Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 220SD '96] Problem z maglownicą
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R 220SD '96] Problem z maglownicą
Autor Wiadomość
kepor 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 99
Skąd: Wieliczka

MG ZR

Wysłany: Pią Gru 05, 2008 20:23   [R 220SD '96] Problem z maglownicą

Witam, mam takie pytanie z zarazem problem. Od pewnego czasu miałem zamiar wymienić przekładnię kierowniczą w swoim R220SD więc z kumplem zabraliśmy się do demontażu. Od pewnego faceta udało mi się kupić używaną przekładnię za 400zl która miała mieć niewielki przebieg. Ale o co chodzi, spotkałem się z wieloma opiniami, że dopóki nie założę przekładni do auta to nie stwierdzę czy ona jest dobra czy nie ale włożyliśmy ją w imadło i od strony ślimaka trzymając i ruszając we wszystkie strony tym drążkiem wychodzącym z przekładni czuć było luz i słychać było stuki tak samo jak na mojej starej, więc co z tą teorią że niby się nie da wyczuć?

I moje pytanie: czy tam nie ma być kompletnie żadnego luzu czy ma być? Bo nie wiem czy ją zakładać czy gościowi zwrócić i podziękować.

Sorki za moją nie fachową wypowiedź ale ja się tak na tym nie znam żeby to jakoś bardziej profesjonalnie opisać ale mam nadzieję że wiadomo o co chodzi?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Gru 05, 2008 20:23   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Gru 05, 2008 21:11   

hmm a napewno winna była przekladnia ?? A moze to tylko luz na "jabłku" drążka i wystarczyło sam drążek wymienić ?? Co do przekładnie i luzu na niej, to moim zdaniem nie powinno być żadnego luzu na niej :hm:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
kepor 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 99
Skąd: Wieliczka

MG ZR

Wysłany: Pią Gru 05, 2008 21:21   

to napewno nie wina drążka bo go odkręciliśmy, trzymając za sam ten drążek z zębami czuć ten luz i właśnie nie wiem czy tak ma być. Nie chciałbym żeby się okazało, że założymy przekładnie a tu będzie to samo co na starej
 
 
drlubicz 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 239
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pią Gru 05, 2008 23:19   

musi być luz bo by sie nie dało jechać, każdy lekki ruch kierownicy zmieniał by położenie kół , poprawny luz to luz na 3 palce, czyli kierownica musi sie przekręcić o 3 palce by dopiero ruszyło się koło , nie wiem jak jest w roverku bo tam jeszcze nie byłem ale w passacie luz można było regulować imbusem
 
 
 
kepor 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 99
Skąd: Wieliczka

MG ZR

Wysłany: Sob Gru 06, 2008 09:06   

No dobra, Ty mówisz o luzie na kierownicy ale jak ten luz ma się do tego o czym mówiłem w pierwszym poście?
Czy to jest właśnie to, że jak auto jest nie zapalone i szarpię kierownicą w prawą i lewą stronę to słychać i czuć delikatny luz a po zapaleniu auta się "kasuje" to czy to jest właśnie ten luz który ja odczuwam trzymając i ruszając ten drążek wychodzący z przekładni?
 
 
drlubicz 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 239
Skąd: Wrocław



Wysłany: Sob Gru 06, 2008 10:28   

wiem o co ci chodzi ale nie wiem jaki ty luz czujesz, ja też pisałem o luzie na przekładni że może być chyba do 10 stopni i wszystko będzie ok i on sie eliminuje nie gdy auto jest odpalone tylko gdy auto jedzie, nie rozumiem tylko dlaczego piszesz o maglownicy że trzymasz od strony ślimaka jak tam takowy nie występuje bo jest tylko zębnik , nie wiem jak jest w roverku ale albo ma się ślimaka i ślimacznice albo maglownice i zębnik a w tym rozwiązaniu ze ślimakiem inaczej występuje luz niż w tym w maglownicy
 
 
 
kepor 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 99
Skąd: Wieliczka

MG ZR

Wysłany: Sob Gru 06, 2008 11:01   

ja opisuje tak jak to widzę i czuję nie wiem jak się to fachowo nazywa wiem tylko tyle, że jak ten wałek z zębatką jest trochę wysunięty w jedną stronę to jak nim ruszam we wszystkie strony to jest wyczuwalny luz i delikatnie słychać pukanie w środku przekładni więc pytam się czy ktoś może wie czy tak ma być czy nie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [220sd '94] maglownica zakup
bubu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Czw Cze 06, 2013 22:53
bubu
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [220SD] Jaki olej od Roverka 220SD?
k4rol3k031989 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sro Paź 23, 2013 12:34
tronsek
Brak nowych postów [R 220sd 96r] duży problem z odpalaniem
dobrzyn22 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 17 Pią Kwi 25, 2008 19:40
dobrzyn22
Brak nowych postów SOLVED [220 SD '96] Problem z zapaleniem 220SD
kepor Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 18 Nie Sty 27, 2008 19:10
danielsonicl
Brak nowych postów [220sd] Numer silnika 220sd?
mlodyjp Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sob Paź 08, 2011 10:49
szoso



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink