Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Już pisałem na forum,ze po krótkim postoju samochód kręcił rozrusznikiem ale nie palił po kilku próbach pozostawiłem go, po około 15 min ponownie spróbowałem i zapalił bez problemu - nie wiem co to za przyczyna?
ale teraz 2 problem: podczas wyprzedzania po przekroczeniu 3,5 tys (bieg 5) obrotów silnik zachowuje się tak jakby nie dostawał odpowiedniej ilości paliwa, spróbowałem na niższych biegach - ten sam problem, także około 3,5 tys
czemu się tak dusi skoro nie było tego wcześniej. filtry wymieniałem 2 m-ce temu.
PS: turbina załącza się prawidłowo. do 3,5 ty jest wszystko prawidłowo
czy ten 1 problem mógł to wywołać - czy coś się po prostu "zwaliło"
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Gru 12, 2010 19:24, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lis 04, 2008 17:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
1 powód to czujnik położenia wału korbowego ( chyba tak to się pisze ). Poszukaj tego na forum bo dużo o tym było.
A co powyżej 3500 to szczerze aż tak nie jeżdżę, bo głównie do 3000 jeździe. No i w sumie patrząc na to że 2000 mam przy 100km/h to przy 3500 na 5 biegu będzie około 160-70, i tutaj już silnik CDT 116PS raczej mocno nie będzie ciągnął.
to przy 3500 na 5 biegu będzie około 160-70, i tutaj już silnik CDT 116PS raczej mocno nie będzie ciągnął.
bez problemow jechalem nim więcej i nie bylo tego typu problemu;/
i boje sie ze przez to
se7en86 napisał/a:
czujnik położenia wału korbowego
mogło sie cos nabroić
[ Dodano: Wto Lis 04, 2008 17:49 ]
ale czemu tak sie dzieje na kazdym biegu 2,3 itd.
3,5 tys i zaczyna sie problem
moze tak szybko sie nie jezdzi ale to zaczyna byc irytujące
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Wto Lis 04, 2008 18:44
smukly_joe, ja bym sprawdził EGR, takie objawy czasem występują, ale jeśli piszesz, że tak jakby paliwa nie dostawał, to zawór regulacji wysokiego ciśnienia bym sprawdził.
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto Lis 04, 2008 19:06
nie wału kobrowego tylko wałka rozrządu jak sciagniesz pokrywe to po lewej stronie na "końcu silnika". Kurka nie jestem u siebie na kompie i nie mam zdjęć ale chyba Rowan gdzieś w innym temacie zamieszczał. EGR raczej odpada, jak sie zamyka i do 3500 jest dobrze to potem nie ma prawa sie otworzyc.
kupiłem filtr paliwa i miałem problem z montażem
mechanik zeby go zamontowac wyją uszczelnke wewnętrzną - czy moze sie on zapowietrzac
jaki jest symbol oryginalnego??
[ Dodano: Czw Lis 20, 2008 17:17 ]
czy ktoś wie jakie jest 7 cyfr na czujniku walu korbowego bo niemoge sie dogadac ze sprzedawca ktory wlasnie odemnie ich wymaga.
[ Dodano: Czw Lis 20, 2008 17:29 ]
czy ktoś wie jakie jest 7 cyfr na czujniku walu korbowego bo niemoge sie dogadac ze sprzedawca ktory wlasnie odemnie ich wymaga.
[ Dodano: Pią Lis 21, 2008 19:42 ]
bo moj stary numer jest przykładowo taki:
BMW 2249320F
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum