Wysłany: Sob Cze 09, 2007 16:24 [R420] Halogeny - jak podłączyć
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Witam mam problem nie wiem jak podlaczyc halogeny do swojego Roverwa 420di 95 rok. Chcialbym je podlaczyc fabrycznie, a nie oddzielnie. Prosze o pomoc. mile widzialby byl by tez schemat.
Brt: retusz tematu
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Mar 02, 2011 23:15, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sob Cze 09, 2007 16:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jak wyjmiejsz zaślepki to tam powinieneś mieć wtyczki do halogenów (u mnie są przyczepione opaskami do kabli od klaksonów), żeby dobrze działały musisz też wymienić przełącznik w kabinie, no i założyć halogeny
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Czy moglby ktos zprecywoac gdzie trzeba ten przekaznik zainstalowac?
Przekopalem cale archiwum i nie znalazlem nic konkretnego...
Halogeny mam zalozone,przelacznik tez tylko przekaznika brakuje....i tak od roku smigam i przydaloby sie to uruchomic.
Odpalasz RAVE, a potem włazisz kolejno:
ROVER 400 -> Electrical Circuit Diagrams -> Rover 400 - 1996 Export -> Exterior Lamps -> Fog Lamps.
przekaźnik nazywa się Front fog lamp relay. Zapisujesz sobie jego numer i wracasz do menu głównego (Library). Wybierasz Electrical Library -> Rover 400. W sekcji 5. CONNECTOR DETAILS szukasz odpowiedniego numerku.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Jesli moge to tez opowiem bo miałem duzzy problem z tymi halogenami. A wiec kolega elektryk wzioł sie za to i tyle bo wtyczki są oryginalne to fakt ale... nie mam przekaznika i nie mam nawet gniazda w aucie gdzie mogł bym takowy przekaznik włożyć,Kupiłem nowy załącznik halogenów montowany w liczniku i inne potrzebne zeczy,kolega powiedział ze utnie wtyczki od oryginalnej instalacji i pociągnie nową i wyszło super,jest przekaznik,bezpiecznik i co wazne wszystko jak oryginał,załancza sie tam gdzie powinno Wszystko przez to bo nie mam gdniazda do przekaznika,
_________________ Kocham Kaśke
fabryk [Usunięty]
Wysłany: Wto Wrz 23, 2008 01:51
piter34 napisał/a:
Odpalasz RAVE, a potem włazisz kolejno:
ROVER 400 -> Electrical Circuit Diagrams -> Rover 400 - 1996 Export -> Exterior Lamps -> Fog Lamps.
przekaźnik nazywa się Front fog lamp relay. Zapisujesz sobie jego numer i wracasz do menu głównego (Library). Wybierasz Electrical Library -> Rover 400. W sekcji 5. CONNECTOR DETAILS szukasz odpowiedniego numerku.
Ja tez kozystałem z RAVE i na forkach wszystko pięknie a w aucie,nima, są dwa przekazniki obok siebie a 3 brak,nawet gniazda na niego nia mam. RAVE w tym przypadku kłamie lub jest nie pełne
No bo właśnie ten trzeba dokupić i zamontować wg schematu elektrycznego.
Chyba troche nie tak,bo według tego co pisano mi na forum to gniazdo miało byc wolne i miałem włozyc tylko przekazik a po drugie to po co instalacja oryginalna pod halogeny jak nie jest ona kompletna????
Pomógł: 8 razy Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 125 Skąd: Kraków
Wysłany: Sro Lis 26, 2008 21:53
Aby zamontować przekaźnik do halogenów (o ile jest wolne miejsce) koniecznie trzeba zdemontować środkową konsolę? Też się zastanawiam nad zamontowaniem halogenów. Ale chyba będę musiał pociągnąc nową instalację, bo chyba nie mam przygotowanej w swoim autku. Nie sprawdzałem jeszcze czy mam wtyczki do halogenów za zaślepkami, ale wtyczka do włącznika przeciwmgielnych (tego w liczniku) ma nie wszystkie piny wykorzystane, są 3 miejsca wolne, a z tego co się orientuję przy istniejącej instalacji powinna raczej mieć doprowadzone kable do wszystkich możliwych złączek, mimo że przełącznik obsługuje tylko światła przeciwmgielne tylne
Aby zamontować przekaźnik do halogenów (o ile jest wolne miejsce) koniecznie trzeba zdemontować środkową konsolę?
nie trzeba widać te przekaźniki jak sie zanurkuje przy pedałach
laskarm napisał/a:
wtyczka do włącznika przeciwmgielnych (tego w liczniku) ma nie wszystkie piny wykorzystane, są 3 miejsca wolne, a z tego co się orientuję przy istniejącej instalacji powinna raczej mieć doprowadzone kable do wszystkich możliwych złączek, mimo że przełącznik obsługuje tylko światła przeciwmgielne tylne
tutaj nie byłbym taki pewny... być może po prostu wtyczka ma i tak więcej dziurek na złaczki niż potrzeba nawet przy 4 światłach przeciwmgielnych...
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum