Wysłany: Czw Lis 20, 2008 21:19 [R400] Uszczelka pod glowicą?
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1999
Witam
Czy uszczelka pod glowica moze przeciekac na zewnatrz? Silnik jest mokry w okolicach laczenia ze skrzynia biegow, plyn ucieka w momencie gdy silnik stygnie. Olej ok, plyn w zbiorniczku ok. Auto jezdzi normalnie.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lut 28, 2011 23:49, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lis 20, 2008 21:19 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
mam podobna sytuacje. w zbiorniku z płynem chłodniczym zrobiło sie "tłusto" najprawdopodobniej dostał sie olej. a poziom oleju na bagnecie spadl o ponad połowe.
czy to mogla pójśc uszczelka pod glowica czy jakas inna?
Z 10kkm, czekalem na objawy uszczelki (olej itp.) i dolewalem co rano wode. Teraz w koncu mam czas zajac sie autem i chce cos z tym zrobic a nigdzie nie spotkalem sie z takimi objawami.
że się podłącze . ja napewno mam uszkodzoną uszczelkę ale mam podobny obiaw jak u kolegi. po nocy widzę płyn na silniku. czy może to świadczyć o uszkodzeniu głowicy?
Witam
Czy uszczelka pod glowica moze przeciekac na zewnatrz? Silnik jest mokry w okolicach laczenia ze skrzynia biegow, plyn ucieka w momencie gdy silnik stygnie. Olej ok, plyn w zbiorniczku ok. Auto jezdzi normalnie.
Pozdrawiam
Przerabiałem (identyczne objawy z tym że płyn dostawał się jeszcze do cylindra) u mnie okazał się pęknięty kolektor ssący.Na twoim miejscu sprawdził bym najpierw uszczelkę kolektora ssącego i sam kolektor ssący bo objawy masz takie jak by któryś z tych elementów był uszkodzony.
Hmmm, moze dobrze sie nie znam, ale kolektor ssacy jest z tylu silnika a mokro jest w okolicach laczenia silnika ze skrzynia biegow. Ale dzieki, sprawdze i to.
Hmmm, moze dobrze sie nie znam, ale kolektor ssacy jest z tylu silnika a mokro jest w okolicach laczenia silnika ze skrzynia biegow. Ale dzieki, sprawdze i to.
.
U mnie było podobnie dokładnie mokro było na łączeniu skrzyni biegów z silnikiem. Ja to obstawiam i bym na pewno sprawdził dokładnie kolektor i uszczelkę kolektora zanim bym rozbierał silnik i wymieniał uszczelkę pod głowicą.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum