Mam już serdecznie dosyć plastiku, więc postanowiłem obszyć kierownicę skórą . Zależy mi, aby po obszyciu wyglądała jak oryginalna. Stąd prośba: czy użytkownicy MG z oryginalną skórzaną kierownicą mogą podesłać mi jej zdjęcia? Forma dowolna: link, mail, bądź wrzucenie do wątku. Muszę tapicerowi pokazać dokładnie jak to wygląda - gdzie są przeszycia, w którym miejscu jaki rodzaj skóry itp. Zależy mi na zdjęciach w takiej rozdzielczości, by wydruk A5 był czytelny (muszę zostawić tapicerowi na wzór).
Mam "swojego" tapicera, ale kawałek drogi do niego mam . Na stronie klubowej znalazłem namiar:
Usługi Tapicerskie Adamczyk Andrzej Popularny
Opis: Zakład tapicerski, szycie tapicerki skórzanej na zamówienie, obszywanie skórą kierownic, szycie mieszków etc. Mały zakład, ale bardzo rozsądne ceny.
Adres: ul. Żeromskiego 17, 01-882 Warszawa
Czy ktoś korzystał z jego usług i może go polecić lub wręcz przeciwnie?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez Mix Nie Mar 08, 2009 18:54, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Paź 28, 2008 12:17 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Paź 28, 2008 12:27
No właśnie jest nieco inaczej Tapicer ma swoje wzory, ale żaden nie pasował
Mam przykładowe zdjęcie z internetu, ale szczegółów pomocnych tapicerowi w pracy na nim nie widać Zależy mi aby uzyskać wygląd i jakość oryginału...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Paź 29, 2008 08:27
Dokładnie o to chodziło, dzięki piękne Jak byś mógł zrobić jeszcze zdjęcie, na którym będzie widać wzór szwu i grubość/średnicę kierownicy (to już dla mnie, nie dla tapicera )...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
no popatrz, rzeczywiście jest inna Moim zdaniem szkoad, ze zrezygnowali z tych zgrubień na dłonie - bardzo wygodna rzecz. Mixtated, pochwal sie jak już odbierzesz swoja kierownicę zrobioną
Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Paź 29, 2008 10:56
maniaq, nie ma problemu, nie popędzam Możesz przy okazji napisać po jakim przebiegu jest Twoja kierownica?
Brt, masz rację. Miałem okazję jeździć parę razy kanciastą 200 z właśnie taką kierownicą - wygodne to to Przez parę ładnych lat przyzwyczaiłem się do czteroramiennej kierownicy z Civica, więc ta z MG jest jeszcze dla mnie średnio wygodna - do tego ten plastik...blee Brakuje miejsca na dole na oparcie dłoni. Brakuje szczególnie w korkach...
Oczywiście jak tylko kierownica będzie w skórce wrzucę fotki
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Paź 29, 2008 14:16
marcinmarcin, dzięki
Możesz opisać w jaki sposób skóra "kończy się" w okolicach przycisków klaksonów? W jaki sposób jest przymocowana? Dziś podczas jazdy zdałem sobie sprawę, że przecież jasiek wychodzi a przyciski zostają.
Znalazłem stare zdjęcie mojego ZS'a, wrzucam odrazu jako "BEFORE" Jak się obszyje pojawi "AFTER"
Wszystkim serdeczne dzięki, już odpowiednio klikam gdzie trzeba...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez Mix Sro Paź 29, 2008 14:19, w całości zmieniany 1 raz
skóra kończy się przed przyciskami (patrząc od zewnątrz kola kierownicy) i po prostu jest tak ładnie "wciśnięta". U Ciebie całosć bedzie troche grubsza, bo kierownica orginalnie obszywana skórą już po obszyciu ma taką grubosc, jak Twoja obecna bez obszycia. A nie zastanawiałeś się nad zakupem kierownicy orginalnie obszytej
Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Paź 29, 2008 14:29
Brt napisał/a:
A nie zastanawiałeś się nad zakupem kierownicy orginalnie obszytej
Przeglądam od jakiegoś czasu allegro, ale ceny nie zachęcają. 150-200PLN to lepiej obszyć i mieć teoretycznie nową kierownicę. Ponadto sprzedawcy takie dokładne fotki robią, że ciężko stwierdzić czy kierownica błyszczy się od światła lampy błyskowej czy od przebiegu
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ponadto sprzedawcy takie dokładne fotki robią, że ciężko stwierdzić czy kierownica błyszczy się od światła lampy błyskowej czy od przebiegu
No nie da sie ukryć Tak mi się przypomło jeszcze że Tomi w cabrio obszywał - skóra naszywana na kierownicę orginalnie z tworzywa.
http://www.roverki.pl/mod...1&orderby=dateD
Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Paź 31, 2008 20:05
Brt, podsunął mi dobry pomysł co do zakupu kierownicy oryginalnie obszytej skórą. W związku z tym mam pytanie czy kierownica od MG ZR będzie pasować do ZS? Czy średnica i inne wymiary są identyczne? No i pozostaje kwestia mocowania, rozmiaru jaśka itp...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
i chyba tu jest niestety różnica o ile wiem, to właśnie mocowania byly rózna dla R200 i R400, czy tak samo jest w R25/45 MG ZR/ZS musiałby ktoś potwierdzić/zaprzeczyć. Cała reszta jest identyczna. Jedynie mocowanie jest niewiadomą. Moze w EPC jest odpowiedź, ale ja teraz nie dam rady poszukać.
no własnie zdjęcie od maniaqa pokazało róznice Tomi a nie wiesz jak to jest z mocowaniem kierownic Czy jest różnica pomiędzy serią 2X a 4X
_________________ Pozdrawiam - Brt
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pią Paź 31, 2008 22:19
Brt napisał/a:
no własnie zdjęcie od maniaqa pokazało róznice Tomi a nie wiesz jak to jest z mocowaniem kierownic Czy jest różnica pomiędzy serią 2X a 4X
Różnic pomiędzy 200 a 400 jest sporo (R25 v 45 nie sprawdzałem). Ponadto jest różnica pomiędzy R400 z jedną poduchą i z dwoma
Inna jest poducha. W wersji z jednym jaśkiem sterownik w kierownicy (pod poduchą) i kontrolka SRS w kierownicy (fajnie wygląda), ponadto pomiędzy R200 i 400 jest inne odsadzenie i inny wieloklin.
Kiedyś chciałem do cabrio załozyć oryginalną kierownicę z drewnem. Wziąłem więc pod pachę nowe kierownicę do R200 i R400 i poszedłem do garażu. Okazało się, że w kanciaku jest jeszcze inna kierownica (jakby połączenie tych, które miałem). Mocowanie kierownicy było jak w R200 (odsadzenie i wieloklin), jednak sposób mocowania poduszki był taki jak w R400... dlatego zmuszony byłem obszyć swoją
A w kwestii różnic, może na spocie odkręcimy od ZS'a i ZR'a i po prostu je porównamy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum