Markzo a cos pisza o tym do sinikow benzynowych?zastanawiam sie czy taki silnik po czyszczeniu nie zaczyna wszedzie cieknac...w koncu nagary nie tylko przeszkadzaja ale tez uszczelniaja.Dlatego nie wraca sie do oleju syntetycznego z mineralnego.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 10, 2008 19:49 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pamiętam ten artykuł, pojawił się już jakiś czas temu więc pewnie teraz odgrzali kotleta. Nawiasem mówiąc w artykule, który ja czytałem test robili na Roverku 214.
Info o tym ustrojstwie do czyszczenia silnika jest np. TU
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 85 Skąd: Sandomierz
Wysłany: Wto Lis 11, 2008 12:17
wracając do tematu dodatków do paliw czy stosując środek do czyszczenia wtryskiwaczy w kilkuletnim dieslu zakładając że brak jest powodów do jego stosowania bo wszystko działa prawidłowo to dobry pomysł.Fragment z opisu produktu:
-Optymalizuje właściwości smarne oleju napędowego, tak ważne dla nowoczesnych silników Diesla,
-oczyszcza układ wtryskowy, co zwiększa jego żywotność,
-chroni przed korozją i zużyciem,
-optymalizuje spalanie,
-czyści gniazda zaworów i świece żarowe.
-utrzymuje wysokie osiągi silnika,
-Diesel System Pflege chroni precyzyjne układy Common Rail i pompowtryskiwaczy w silnikach Diesla przed osadami,
-zmniejsza spalanie,
-zwiększa moc
Czyszcząc wtryskiwacze (rozpuszczając nagar) chyba nie działa selektywnie i nie rozpuszcza tylko nagar we wtryskiwaczach czy nie spowoduje to rozszczelnienia silnika co innego gdy zaczyna się to stosować regularnie w nowym samochodzie i jak to się ma do tego o czym pisaliście wcześniej że wtryski mogą zacząć lać skoro te preparaty są do tego aby poprawić ich działanie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum