Forum Klubu ROVERki.pl :: [416 Si 97' 1.6 16V] Lekko usportowione zawieszenie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: piter34
Pią Gru 05, 2008 17:11
[416 Si 97' 1.6 16V] Lekko usportowione zawieszenie
Autor Wiadomość
kostas 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 228
Skąd: Kłodzko

Rover 400

Wysłany: Pią Gru 05, 2008 08:19   [416 Si 97' 1.6 16V] Lekko usportowione zawieszenie

Witam. Przygotowywuje mojego roverka do KJSów ( w przyszłości może do czegos poważniejszego) i chciałbym zapytać o zawieszenie, czy macie jakieś propozycje co do sportowych amortyzatorów?, patrzyłem na całe zawieszenia Koni, ale niestety 2tysiace za sama zawieche to dla mnie za duzo.
_________________
Najlepszym dowodem na to, że w kosmosie istnieje inteligecja jest to, że się z nami nie kontaktują.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Gru 05, 2008 08:19   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
gpredki 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 423
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Pią Gru 05, 2008 16:43   

Hmmm, jedno pytanie: jezdziles juz cos na kjsach czy dopiero masz w planach?

Pozdrawiam
 
 
kostas 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 228
Skąd: Kłodzko

Rover 400

Wysłany: Pią Gru 05, 2008 17:23   

Dopiero mam zamiar, ale napewno nie na takim zawieszeniu jak mam bo sie buja strasznie
_________________
Najlepszym dowodem na to, że w kosmosie istnieje inteligecja jest to, że się z nami nie kontaktują.
 
 
 
gpredki 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 423
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Pią Gru 05, 2008 17:27   

No to CI powiem z wlasnego doswiadczenia, ze najpierw sprobuj a potem dumaj nad zawieszeniem :) To co ewentualnie mozna na poczatek i nie wplynie to na cywilna jazde to jakies dobre klocki hamulcowe i ewentualnie zmieniac na kjs-a opony na jakies zimowki z bardzo niskim bieznikiem. Fajnie sie trzymaja na asfalcie.
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Pią Gru 05, 2008 18:13   

400 do KJS ??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pią Gru 05, 2008 18:24   

kolin napisał/a:
400 do KJS ??
i to 1.6 :/
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
gpredki 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 423
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Pią Gru 05, 2008 18:43   

Ze niby co? Za slabe??
 
 
lysy229 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 69
Skąd: Tychy



Wysłany: Pią Gru 05, 2008 19:54   

Firma Super-sport robi dobre zawiecha co ważne nie drogie gwinty i z regulacją kilkustopniową co do zawiecha w każdym moim Vw-yju miałem gwinta albo podobne tego typu akcje.Nie kupuj używek z alledrogo będzie umyte i suche a jak założysz to się wkur.......nówka z gwarancją co do wyboru auta co rover to auto prezesa klubu i kojarzy mi się ze spokojem i charmonią styl i klasa do sportu to się nie nadaje kup coś za kilka stówek golf mk I 1,8 lub gti i na tym się kształć wiem wiem łatwo powiedzieć trudniej zrobić ale stary tuningowiec ze mnie to coś wiem na ten temat pozdro.

moja jetta na gwincie
_________________
ŁYSY
 
 
 
gpredki 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 423
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Pią Gru 05, 2008 20:48   

Prosze Cie, 400 to najzwyczajniejszy w swiecie kompakt a nie auto prezesa :) Ja wiem, ze to jest klub milosnikow marki, ale badzmy obiektywni. Civicow na ktorym jest oparty jezdzi sporo na kjsach, moc 111KM w aucie na przod przy probach sprawnosciowych to az nadto. Auto male, dosyc krotkie, w ciasnych slalomach dosyc fajnie sie prowadzi, dopiero jak sie ostro przegnie to wyczynia spore cyrki (testowalem). Wiadomo, jesli ma cos na powazniej jezdzic w takich zawodach to zawias do zmiany, ale polecam sie wstrzymac, bo sie moze okazac, ze autora watku w ogole to nie kreci, auto zrobione pod kjs nie bardzo mu pasuje do jazdy codziennej itp.

Pozdrawiam
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Sob Gru 06, 2008 00:09   

Możesz poszukać używanej zawiechy od MG ZS-a. W Polsce pewnie nie łatwo, ale na forum MG Rover org, powinieneś coś znaleźć. BTW. zawieszenie MG przerasta o lata świetlne zawieszenia VW i większość gwintów ;)
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Sob Gru 06, 2008 10:22   

gpredki,

Jeśli uważasz, że 111KM przy tej masie to aż nadto to ok. Dla mnie to auto jest za wielkie

Mam kolegów co latają w KJS Fiestami xr`rkami 110KM i mówią, że jest w miarę OK... a tam waga jest po odchudzeniu 800KG
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Gru 06, 2008 14:01   

A nie lepiej sobie do kjsu kupic jakas cliowke I albo cos tego typu? No chyba ze ta 400 to juz szrot to ok, bo przelecisz pare razy poi dziurach ibedziesz mial do wymiay to i tamto. Wez tez pod uwage to ze KJS to nie jest drift czy 400m, tam lecisz po dziurach, wybojach i takich tam, po kazdej zabawie jest tak ze cos umiera, albo juz zaczyna skrzypiec.
 
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Sob Gru 06, 2008 14:06   

No jak pisze Kamil

Clio,Fiesta,Renault 5 ,Pug 106
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
TomC 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 715
Skąd: Racibórz

Rover 400

Wysłany: Sob Gru 06, 2008 20:14   

F 126p na początek też się nada :razz:
_________________
-Nigdy nie rozmawiaj z idiotą.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.-
 
 
 
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Nie Gru 07, 2008 01:32   

ja jezdzilem 126p w kjsa :D i byla dobra zabawa :D sama blacha 2 kubelki :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
gpredki 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 423
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Nie Gru 07, 2008 13:32   

kolin napisał/a:
gpredki,

Jeśli uważasz, że 111KM przy tej masie to aż nadto to ok. Dla mnie to auto jest za wielkie

Mam kolegów co latają w KJS Fiestami xr`rkami 110KM i mówią, że jest w miarę OK... a tam waga jest po odchudzeniu 800KG


A zauwazyles, ze kolega chce dopiero sprobowac? Po co ma kupowac auto skoro po 2 razach moze stwierdzi, ze to nie dla niego? Ja tez do kjsow mialem inne auto, ale jakos raz pojechalem wielkim volvo i dawalo sobie spokojnie rade. Sporo ludzi staruje seriami kilka razy po to zeby stwierdzic czy ich to bedzie krecic.
 
 
kostas 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 228
Skąd: Kłodzko

Rover 400

Wysłany: Pon Gru 08, 2008 08:51   

Gratulacje dla domyślnych, chcę spóbować jak sobie będę radzil i czy mi się bedzie to podobało, po co mam od razu ładować kasę w auto a później się okarze, ze nie chce tego miec, a zawieszenie i tak musze zmienic bo te amorki które mam sa już mocno zmęczone. :)
_________________
Najlepszym dowodem na to, że w kosmosie istnieje inteligecja jest to, że się z nami nie kontaktują.
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Gru 08, 2008 20:04   

To sobie najpierw pojedz na takich amorachizobaczysz jak bedzie, zeby ewentualnie nowego zawiasu nie katowac. Jesli chcesz cos konkretnego kayab agx, regulacja twardosci, obniza chyba o 2cm. Konkretny amor juz
 
 
 
kostas 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 228
Skąd: Kłodzko

Rover 400

Wysłany: Czw Gru 11, 2008 14:37   

A jak to sie cenowo przedstawia?
_________________
Najlepszym dowodem na to, że w kosmosie istnieje inteligecja jest to, że się z nami nie kontaktują.
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Gru 13, 2008 12:11   

www.kayaba.pl www.koni.pl itd
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Zwieszenie w lekko odelżonym aucie.
Gość Tuning mechaniczny 30 Wto Cze 21, 2011 10:11
spider666
Brak nowych postów [R416] tłumik końcowy - lekko agresywny :)
danterape Tuning mechaniczny 8 Nie Sie 24, 2008 15:34
RealPorter
Brak nowych postów [R25] zawieszenie z R25 ZR
PitBull89 Tuning mechaniczny 11 Pią Sty 17, 2014 18:22
RAKU_44
Brak nowych postów Sportowe zawieszenie MG ZR - TOR
camaro17 Tuning mechaniczny 11 Nie Gru 22, 2013 14:16
scorpion
Brak nowych postów [R600] zawieszenie
Chudeck Tuning mechaniczny 25 Pią Wrz 28, 2012 13:32
Chudeck



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink