Wysłany: Wto Gru 02, 2008 09:51 [R45] Jaki rozrząd i kiedy wymiana?
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Mam od 2 miesięcy R45 2003 2.0 iDT. Przebieg 88tyś. Szukając informacji, m.in. na tym forum, nie znalazłem jednoznacznych informacji czy rozrząd mam na łańcuchu czy nie oraz kiedy mam go wymienić. Podobno, tak zapewniał sprzedający, rozrząd był wymieniony przy ok 65tyś. Ale... wiadomo. Proszę o możliwie wyczerpujące wiadomości na moje pytania. A może ktoś wie ile wymiana rozrządu będzie minie kosztować?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Mar 02, 2011 21:07, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Gru 02, 2008 09:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Thrillco [Usunięty]
Wysłany: Wto Gru 02, 2008 09:53
heh...ciekawe ze miał rozrzad wymieniony W dieslu jest łancuszek...powinien wytrzymać teoretycznie do konca zywota motoru lub przynajmniej te 300tys.km.
...ten link prowadzi do opisu silników wersji 75. Ale rozumiem, że też tyczy się to 45?
O kurcze! Teraz widzę, że to ja popełniłem błąd w opisie! Moje auto to R45 a nie R75. Starość nie radość.
...ten link prowadzi do opisu silników wersji 75. Ale rozumiem, że też tyczy się to 45?
O kurcze! Teraz widzę, że to ja popełniłem błąd w opisie! Moje auto to R45 a nie R75. Starość nie radość.
To przemawia przez Ciebie podświadomość i ukryta chęć posiadania 75
To masz diesla serii L po unowocześnieniu I masz 2 paski i 3 rolki/napinacze wymienia sie komplet co 60 - 80 tys. km warto przy okazji wymienić uszczelniacze: wału korbowego (1szt.) i wałka rozrzadu (2szt.) a po całej operacji sprawdzić kąt wtrysku
To masz diesla serii L po unowocześnieniu I masz 2 paski i 3 rolki/napinacze wymienia sie komplet co 60 - 80 tys. km warto przy okazji wymienić uszczelniacze: wału korbowego (1szt.) i wałka rozrzadu (2szt.) a po całej operacji sprawdzić kąt wtrysku
No to kurcze fatalnie. A już się cieszyłem, że mam łańcuch i ominie mnie, pewnie wielce kosztowna, wymiana rozrządu. A wiesz może ile mnie to orientacyjnie szarpnie?
ok 400 paski i rolki, kilkadziesiąt za uszczelniacze + jakieś 200 - 250 za wymianę Proponuję zajrzeć pod pokrywę rozrządu i zobaczyc jak wygląda pasek, może uda się zweryfikować fakt wymiany rozrządu zgodnie z zapewnieniami sprzedawcy. Pewnie nie masz rachunku od sprzedawcy z wymiany ?
Wysłany: Wto Gru 02, 2008 19:12 [R45] Cena wymiany rozrządu
Brt napisał/a:
ok 400 paski i rolki, kilkadziesiąt za uszczelniacze + jakieś 200 - 250 za wymianę Proponuję zajrzeć pod pokrywę rozrządu i zobaczyc jak wygląda pasek, może uda się zweryfikować fakt wymiany rozrządu zgodnie z zapewnieniami sprzedawcy. Pewnie nie masz rachunku od sprzedawcy z wymiany ?
Oczywiście, że nie mam żadnego potwierdzenia faktu wymiany rozrządu. Auto jest sprowadzone z Austrii. Nawet nie wiadomo było jaki olej. To na ogół normalne. Książka serwisowa prowadzona jest to maja 2007 i tam nic o rozrządzie nie ma. Są tylko wpisy, że w wyniku kontroli usterek nie stwierdzono. A co do kwoty to wg tego co napisałeś jeszcze nie ma tak źle. Poprzednio miałem Lagunę phI 2200TD i za cały rozrząd (części i robocizna) zapłaciłem 1730zł. Przy czym robocizna to może było jakieś 150. Więc nie ma tragedi, choć wydatek jest. Wielkie dzięki za pomoc.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum