Wysłany: Nie Paź 19, 2008 18:33 [R45] Ustawianie świateł, problem z klimą i inne
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Witam
Zakupiłem Roverka 45 2.0V6 2001 niecałe 2 tygodnie temu i mam pare pytań odnośnie tego autka:
Autko było lekko uderzone w przód i trzeba by było podciagnąć zderzak do góry i ustawić światła jak się za to zabrać?
Klima nie chłodzi jak poznać że wymaga tylko nabicia żeby nie zostać naciągnietym przez mechanika?
No i kolejne autko nie ma dywaników w środku jaki wymiar czy też kształt powinnienem do niego kupić, myśle że na zime powinny być to chyba gumowe wycieraczki jak myślicie?
I jeszcze jedno może ktoś wie jak ustawić mocniejszy sygnał odbiornika pilota od zamka zmieniłem baterie i pilot łapie max z 3 metrów
Autko było lekko uderzone w przód i trzeba by było podciagnąć zderzak do góry i ustawić światła jak się za to zabrać?
sam zderzak jest oberwany, czy też wzmocnienie pod spodem się "ruszyło"?
zderzak jest mocowany od spodu do błotnika (na połączeniu zderzaka z błotnikiem na dwie śruby z każdej strony (w sumie 4) i pewnie tam sie poobrywał i trzeba będzie do jakiegoś spawacza plastików oddać, żeby dorobił uszy...
wzmocnienie jest z laminatu i raczej jak coś z nim jest nie tak to do wymiany...
lampy się ustawia takimi specjalnymi dość charakterystycznymi śrubkami z tyłu lampy (jedna jest przy silniczku regulacji góra-dół a druga przy samym błotniku) które da się obrócić kluczem sześciokątnym, imbusowym, śrubokrętem płaskim i krzyżakowym.
gumowy napisał/a:
Klima nie chłodzi jak poznać że wymaga tylko nabicia żeby nie zostać naciągnietym przez mechanika?
sprawdzić ciśnienia na złączach niskiego i wysokiego ciśnienia
Cytat:
No i kolejne autko nie ma dywaników w środku jaki wymiar czy też kształt powinnienem do niego kupić, myśle że na zime powinny być to chyba gumowe wycieraczki jak myślicie?
ale żeś drogie dał te dywaniki gumowe 100zł i to za 2 tylko ja 4 za 50/60zl chciałem kupić
bedzie ciężko... chyba, że takie z hipermarkietu
Cytat:
z tą klimą to troche szerzej by ktoś mógł?
jak sprawdzić? ile powinno wynosić? i co to za złącza?
sprawdza sie specjalnymi manometrami, najlepiej podłączyć do stacji serwisowej klimatyzacji, a złącza to te dwa na rurkach od klimy ile powinno wynosić to nie wiem
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Klima nie chłodzi jak poznać że wymaga tylko nabicia żeby nie zostać naciągnietym przez mechanika?
Można jeszcze sprawdzić podświetlając przewody chłodnicze lampą UV. Czynnik chłodzący jest bardzo dobrze widoczny gdy zostanie podświetlony swiatłem UV i łatwo można znaleźć nieszczelność, jednak jeśli nieszczelność była duża to chłodziwo mogło sie już ulotnić.
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Sro Paź 22, 2008 08:49
ja chyba znam to auto , było w niemczech na placu, ono miało uszkodzony przód : chłodnice klimy wody rurki obudowa wraz z wiatrakiem lampy , trzeba sprawdzić chłodnice i rurki.
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Witam,
Aby zdemontować zderzak to:
- wyciągamy dwa kołki (po jednym z obu stron) mocujące plastikowe nadkole do błotnika, a umiejscowione mniej więcej w okolicy styku końca zderzaka z błotnikiem,
- odginamy w tym miejscu plastikowe nadkole na tyle, aby od spodu włożyć klucz nasadowy 8, wykręcić i wyjąć blachowkręt (po jednym z obu stron),mocujący zderzak do błotnika,
- od spodu, najlepiej z kanału, odkręcamy 4 śruby (po dwie z obu stron) kluczem 10, mocujące zderzak do nadwozia,
- od góry wykręcamy (śrubokręt krzyżak) i wyciągamy 4 plastikowe kołki - po dwa z obu stron-nad lampami,
- wyciągamy delikatnie do przodu zderzak, uważając by czegoś nie uszkodzić,
Po jego ściągnięciu widać belkę kompozytową zderzaka, na której się on wspiera. Jeżeli jest cała to należy ją odpowiednio ustawić - jest możliwość niewielkiej regulacji góra/dół, jeżeli jest pęknięta lub złamana to niestety, należy ją wymienić, ok 200zł na allegro.
Znam temat bo niedawno osobiście go przerabiałem, pozdr.....
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw Lis 06, 2008 19:27
Nówka to nówka a łatana może puścić - poczekaj do wiosny bo w zimie jedynie do odparowywania okien się klimy używa. Uzbierasz $$ i założysz nową i na kilka(naście) lat będziesz miał spokój.
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto Lis 25, 2008 21:42
mimo wszzystko łatanie nie koniecznie wyjdzie taniej. W ubiegłym tygodniu w oddaliśmy do naprawy chłodnicę z firmowego wózka widłowego bo cena nowej była cos w okolicach ~800pln. Naprawa wyszła ponad 300pln ... też nie tak mało.
Ja bym brał nową
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum