieści słyszałem w życiu już sporo i dotyczyły one takich ścigantów jak Renault 5 Turbo, jak i takich zwyklejszych jak Opel Corsa GSi. Jeśli faktycznie tym by się kierowali producenci, nie mięlibyśmy takiego wyścigu zbrojeń, jak ma miejsce to teraz (hatchbacki już przkroczyły nieprzekraczalną dla FWD granicę 200 KM). W tej chwili ocierają się o moce, zastrzeżone wcześniej dla rajdówek (A-grupowa Megane MAXI). Ponadto, skoro kierowcy nie radzili sobie z silnikiem 130-konnym, po co go rozwijać i robić 150, 160?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum