Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR 1.8 160] moc
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR 1.8 160] moc
Autor Wiadomość
gacek999 



Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 14
Skąd: Rudnik



Wysłany: Sob Lis 08, 2008 19:11   [MG ZR 1.8 160] moc

mam takie pytanko do osub posiadajacych to autko, co mozna włozyc zeby polepszyc osiagi?? zwiększyc moc itd?? mam dość spory stozek, i bede zakładał strumiennice bo sie katalizator w środku rozleciał... Moze mi ktos cos polecic?? aa i jescze jedno- po załozeniu strumiennicy zmieni mi sie dźwięk z wydechu?? w najblizszym czasie mam zamiar jechac na hamownie posprawdzac to i owo...
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lis 08, 2008 19:11   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Sob Lis 08, 2008 19:22   

Cytat:
osób :)


1. strumienica w miejscu kata zwieksza szanse na wydmuchanie uszczelki pod glowica. Mysle ze w przypadku roverkow chorych na syndrom hgf to nie najlepszy wybor.
2. jak juz to w miejsce tlumika srodkowego ale i tak marne szanse ze da ci z 2 KM
3. masz kase ?? zaloz nitro moze kamil jeszcze ma do sprzedania za 1500 bedziesz mial :)
5. ten silnik jest malo podatny na mody, a tym bardziej nisko budzetowe... Zrob profi dolot i wydech moze 170km bedzie
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Lis 08, 2008 22:03   

kupujesz kolektor janspeeda robisz wydech na przelocie, na 2 tlumikach, bo na 1 to ogluchniesz, chyba ze jednym meskim. Po tym dochodzi Ci jakies 5-7KM. Mozesz zawsze kupic instalacje nitro, mysle ze strzal 30-40KM powinien Ci wystarczec spokojnie
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sob Lis 08, 2008 23:49   

pytanie jak ten juz wysilony silnik przyjmie takie nitro... dobra rada to doprwodzac samochod do pelnej serii jesli cos nie chula a pozniej zrob ewentualnie wydech i dolot reszta modyfikacji nie przyniosa ci duzej poprawy a mocno obciazy budrzet...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pon Lis 10, 2008 13:02   

kamil uzywal nitro w swoim vvc i dawalo rade :P
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Lis 10, 2008 13:12   

a pytałeś ile razy było używane nitro i gdzie jest teraz jego vvc :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Lis 10, 2008 17:12   

ziomek juz nie przesadzaj, to nie mialo w ogole powiazania ze soba. Mowie calkiem serio.
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Lis 10, 2008 17:55   

niestety z zaczerpniętych informacji od znajomych i wypowiedzi z innych forów dłuższa eksploatacja nitro w zwykłym silniku kończy sie jego uszkodzeniem. 90% osób które zdecydowały sie na taki krok z forum Turbokillers, Nissantech oraz SR tej instalacji już nie maja... Ja nie twierdze ze uszkodzenie twojego silnika było spowodowane wyłącznie nitro ale na pewno sie do tego przyczyniło mimo krótkiej eksploatacji.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Lis 11, 2008 13:37   

Tam strzal bym tak malutki ze raczej krzywdy by nie zrobil :) Strzelalem moze 30KM max. Czyli najmniejsze dysze jakie byly :)
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Wto Lis 11, 2008 14:59   

Kamil Luczak napisał/a:
Tam strzal bym tak malutki ze raczej krzywdy by nie zrobil :) Strzelalem moze 30KM max. Czyli najmniejsze dysze jakie byly :)
chyba nie najmniejsze bo widzialem na tvn turbo strzaly + 15KM.
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Wto Lis 11, 2008 15:02   

Sprawdź kolege furke na hamowni. (ze stożkiem i z seryjnym filtrem)

Jeżeli odbiega od normy to - doprowadzic do serii.

Następnie mody z układem dolotowym i wylotowym tak jak koledzy pisali.

Felgi jak najmniejsze

Redukcja wagi

Krótka skrzynia (fajnie gdyby do tego szpere dorzucic)

Lekkie koło zamachowe

I może ze 2 sek urwiesz bez dłubania w silniku który i tak ma sporą moc
 
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Wto Lis 11, 2008 20:18   Re: [MG ZR 1.8 160] moc

gacek999 napisał/a:
mam takie pytanko do osub posiadajacych to autko, co mozna włozyc zeby polepszyc osiagi?? zwiększyc moc itd?? mam dość spory stozek, i bede zakładał strumiennice bo sie katalizator w środku rozleciał... Moze mi ktos cos polecic?? aa i jescze jedno- po załozeniu strumiennicy zmieni mi sie dźwięk z wydechu?? w najblizszym czasie mam zamiar jechac na hamownie posprawdzac to i owo...

Niestety dość spory stożek w ZR 160 to również dość spora strata mocy - ZTCW jedyne co się sprawdziło w tym aucie to CAI (Cold Air Intake) - zamknięte filtry z dolotem zimnego powietrza. Jak rozleciał Ci się kat masz trzy opcje do wyboru. Pierwsza lepsza - zakładasz kolektor 4-2-1 + sportowy kat z Janspeed i masz max co możesz uzyskać na tej części układu. Druga - wspawujesz jakiś używany kat. Trzecia - dajesz rurkę w miejsce kata (np. Janspeed) i do drugiej sondy lamda za katem kupujesz układzik który oszukuje komputer udając że parametry są takie jak przy katalizatorze. Wszystko o czym piszę znajdziesz tutaj w gotowym zestawie lub oddzielnie. ZR bez kata będzie głupiał, właśnie ze względu na drugą sondę, a strumienicę zdecydowanie odradzam - przerabiałem ten badziew w lanosie, auto było słabsze niż na zwykłej rurce zamiast kata, na dodatek przerdzewiała za pół roku. No i jeszcze pozostaje oczywiście jako opcja znalezienie oryginalnego kata ;)
 
 
gacek999 



Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 14
Skąd: Rudnik



Wysłany: Sro Lis 12, 2008 11:54   

ok dzieki za rady :)
 
 
 
Bert 




Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 15
Skąd: slask



Wysłany: Czw Lis 13, 2008 18:30   

ja bym na twoim miejscu kupil kolektor rurowy 4-2-1 do tego 2 tlumiki srodkowe przelotowe do tego koncowy ala mugen i wszystko polaczyc rurka 2,5 cala.
 
 
 
Konrad_Zr160
[Usunięty]






Wysłany: Nie Lis 23, 2008 14:23   

Tylko i wylacznie janspeed.... Nie ma sensu cudowac. Temat opisany milion razy na wszystkich chyba forach o tym aucie. Naprawde czuc u mnie spora roznice w stosunku do serii na tym wydechu i jest dobrej jakosci sprzet na kilka lat - nie mowie juz o dzwieku, ktory powala doslownie.

http://pl.youtube.com/watch?v=7h_0ibeXoYE

to mi sie podoba -jak bede zmienial to na takie cos ale narazie napewno nie.
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pon Lis 24, 2008 15:34   

Tez wlasnie zalozylem do swego wydech Janspeeda, narazie tylko od cata do tylu. Ale za miesiac juz bedzie kolektor i decat pipe. Pozniej dojdzie dolot i sie zobaczy co to dalo :wink:
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pon Lis 24, 2008 16:54   

gacek999, ja juz chcesz to kup sportowego kata, to jedynie ma sens. pozatym poszukaj na forum, bo jaksi czas tego dyskutowalismy o tym i ktos podal strone z testami i tylko sportowy kat dawal przyrost, prosta rurka nic nie dawala, tylko lipe przy policji i przegladasz :P

a jak masz kase to laduj kompletny wydech i dobry dolot
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pon Lis 24, 2008 17:40   

nawet nie musi byc sportowy... ważne, żeby nie był zapchany :)
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pon Lis 24, 2008 18:32   

no tak, ale sportowy kat pozwoli na podniesienie mocy, a jemu o to chodzi, zeby poprawic serie :P
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pon Lis 24, 2008 18:37   

HaDeSsS napisał/a:
no tak, ale sportowy kat pozwoli na podniesienie mocy, a jemu o to chodzi, zeby poprawic serie :P
nie do konca :) bo skoro nie ma roznicy miedzy sprawnym katem a jego brakiem, to jak moze byc roznica miedzy katem a katem?? on fizycznie nie może dać mocy :) .
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink