Wysłany: Sro Gru 03, 2008 09:07 [Roewe750] Cena auta
Jaka jest cena auta Roewe 750. Skoro Rover 75 rocznik 2005 V8 stoi na stronach po 50 tys.?
Roewe 750 (pierwszy model) wg. wyszukanych informacji to koszt 80 tys. zł czy to realna cena?? Bo jakoś wierzyć mi się nie chce. Na dodatek brak tych aut na jakichkolwiek stronach sprzedaży.
Wiem, że jednym się to auto podoba drugim nie. Mnie się podoba, ale tylko ta pierwsza wersja, później już je spierniczyli.
Ktoś wie ile może kosztować i gdzie to auto jest w miarę popularne aby sprawdzić??
_________________ jarek
SPAMU¦
Wysłany: Sro Gru 03, 2008 09:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tego samochodu nie widziałem na żywo, natomiast będąc na Ukrainie widziałem chińskie cudo pod nazwą "Amulet", które jest chińską wersją Seata Toledo z lat 90-tych. Wygląda jak "spod siekiery" i z prawdziwym Seatem można je pomylić może z odległości 50 metrów. Obawiam się, że z tym Roewe może być tak samo
Na tej z kolei brytyjskiej stronie http://www.autoexpress.co.../roewe_750.html jest zupełnie pozytywna recenzja, oprócz tego, że panele nadwozia nierówno spasowane i podają przewidywaną cenę wersji 2.5 V6 na Ł 16,000 (artykuł jest z 2007 roku).
M
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Sro Gru 03, 2008 10:25
maciekmpl napisał/a:
Tego samochodu nie widziałem na żywo, natomiast będąc na Ukrainie widziałem chińskie cudo pod nazwą "Amulet", które jest chińską wersją Seata Toledo z lat 90-tych. Wygląda jak "spod siekiery" i z prawdziwym Seatem można je pomylić może z odległości 50 metrów. Obawiam się, że z tym Roewe może być tak samo
Główna różnica może wynikać z tego, że ten pierwszy może być podróbką, a w przypadku Roewe, zabrali całą dokumentację, linie produkcyjne, wzorniki blach i same blachy z angielskich magazynów (dlatego przez pewien czas było trudno o nowe oryginalne blachy do Rovera 75). Z drugiej strony jednak, coraz więcej oryginalnych części przychodzi z adnotacją: "Made in China" i niestety odbigają one jakością od tych Made in United Kingdom, France czy Germany
Zastanawia mnie natomiast kwestia Roewe 550. Ile w tym samochodzie pochodzi z projektowanego w Anglii Rovera 55. Czy może jest to dokończony i wizualnie "unowocześniony" Rover 55? Proporcje samochodu na to wskazują.
Ile w tym samochodzie pochodzi z projektowanego w Anglii Rovera 55
Czy coś wiadomo odnośnie tego modelu? Jak miał wyglądać jakieś szkice/projekty?
Tomi napisał/a:
Zastanawia mnie natomiast kwestia Roewe 550
Najnowsze wieści niosą że bedzie kosztować od 18.500 USD w wersji słabszej tj. silnik 1.8 bez turbodoładowania (133KM) 2x SRS, ABS, EBD, BAS, ASR, ESP, klima, radio Cd+mp3, 8 głośników oraz pakiet elektryczny. W 2010 mają wypuścic Roewe 550 w wersji hatchback z napędem hybrydowym...
W Europie ma być sprzedawany poprzez Ssangyong. I tutaj powstaje pytanie bo z początkowych informacji wynikało że Roewe miał być sprzedawany pod szyldem MG... Czyżby Ssangyong miał sprzedawać MG?
Z czasem Roewe ma posiadać własną sieć dilerską ale to ma być podobno najwcześniej w 2010r.
Najnowsze wieści niosą że bedzie kosztować od 18.500 USD w wersji słabszej tj. silnik 1.8 bez turbodoładowania (133KM) 2x SRS, ABS, EBD, BAS, ASR, ESP, klima, radio Cd+mp3, 8 głośników oraz pakiet elektryczny. W 2010 mają wypuścic Roewe 550 w wersji hatchback z napędem hybrydowym...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum