Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Witam wróciłem autkiem z garażu po zalanym komputerze woda autko chodzi jest ok, lecz mechanik mi powiedział ze powinienem naprawić termostat bo troszeczkę przecieka i pokazuje od góry przy silniku ze jest tam troszkę wody no tyle tej wody było jak bym dobrze napluł sorry za porównanie niewiem czy poprostu niechce mnie naciagnac na kase 5min wczesniej mowil mi ze powinienem wymienic paski rozżądu co prawda ze sa 3 ale ja je wymienialem 2tygodnie temu wiec cos tu niegra albo chcial mnie naciagnać albo zeczywiscie coś jest i moje pytanie czy mozna by było ewentualnie jeździć na takim aucie czy raczej nie czy martwic sie jakoś bardzo o ten Termostat
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Gru 12, 2010 22:14, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 10, 2008 12:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Kolego, zaprzątnij sobie głowę chociaż interpunkcją, bo bez polskich znaków jeszcze można czytać, ale całkowity brak kropek i przecinków czasem uniemożliwia zrozumienie treści tekstu. Tylko dobrze radzę, bo trzeba mieć wiele dobre woli, żeby z Twojego opisu problemu zrozumieć coś i jeszcze konstruktywnie odpowiedzieć.
Koniec offtopicu
HEHE ok dzieki, przepraszam następnym razem postram sie lepiej
Skoro taki mały był wyciek to wytrzyj go i obserwuj jak zauważysz że zbiera się w tamtym miejscu płyn chłodniczy to wymień termostat jak nie to zostaw go.
bujak19 uklad chlodzenia w KV6 to jedna z najwazniejszych rzeczy.Lubi sie silniczek przegrzac i nawet nie zauwazysz tego na wskazniku tak szybko sie to dzieje.Jak termostat cieknie to do wymieny i bez gadania.Trzeba niestety zdjac kolektoryy ssace zeby sie do niego dostac.jest obudowa termostatu i 2 rurki.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Witam. Demontaż termostatu bez zdejmowania kolektora dolotowego to możliwe!
1. demontuję obudowę filtra powietrza
2. demontuję przepustnicę
3. odłączam 3 przewody (gumowe rurki) od termostatu 2 szt i rurki (kolanka) 1 szt
4. wciskam rękę z kluczem nasadkowym 10 na malej grzechotce, pod kolektor dolotowy, a nad termostatem (ciasno jak jasna ch...ra)
5. odkręcam śrubę trzymającą termostat i rurkę (kolanko)
6. Wyjmuję termostat z korpusu silnika wraz z rurką prostą i rurką (kolankiem)
7. rozłączam rurkę prostą od termostatu
punkty od 4 do 7 wykonujemy ciągle z ręką "uwięzioną" między kolektorem a termostatem
8. powoli i kręcąc termostatem we wszystkie strony wyciągamy go przez tą dziurkę przez którą włożyliśmy rękę po termostat
9. składam w odwrotny sposób
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum