Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998
Mam problem dwa tygodnie temu mechanik wymienił mi całe kompletne sprzęgło a dzisiaj jadąc znowu zaczeło sie slizgać gdzie jest problem moze ktos pomoże ? pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Lut 27, 2011 23:26, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lis 05, 2008 20:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
wpisz w szukajce "łapa sprzęgła"
to ta dźwignia, która przesuwa łożysko oporowe i powoduje wysprzęglanie... jest na wałku biegnącym pionowo przez korpus sprzęgła i ten wałek potrafi sie czasem zatrzeć w tulejkach w których się obraca...
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
A jaka jest pewność, że ów "mechanik" rzeczywiście dokonał WYMIANY sprzęgła kompletnego, czy może tylko tak powiedział, że to zrobił, wziął pieniądze za materiał i robociznę, a tego nie ruszał, a może tylko to poruszył, żeby stare sprzęgło jeszcze jakiś czas się "lepiło" ?
A jeśli chodzi o łapę sprzęgła, to najpierw zająłbym się łapami, ale tego "mechanika".
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
Nie no bez przesady Mechaniora mam zaufanego tylko musi zacząć korzystać z komputera oraz internetu i będzie dobry. A skąd wiem ze wymienił ponieważ tak jak napisałem 2 tygodnie chodziło ok a poza tym zawsze oddaje mi części które wymienił . Problem został rozwiązany okazało sie ze padły łożyska w skrzyni. Nie wiem ile, na pewno od wałka co spowodowało uszkodzenie uszczelniacza. Olej przekładniowy poszedł na nowa tarczę a owa sie ślizgała przez to. Na szczęście miałem skrzynie ze starego silnika i postanowiliśmy ja założyć. I już all is ok Teraz tylko zastanawiam sie co robić ze stara skrzynią sprzedać taką jaka jest czy pchać sie w naprawę i wtedy dopiero sprzedawać .Pozdrawiam i dziękuje za pomoc
Pomógł: 27 razy Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 372 Skąd: z gór
Wysłany: Pon Lis 17, 2008 08:54
bo razem ze sprz.wymienia się zawsze usczelniacze-tył wału korbowego i wałek wejściowy do skrzyni.....proste jak budowa cepa,ale jakich mamy mechaników to każdy wie.......zresztą i tak klient zawsze zapłaci.....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum