Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220 2,0SD 98r] Utrata mocy, auto mułowate
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R220 2,0SD 98r] Utrata mocy, auto mułowate
Autor Wiadomość
zywy30 



Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 96
Skąd: Będzin



Wysłany: Nie Paź 19, 2008 14:34   [R220 2,0SD 98r] Utrata mocy, auto mułowate

Witam
Macie może jakieś pomysły co może byc przyczyną, gdy auto jedzie jakby było maksymalnie obciążone. Przy wyprzedzaniu nie ma tej pewności, że auto się wyprzedzi, brakuje mu mocy. Wymieniałem niedawno filtr paliwa, filtr oleju i olej. Dodatkowo świeci się kontrolka check engine, byłem na skasowanie błędu, nie skasowali go gdyż nic nie wykrył komputer testujący.
Co proponujecie prześledzic. Jedynie co elektryk stwierdził to, że zawiesza się ponoc zawór sterujący turbiną, ale nie mam tej pewności, gdyż czytam fora i pisze, że najczęstsza przyczyna to przepływomierz, ale ie wiem gdzie tego szukac w aucie, jakby ktoś miał zdjęcia co po kolei szukac, będę bardzo wdzięczny. Jakie orientacyjnie mogą byc koszta naprawy. I czy zna ktoś jakieś sklepy z częściami do Rovera 220SD, oraz zakłady co umieją naprawic to auto w regionie śląskim a dokładniej zagłębie ślasko dąbrowskie.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Paź 19, 2008 14:34   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Nie Paź 19, 2008 16:25   

zywy30, odepnij przeplywke i sprawdz roznice
 
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Nie Paź 19, 2008 16:42   

co to jest przepływka ? w benzyniakach też jest?
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10894
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Paź 19, 2008 16:43   

tylko w turbodoładowanych :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Nie Paź 19, 2008 16:44   

sTERYD, a kiedyś pisałeś w moim temacie o weżykach podcisnienia, z kąd je zdobyć? bo mi 1 wygląda nie halo :D
 
 
zywy30 



Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 96
Skąd: Będzin



Wysłany: Nie Paź 19, 2008 19:03   

Odpiąłem przepływomierz, tak jak większośc uważała i auto dostało mocy, czuc było w czasie jazdy i miało wyraźny zryw na wyprzedzaniu, czy jest możliwe by osiągało nawet do 4tys obrotów, bo przed wypięciem wtyczki od przepływomierza max. miałem 2800-3000obrtów na maksymalnej prędkości 140-150km/h. Mierzyłem czas z wpięta wtyczką do przepływomierza to 21s/100km a jak wypiąłem wtyczkę od przepływomierza to w 12s osiągnąłem 100km/h i auto osiągało nawet do 4 tys obrotów czy to normalne. Skala bezpieczna obrotów sięga blisko 4500-4800 obrotów. Czy bezpieczne jest jazda bez tego przepływomierza przynajmniej do miesiąca czasu zanim kupię nowy. Czy jak kupię nowy oryginalny przepływomierz to auto będzie się tak zachowywało jak z wypiętą wtyczką od przepływomierza?
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Paź 19, 2008 20:21   

spokojnie możesz jeździć bez przepływki nic autu nie będzie, także osiąganie obrotów czerwonego pola nic silnikowi nie zrobi, aczkolwiek w dieslu nie ma akiej potrzeby ;)
zywy30 napisał/a:
Czy jak kupię nowy oryginalny przepływomierz to auto będzie się tak zachowywało jak z wypiętą wtyczką od przepływomierza?

tak, tylko powinno mniej palić niż bez przepływomierza.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200] Auto jest mułowate, brak mocy, słabo przyspiesza.
marhew Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 21 Sro Sie 31, 2011 23:19
marhew
Brak nowych postów [ MG ZR ] UTRATA MOCY
tomek-sis Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Pon Wrz 05, 2011 22:13
azer
Brak nowych postów [MG ZR] utrata mocy
winniexthepooh Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 60 Nie Sie 17, 2014 10:50
pelson91
Brak nowych postów [R25] Przepływomierz? Utrata mocy
biszuks Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Sro Mar 16, 2011 08:35
dzord
Brak nowych postów [220SDi] Utrata mocy, błędy 16,17 i 71
Ukor Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Czw Cze 13, 2013 15:51
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink