Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] Uszczelka glowicy - tuleje
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] Uszczelka glowicy - tuleje
Autor Wiadomość
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Sob Lis 15, 2008 15:42   

aiwer napisał/a:
Mechanik wku...ny że musiał rozbierać cały silnik

Jak to wku...ny? A kase za co bierze?Czysci baletki baletnica?
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lis 15, 2008 15:42   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Bert 




Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 15
Skąd: slask



Wysłany: Sob Lis 15, 2008 18:35   

niedawno robilem remont silnika i nie wyszedl mnie tak duzo jak myslaem
olej mobil 5l--92 zl
filtr oleju --35
filtr powietrza--30
pierscieni tlokowe --170
uszzcelka pod glowice ja kupilem 100 no ale mozesz kupic za 350
rozrzad 150 rolka+pasek
glowice odalem do polok welding za splanowanie sprawdzenie szczelnosci sprawdzenie prowadnic i wymiane uszczelniaczy dalem 270
no i jakies rospuszczalniki pierdoly 50
wszystko wyszlo 900zl sam to wymienialem wiec za robote nic nie dalem drozszego remontu sie nie oplaca przeprowadzacbardzo dobry silnik kupisz za 1000-1200zl
ja w moim roverku mialem przejechane 190 tys i tuleje byly w bardzo dobrym stanie
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Nie Lis 16, 2008 18:09   

Senn napisał/a:
aiwer, nie mam pojecia o jakich usazczelniaczach na dole silnika mowisz. Ceny czesci jednoznacznie wskazuja na uszczelke.


sa jakies oringi chyba gumowe, ja ich na oczy nie widzialem, bo nigdy nie rozbieralem dolu silnika
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
des 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 1080
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Nie Lis 16, 2008 18:16   

Dokładnie to o czym mówisz AndrewS, właśnie przez to rozbieramy był silnik.

[ Dodano: Nie Lis 16, 2008 23:13 ]
Zukowaty napisał/a:
aiwer napisał/a:
Mechanik wku...ny że musiał rozbierać cały silnik

Jak to wku...ny? A kase za co bierze?Czysci baletki baletnica?

Wku...ny bo myślał, że to tylko uszczelka pod głowica i się nie narobi a tu wyszło w praniu, że jednak trzeba rozbierać silnik.
 
 
 
secio 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 387
Skąd: Ruda Śląska



Wysłany: Sob Sty 17, 2009 21:50   

Bert, Bert,
Bert napisał/a:
glowice odalem do polok welding za splanowanie sprawdzenie szczelnosci sprawdzenie prowadnic i wymiane uszczelniaczy dalem 270
no i jakies rospuszczalniki *#%#$* 50

Uszczelniacze dales swoje ? Pamietasz moze ceny poszczegolnych uslug... Jakies dwa lata temu za samo planowanie, wydaje mi sie, ze dalem u Poloka okolo 60-80 PLN... A w tym tygodniu chyba bede musial znowu skorzystac z ich uslug ;) .

Mariusz
 
 
 
Yaro1975 



Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 7
Skąd: Wejherowo



Wysłany: Sob Sty 31, 2009 00:32   [LR Freelander, 1.8, 16V] Uszczelka glowciy - tuleje

Witam
Załozyłem juz posta w tej sprawie, lecz na razie nie udało mi sie uzyskac odpowiedzi ostatecznej. Więc u mnie w silniku 1,8 16V (18K4F) także wystąpił problem z tulejami. Po objawach typowych dla uszczelki głowicy dałem ja do sprawdzenia planowania i wymiany uszczelniaczy zaworowych itp, lecz przy demontażu zauważyłem iż na uszczelce i na głowicy (która okazała sie szczelna) nie było śladów przecieku, natomiast slady były na gładziach po po demontażu tulei cylindrycznych przy czym trzy tuleje były luźne i wyszły lekko wyciągane dwoma palcami a jedna byłe sztywno osadzona w bloku. Teraz mam pytanie i dylemat jak uszczelnić i zamontować te tuleje w bloku bo samo włozenie i dokręcenie głowicą z nową uszczelka głowicy raczej nie zapewni szczelności pomiedzy dołem tulei w częsci olejowej a górna częścia tulei z płynem chłodniczym??? W silnikach typu K stosowanych min. w Polonezie (1,4 16V) są nawet (w/g książki) miejsca na uszczelki typu o-ring 2szt/cylinder lecz w 1,8 nic takiego nie wystepuje i stąd dylemat czy można zastosować o-ringi i tuleja może luźno wystawać 1-1,5 mm i czy dokręcając głowicę nie uszkodzi to uszczelki głowicy, i czy te 10szpilek dociągnie tyle???
Prosze o info :beczy:
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sob Sty 31, 2009 14:50   

ja niestety dalej nie pomoge, dzwon do mariusz418, przemo286, lub PHJOWI
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r400]uszczelka glowicy.
daro76 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Czw Lip 21, 2011 22:25
keczu
Brak nowych postów [R45] PLANOWANIE GLOWICY
orzeeel Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Nie Gru 22, 2013 18:39
dawid257
Brak nowych postów [ R 45 1.8 00r ] rozpolawianie glowicy
snake0908 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Czw Lut 25, 2010 14:29
snake0908
Brak nowych postów [R45]ustawienie rozrzadu i wymiana glowicy
adrianek1979 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Nie Wrz 18, 2016 22:26
MultecFSO
Brak nowych postów [r416Si 1.6 16v 96']Cieknacy olej na styku glowicy
Szymek123456 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Pią Maj 06, 2011 12:34
Szymek123456



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink