Wysłany: Sob Lis 08, 2008 19:11 [MG ZR 1.8 160] moc
mam takie pytanko do osub posiadajacych to autko, co mozna włozyc zeby polepszyc osiagi?? zwiększyc moc itd?? mam dość spory stozek, i bede zakładał strumiennice bo sie katalizator w środku rozleciał... Moze mi ktos cos polecic?? aa i jescze jedno- po załozeniu strumiennicy zmieni mi sie dźwięk z wydechu?? w najblizszym czasie mam zamiar jechac na hamownie posprawdzac to i owo...
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lis 08, 2008 19:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
1. strumienica w miejscu kata zwieksza szanse na wydmuchanie uszczelki pod glowica. Mysle ze w przypadku roverkow chorych na syndrom hgf to nie najlepszy wybor.
2. jak juz to w miejsce tlumika srodkowego ale i tak marne szanse ze da ci z 2 KM
3. masz kase zaloz nitro moze kamil jeszcze ma do sprzedania za 1500 bedziesz mial
5. ten silnik jest malo podatny na mody, a tym bardziej nisko budzetowe... Zrob profi dolot i wydech moze 170km bedzie
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob Lis 08, 2008 22:03
kupujesz kolektor janspeeda robisz wydech na przelocie, na 2 tlumikach, bo na 1 to ogluchniesz, chyba ze jednym meskim. Po tym dochodzi Ci jakies 5-7KM. Mozesz zawsze kupic instalacje nitro, mysle ze strzal 30-40KM powinien Ci wystarczec spokojnie
pytanie jak ten juz wysilony silnik przyjmie takie nitro... dobra rada to doprwodzac samochod do pelnej serii jesli cos nie chula a pozniej zrob ewentualnie wydech i dolot reszta modyfikacji nie przyniosa ci duzej poprawy a mocno obciazy budrzet...
niestety z zaczerpniętych informacji od znajomych i wypowiedzi z innych forów dłuższa eksploatacja nitro w zwykłym silniku kończy sie jego uszkodzeniem. 90% osób które zdecydowały sie na taki krok z forum Turbokillers, Nissantech oraz SR tej instalacji już nie maja... Ja nie twierdze ze uszkodzenie twojego silnika było spowodowane wyłącznie nitro ale na pewno sie do tego przyczyniło mimo krótkiej eksploatacji.
mam takie pytanko do osub posiadajacych to autko, co mozna włozyc zeby polepszyc osiagi?? zwiększyc moc itd?? mam dość spory stozek, i bede zakładał strumiennice bo sie katalizator w środku rozleciał... Moze mi ktos cos polecic?? aa i jescze jedno- po załozeniu strumiennicy zmieni mi sie dźwięk z wydechu?? w najblizszym czasie mam zamiar jechac na hamownie posprawdzac to i owo...
Niestety dość spory stożek w ZR 160 to również dość spora strata mocy - ZTCW jedyne co się sprawdziło w tym aucie to CAI (Cold Air Intake) - zamknięte filtry z dolotem zimnego powietrza. Jak rozleciał Ci się kat masz trzy opcje do wyboru. Pierwsza lepsza - zakładasz kolektor 4-2-1 + sportowy kat z Janspeed i masz max co możesz uzyskać na tej części układu. Druga - wspawujesz jakiś używany kat. Trzecia - dajesz rurkę w miejsce kata (np. Janspeed) i do drugiej sondy lamda za katem kupujesz układzik który oszukuje komputer udając że parametry są takie jak przy katalizatorze. Wszystko o czym piszę znajdziesz tutaj w gotowym zestawie lub oddzielnie. ZR bez kata będzie głupiał, właśnie ze względu na drugą sondę, a strumienicę zdecydowanie odradzam - przerabiałem ten badziew w lanosie, auto było słabsze niż na zwykłej rurce zamiast kata, na dodatek przerdzewiała za pół roku. No i jeszcze pozostaje oczywiście jako opcja znalezienie oryginalnego kata
ja bym na twoim miejscu kupil kolektor rurowy 4-2-1 do tego 2 tlumiki srodkowe przelotowe do tego koncowy ala mugen i wszystko polaczyc rurka 2,5 cala.
Konrad_Zr160 [Usunięty]
Wysłany: Nie Lis 23, 2008 14:23
Tylko i wylacznie janspeed.... Nie ma sensu cudowac. Temat opisany milion razy na wszystkich chyba forach o tym aucie. Naprawde czuc u mnie spora roznice w stosunku do serii na tym wydechu i jest dobrej jakosci sprzet na kilka lat - nie mowie juz o dzwieku, ktory powala doslownie.
Tez wlasnie zalozylem do swego wydech Janspeeda, narazie tylko od cata do tylu. Ale za miesiac juz bedzie kolektor i decat pipe. Pozniej dojdzie dolot i sie zobaczy co to dalo
gacek999, ja juz chcesz to kup sportowego kata, to jedynie ma sens. pozatym poszukaj na forum, bo jaksi czas tego dyskutowalismy o tym i ktos podal strone z testami i tylko sportowy kat dawal przyrost, prosta rurka nic nie dawala, tylko lipe przy policji i przegladasz
a jak masz kase to laduj kompletny wydech i dobry dolot
no tak, ale sportowy kat pozwoli na podniesienie mocy, a jemu o to chodzi, zeby poprawic serie
nie do konca bo skoro nie ma roznicy miedzy sprawnym katem a jego brakiem, to jak moze byc roznica miedzy katem a katem?? on fizycznie nie może dać mocy .
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum