Mam nadzieję, że dział dobry.
Więc sytuacja wygląda tak. Jak wiadomo mój R przymusowo dorobił się nowego silnika i myślę, że po tej operacji dobrze by go było podłączyć do kompa, przy okazji sczytać kod z immo i zobaczyć czy przepustnica działa jak powinna, ale do rzeczy....
Znam kolesia, który ma kompa i robi takie rzeczy, ale musiałby przyjechać z Cieszyna, żeby mu się ta zabawa opłacała musiało by być więcej aut. No i wreszcie pytanie... byłby ktoś chętny? Termin do ustalenia, bo na razie wstępnie pytam.
Pomogła: 70 razy Dołączyła: 24 Sie 2007 Posty: 1716 Skąd: Zabrze
Wysłany: Pią Lis 07, 2008 11:29
Ostatnio płaciłam 50zł, ale podpięłam się pod kumpla, który go ściągnął do swoich aut. Nie wiem, ale myślę, że 100zł było by max. Pewnie to zależy też od ilości aut dlatego pytam. Jak będzie parę osób zadzwonię i ponegocjuję
Pomogła: 70 razy Dołączyła: 24 Sie 2007 Posty: 1716 Skąd: Zabrze
Wysłany: Pią Lis 07, 2008 12:23
Po co do DG jak tu koleś przyjedzie na miejsce, poza tym w DG by 50zł na pewno nie opuścili, poza tym tu koleś już mi podłączał kompa i wiem, że wie co robi, poza tym nr 3 nikogo nie zmuszam tylko się pytam kto byłby zainteresowany.
Pomógł: 22 razy Dołączył: 17 Cze 2007 Posty: 387 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Nie Lis 09, 2008 23:55
Oczywiscie dopisanie drugiego pilota do immo tez wchodzi w gre ? Jezeli moze potwierdzic, ze pilot 17TN jest kompatybilny z oryginalnym 3TXA to ja bylbym chetny.
Pomógł: 84 razy Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 757 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon Lis 10, 2008 18:43
zouza napisał/a:
Po co do DG jak tu koleś przyjedzie na miejsce, poza tym w DG by 50zł na pewno nie opuścili, poza tym tu koleś już mi podłączał kompa i wiem, że wie co robi, poza tym nr 3 nikogo nie zmuszam tylko się pytam kto byłby zainteresowany.
Jeśli koleś odczyta mi kod z imo i wszystko inne i cena będzie odpowiednia to się mogę podpiąć.
Pozdrawiam
Ps. Dajcie namiary gdzie i kiedy.
_________________ Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
Witam wszystkich
Jestem "narazie" szczęśliwym posiadaczem R 75 CDTI 04, po kupnie wiadomo wymiany: oleje, filtry itd i zostało kasowanie błędów. Zrobiłem to w małym warsztacie w Tychach. Mechanik podłączył , sprawdził, skasował błędy i zdiagnozował uszkodzony termostat. Po wymianie spalanie w mieście spadło o 2 litry polecam wszystkim dobry warsztat. Aaa i przede wszystkim tanio Dla chcących podam nr telefonu pozdrawiam
Pomogła: 70 razy Dołączyła: 24 Sie 2007 Posty: 1716 Skąd: Zabrze
Wysłany: Pią Lis 14, 2008 07:20
Pazdzioch, kurcze ja jeszcze nie mam auta więc w listopadzie na pewno nie. Wymieniam jeszcze sprzęgło, remontujemy z Dawidem i w ogóle spłukałam się strasznie. Jak dla mnie temat nie umarł i jak się ogarnę zacznę coś działać w tym kierunku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum