Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] Ustawianie świateł, problem z klimą i inne
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] Ustawianie świateł, problem z klimą i inne
Autor Wiadomość
gumowy 



Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 48
Skąd: Białystok



Wysłany: Nie Paź 19, 2008 18:33   [R45] Ustawianie świateł, problem z klimą i inne
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001

Witam

Zakupiłem Roverka 45 2.0V6 2001 niecałe 2 tygodnie temu i mam pare pytań odnośnie tego autka:

Autko było lekko uderzone w przód i trzeba by było podciagnąć zderzak do góry i ustawić światła jak się za to zabrać?

Klima nie chłodzi jak poznać że wymaga tylko nabicia żeby nie zostać naciągnietym przez mechanika?

No i kolejne autko nie ma dywaników w środku jaki wymiar czy też kształt powinnienem do niego kupić, myśle że na zime powinny być to chyba gumowe wycieraczki jak myślicie?

I jeszcze jedno może ktoś wie jak ustawić mocniejszy sygnał odbiornika pilota od zamka zmieniłem baterie i pilot łapie max z 3 metrów

fotki autka:
http://gumowyfantomas.fot...umy/521222.html

Mam nadzieje ze post jest zgodny z regulaminem :smile:

Moze ktoś też ma takie autko i powie mi co nieco o spalaniu? ( u mnie automat/tiptronic)
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Mar 01, 2011 22:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Paź 19, 2008 18:33   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10931
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Paź 19, 2008 19:21   

gumowy napisał/a:
Autko było lekko uderzone w przód i trzeba by było podciagnąć zderzak do góry i ustawić światła jak się za to zabrać?

sam zderzak jest oberwany, czy też wzmocnienie pod spodem się "ruszyło"?
zderzak jest mocowany od spodu do błotnika (na połączeniu zderzaka z błotnikiem na dwie śruby z każdej strony (w sumie 4) i pewnie tam sie poobrywał i trzeba będzie do jakiegoś spawacza plastików oddać, żeby dorobił uszy...
wzmocnienie jest z laminatu i raczej jak coś z nim jest nie tak to do wymiany...
lampy się ustawia takimi specjalnymi dość charakterystycznymi śrubkami z tyłu lampy (jedna jest przy silniczku regulacji góra-dół a druga przy samym błotniku) które da się obrócić kluczem sześciokątnym, imbusowym, śrubokrętem płaskim i krzyżakowym.
gumowy napisał/a:
Klima nie chłodzi jak poznać że wymaga tylko nabicia żeby nie zostać naciągnietym przez mechanika?

sprawdzić ciśnienia na złączach niskiego i wysokiego ciśnienia
Cytat:
No i kolejne autko nie ma dywaników w środku jaki wymiar czy też kształt powinnienem do niego kupić, myśle że na zime powinny być to chyba gumowe wycieraczki jak myślicie?

dywaniki (i nie tylko ;) ) możesz kupić np tu:
http://www.tomateam.pl/sk...m_dzial=-&c=870
gumowy napisał/a:
I jeszcze jedno może ktoś wie jak ustawić mocniejszy sygnał odbiornika pilota od zamka zmieniłem baterie i pilot łapie max z 3 metrów

to norma :/
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
gumowy 



Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 48
Skąd: Białystok



Wysłany: Nie Paź 19, 2008 20:17   

sTERYD, ale żeś drogie dał te dywaniki gumowe 100zł i to za 2 tylko ja 4 za 50/60zl chciałem kupić :lol:

z tą klimą to troche szerzej by ktoś mógł?
jak sprawdzić? ile powinno wynosić? i co to za złącza?


pokaze jutro fotki całego autka takie dokładne to mi powiecie czy fajne autko kupilem czy szrota
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10931
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Paź 19, 2008 21:21   

gumowy napisał/a:
ale żeś drogie dał te dywaniki gumowe 100zł i to za 2 tylko ja 4 za 50/60zl chciałem kupić :lol:

bedzie ciężko... chyba, że takie z hipermarkietu :/
Cytat:
z tą klimą to troche szerzej by ktoś mógł?
jak sprawdzić? ile powinno wynosić? i co to za złącza?

sprawdza sie specjalnymi manometrami, najlepiej podłączyć do stacji serwisowej klimatyzacji, a złącza to te dwa na rurkach od klimy ile powinno wynosić to nie wiem :/
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pon Paź 20, 2008 22:19   

Cytat:
z tą klimą to troche szerzej by ktoś mógł?
jak sprawdzić? ile powinno wynosić? i co to za złącza?


Jak chcesz mogę dać namiary na dobrego mechaniora który się tylko tym zajmuje - na Nowym Mieście ma zakład
 
 
Dukes 




Pomógł: 13 razy
Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 38
Skąd: Pniewy



Wysłany: Wto Paź 21, 2008 16:38   

gumowy napisał/a:
Klima nie chłodzi jak poznać że wymaga tylko nabicia żeby nie zostać naciągnietym przez mechanika?

Można jeszcze sprawdzić podświetlając przewody chłodnicze lampą UV. Czynnik chłodzący jest bardzo dobrze widoczny gdy zostanie podświetlony swiatłem UV i łatwo można znaleźć nieszczelność, jednak jeśli nieszczelność była duża to chłodziwo mogło sie już ulotnić.
_________________
Pozdrawiam,
Paweł
 
 
 
gumowy 



Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 48
Skąd: Białystok



Wysłany: Wto Paź 21, 2008 22:45   

Marrkus, podaj te namiary chetnie skorzystam

a moze ktos z bialego sie zna troche na motoryzacji to sam by autko oblukal co i jak bo ja to zielony jestem :cool:
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Sro Paź 22, 2008 08:49   

ja chyba znam to auto , było w niemczech na placu, ono miało uszkodzony przód : chłodnice klimy wody rurki obudowa wraz z wiatrakiem lampy , trzeba sprawdzić chłodnice i rurki.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sro Paź 22, 2008 18:35   

Zakład jest na ulicy Sowińskiego 1, nr tel 085 747 44 22, 0604 207 970.

Może by się znalazło kilku chętnych to by się taki mini spocik zapoznawczy zorganizowało. Przy okazji można by było pod maskę pozaglądać.
 
 
Stacho 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 233
Skąd: Leżajsk



Wysłany: Czw Paź 23, 2008 12:31   [R45 1,4 16V, 2001r]

Witam,
Aby zdemontować zderzak to:
- wyciągamy dwa kołki (po jednym z obu stron) mocujące plastikowe nadkole do błotnika, a umiejscowione mniej więcej w okolicy styku końca zderzaka z błotnikiem,
- odginamy w tym miejscu plastikowe nadkole na tyle, aby od spodu włożyć klucz nasadowy 8, wykręcić i wyjąć blachowkręt (po jednym z obu stron),mocujący zderzak do błotnika,
- od spodu, najlepiej z kanału, odkręcamy 4 śruby (po dwie z obu stron) kluczem 10, mocujące zderzak do nadwozia,
- od góry wykręcamy (śrubokręt krzyżak) i wyciągamy 4 plastikowe kołki - po dwa z obu stron-nad lampami,
- wyciągamy delikatnie do przodu zderzak, uważając by czegoś nie uszkodzić,

Po jego ściągnięciu widać belkę kompozytową zderzaka, na której się on wspiera. Jeżeli jest cała to należy ją odpowiednio ustawić - jest możliwość niewielkiej regulacji góra/dół, jeżeli jest pęknięta lub złamana to niestety, należy ją wymienić, ok 200zł na allegro.
Znam temat bo niedawno osobiście go przerabiałem, pozdr.....
 
 
 
gumowy 



Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 48
Skąd: Białystok



Wysłany: Czw Lis 06, 2008 18:30   

no bylem w klimie chlodnica jest dziurawa cena nowej ok 300zl zastanawiam sie czy tej nie połatać
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Czw Lis 06, 2008 19:27   

Nówka to nówka a łatana może puścić - poczekaj do wiosny bo w zimie jedynie do odparowywania okien się klimy używa. Uzbierasz $$ i założysz nową i na kilka(naście) lat będziesz miał spokój.

Małe OT - mieszkasz gdzieś na piasta??
 
 
gumowy 



Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 48
Skąd: Białystok



Wysłany: Wto Lis 25, 2008 16:34   

tak na piasta na klikanascie lat mi nie potrzeba auto bedzie max na 2 lata
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Lis 25, 2008 21:42   

mimo wszzystko łatanie nie koniecznie wyjdzie taniej. W ubiegłym tygodniu w oddaliśmy do naprawy chłodnicę z firmowego wózka widłowego bo cena nowej była cos w okolicach ~800pln. Naprawa wyszła ponad 300pln ... też nie tak mało.
Ja bym brał nową
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Rover 420] problem brak świateł awaryjnych ,świateł stopu
dalrak Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pią Sty 24, 2014 12:18
dalrak
Brak nowych postów [R416]Problem: kod immobilizera + dwa inne
mzimny Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Sro Sie 15, 2012 19:55
mzimny
Brak nowych postów [R400] Problem z klimą
rocco222 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Sro Kwi 30, 2008 16:18
Chester
Brak nowych postów [r 420Di 97r] Problem z klimą...
Haidi Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sro Maj 26, 2010 21:27
azer
Brak nowych postów [R400] Problem z Klimą
Pawson Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Nie Gru 14, 2008 13:10
Pawson



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink