cewka jest wewnątrz pompy wtryskowej. Przyczyna błędu to pewnei słynna wiazka przewodów do pompy. Trzeba ją przegladnąć, oczyścić, naprawic ewentualne usterki
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Wto Lis 04, 2008 16:39
krystianshoota napisał/a:
Może to być także kąt wtrysku do regulacji.
I moim zdaniem tylko to wchodzi w grę w przypadku tego błędu (pomijając oczywiście usterkę wewnątrz pompy). Jeśli do tego silnik chodzi za głośno, to znaczy, że kąt jest dużo za wczesny.
Gdy przestawię kąt z tego punktu auto jest słabe,a kontrolka przy jednostajnej jeżdzie zapala się i auto traci moc,puszcze pedał przyśpieszenia i zaczyna działać normalnie kontrolka gaśnie,lecz gdy znów będę jechał przykładowo 5 minut z obrotami np.2000rpm znów ta sama historia,o co może tu chodzić?????
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum