Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Padł pilot
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Padł pilot
Autor Wiadomość
zielus 



Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 18
Skąd: Swiebodzice



Wysłany: Sro Wrz 17, 2008 13:35   [R75] Padł pilot
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

podczas odpalania silnika, przekrecajac kluczyk w stacyjce przycisnąłem przycisk prawdopodobnie zamykania, usłyszałem piknięcie i silnik odpalił. Po zakończeniu jazdy, chciałem zamknąć auto, ale nic się nie dzieje. Bateria na 100% ok lapka sie zapala, sprawdzałem drugim kluczykiem, tez nic. Oczywiscie otwarcie i zamykanie zamkiem drzwi kierowcy działa prawidłowo, podobnie przyciskiem w srodku auta, przy recznym. Co robic?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Gru 13, 2010 00:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Wrz 17, 2008 13:35   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Sro Wrz 17, 2008 14:20   

jeśli masz kod od radio to rozłączyć aku na godzine.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
rolando 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 22 Lis 2007
Posty: 326
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Sro Wrz 17, 2008 14:25   Re: [R75 2.0V6] padł pilot

zielus napisał/a:
podczas odpalania silnika, przekrecajac kluczyk w stacyjce przycisnąłem przycisk prawdopodobnie zamykania, usłyszałem piknięcie i silnik odpalił. Po zakończeniu jazdy, chciałem zamknąć auto, ale nic się nie dzieje. Bateria na 100% ok lapka sie zapala, sprawdzałem drugim kluczykiem, tez nic. Oczywiscie otwarcie i zamykanie zamkiem drzwi kierowcy działa prawidłowo, podobnie przyciskiem w srodku auta, przy recznym. Co robic?


a czy tej baterii w pilocie jesteś na 100% pewien ?
ok. dwóch tygodni temu miałem podobną sytuację z innym samochodem, z rana podchodzę do auta wciskam przycisk na pilocie i nic. Dodam, ze dioda świeciła bez zarzutu.
Zaryzykowałem, kupiłem drugą i działa bez zarzutu. nie twierdzę, że u Ciebie też tak jest, ale moze warto to sprawdzić ?
_________________
PZDR.
 
 
 
zielus 



Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 18
Skąd: Swiebodzice



Wysłany: Sro Wrz 17, 2008 14:59   

baterie mogę sprawdzić, bo to groszowa sprawa, ale wątpię żeby w obu pilotach była wyczerpana. Patent z akumulatorem też oczywiście obadam :) Wieczorem dam znać czy pomogło :)

[ Dodano: Czw Wrz 18, 2008 15:30 ]
bateria zmieniona, aku odłączone całą noc i dalej pilot nie działa :sad:
 
 
bambi 




Dołączyła: 13 Maj 2008
Posty: 101
Skąd: Jasło

Rover 200

Wysłany: Wto Wrz 23, 2008 17:55   

zielus, ja Ci nie pomogę ale temat podbiję :) bo widzę, że chętnych nie ma :)
_________________
...heaven can wait, belt up...
 
 
 
zielus 



Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 18
Skąd: Swiebodzice



Wysłany: Wto Wrz 23, 2008 18:01   

ehh bez pilota to już nie to samo... sami wiecie :lol:
pomocy :bezradny:
 
 
henryk 



Pomógł: 74 razy
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Opole



Wysłany: Wto Wrz 23, 2008 20:10   

Bez pilota nie zamkniesz klapki wlewu paliwa. Od kupna miałem niedziałające obydwa piloty i po dokładnym sprawdzeniu schematów, baterii, napięć, za radą Mariusza418 zamówiłem odbiornik pilotów, który w Twoim roczniku powinien być pod hamulcem ręcznym. On (ten odbiornik) lubi zaśniedzieć - to podpowiedź Mariusza.
Wg Rave do wymiany potrzeba zdemontować całą konsolę środkową, ale stary odbiornik da się odłączyć przez otwór hamulca ręcznego, nowy (ewentualnie) wrzucasz w jakiejś folii na przylepiec na wierzch. Uwaga: jeżeli się za to zabierzesz, to posprawdzaj w Rave co chcesz odłączać bo w bezpośrednim sąsiedztwie jest czujnik jakichś poduch lub napinaczy. Poszukaj na Forum, było o tym, łącznie z linkiem do strony gdzie znajduje się ilustrowany zdjęciami poradnik jak się do tego zabrać.
Oczywiście to nie musi być odbiornik - ja spróbowałem i obydwa piloty się zsynchronizowały i odżyły. Powodzenia.
Zanim dowiedziałem się o odbiorniku próbowałem różnych cudownych sposobów, które znalazłem w sieci - bo pad pilotów to nie aż taka rzadkość, włącznie z przyciskaniem pilota z kluczem w pozycji I i II. Nic nie pomogło ale i nie zaszkodziło, jak się w końcu okazało. Fakt, że nie robiłem tego dokładnie w czasie odpalania. Może to zbieg okoliczności, a może nie.
_________________
Pozdrawiam, Henryk
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Padł pilot
tomczyk32 Rover serii 75, MG ZT 19 Czw Kwi 02, 2009 13:46
tomczyk32
Brak nowych postów [R75] Padł pilot i zamek
PressionLife Rover serii 75, MG ZT 21 Sob Lis 11, 2017 22:07
PressionLife
Brak nowych postów [MG ZT-T] padł akumulator, dlaczego?
arleta90 Rover serii 75, MG ZT 10 Pon Mar 14, 2016 20:36
SeniorA
Brak nowych postów [R75] Chyba padł wentylator
kerbi Rover serii 75, MG ZT 8 Sro Wrz 22, 2010 09:00
SeniorA
Brak nowych postów [R75] Pomocy, nie odpala, padł :(
markwiatek Rover serii 75, MG ZT 31 Nie Paź 11, 2009 21:43
markwiatek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink