ze wzgledu na niedzialajacy tylny spryskiwacz i swiatla biegu wstecznego odwiedzilem p.elektryka i po wizycie stwierdzil ze trzeba wymienic automat od sw.wstecznych (wlacznik/wylacznik) oraz tylna popmke wtryskiwacza...stad dwa pytania -
1. czy wlacznik/wylacznik wstecznego jest taki sam w wer.angielskiej jak EU?
2. czy w R220 z 97' wystepuja faktycznie dwie pompki (na przod i tyl)?
i jeszcze cos:
3.czy silniczek wycieraczek przednich z anglika bedzie odpowiedni?
PS.jak sprawdzic osluchowo czy pompka wstecznego spryskiwacza dziala...?
pozdrawiam,KP
SPAMU¦
Wysłany: Wto Wrz 23, 2008 17:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 367 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Wto Wrz 23, 2008 17:27
gosc na szrocie mowil ze silniczek wycieraczek przednich jest inny w angliku - jestes pewien ze tryby sa te same, mocowanie etc. i bedzie ok?! jesli tak - jutro go kupie...
co do pompki i nasluchiwania - jak sie wlacza tylna pompke?! bo moze nie umiem jej wlaczyc a dziala...: )
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 367 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Wto Wrz 23, 2008 18:12
chodzi o to ze nie dziala mi tryb postojowy, wiec aby nie rozbierac silniczka i nie bawic sie z blaszkami parkowania (bo pewnie o nie chodzi) chce kupic gotowy silniczek - stad znalazlem takowy w angliku, i pytanie czy moge z powodzeniem go kupic i zalozyc i bedzie ok - przyznam szczerze ze na mechanice i samochodach znam sie srednio,wiec trza do mnie mowic lopatologicznie i konkretnie - da sie albo nie: )
co do spryskiwacza - rozumiem ze przekrecam "galeczke" i jak zaczyna pracowac wycieraczka przekrecam ja dalej - zaraz zejde i sprawdze czy slychac pompke...jak nie bedzie slyszalna rozumiem ze oznacza to iz nie dziala? czy moze jak jest zatkany przewod na wylocie to tez moze pompka "milczec" mimo tego ze bedzie sprawna...?
Pomógł: 43 razy Dołączył: 24 Wrz 2007 Posty: 310 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto Wrz 23, 2008 18:19
krzysztof_ns napisał/a:
co do spryskiwacza - rozumiem ze przekrecam "galeczke" i jak zaczyna pracowac wycieraczka przekrecam ja dalej
dokładnie
krzysztof_ns napisał/a:
jak nie bedzie slyszalny rozumiem ze oznacza to iz nie dziala? czy moze jak jest zatkany przewod na wylocie to tez moze silniczek nie dzialac choc bedzie sprawny...?
jeżeli nie będzie go słychać to na początek sprawdź kabelki i podepnij od sprawnego w celu weryfikacji czy to na pewno silniczek, czy może prąd. Jak będzie zatkany wężyk to silniczek i tak będzie pracował
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 367 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Wto Wrz 23, 2008 19:06
pompki jednak nie slychac...zatem albo przewody, albo pompka...rozumiem ze chodzi o to aby przewody przepiac do pompki ktora chodzi i tak sprawdzic czy wszystko z nimi ok?!
szczerze mowiac ja do takich spraw jestem "lewy" - mozna sie do tego jakos latwo dostac i to zrobic...?
sprawna pompka bedzie mnie kosztowac 30zł, wiec chyba nie ma tragedii...
jak finalnie z tym silniczkiem od wycieraczek - bedzie ok jak wymontuje z anglika czy nie bardzo?
Pomógł: 43 razy Dołączył: 24 Wrz 2007 Posty: 310 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto Wrz 23, 2008 19:11
krzysztof_ns napisał/a:
rozumiem ze chodzi o to aby przewody przepiac do pompki ktora chodzi i tak sprawdzic czy wszystko z nimi ok?!
tak ale jak podepniesz przewody od przednich spryskiwaczy do pomki od tylnych, to sprawdzisz ja na zasadzie wlaczenia przednich spryskiwaczy.
ale poczytaj sobie jeszcze to: http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#36
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum