Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25 2.0 IDT 2000r] Problem z odpalaniem na zimnym silniku
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25 2.0 IDT 2000r] Problem z odpalaniem na zimnym silniku
Autor Wiadomość
Prezes89 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 41
Skąd: Z gór



  Wysłany: Wto Gru 02, 2008 07:56   [R25 2.0 IDT 2000r] Problem z odpalaniem na zimnym silniku

Mam problem z pierwszym porannym odpaleniem na zimnym silniku, trzeba długo kręcić rozrusznikiem i odpala dopiero za 4 czy 5 razem, później zapala bez problemów. Nie wiecie co mu może dolegać??
Wymieniony mam przepływomierz powietrza (bez skasowania błędów), akumlator dobry, świece żarowe grzeją. Proszę o pomoc :roll:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Gru 02, 2008 07:56   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Gru 02, 2008 09:29   

Wymieniałeś może ostatnio rozrząd? Jeśli tak to sprawdź ustawienie kąta wtrysku. Dodatkowo sprawdź też przekaźnik świec żarowych. Od tego proponuję zacząć.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Gru 02, 2008 10:21   

http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#49 :roll:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
maras83 




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 117
Skąd: Sokolnik/Poznań



Wysłany: Sro Gru 03, 2008 00:09   

No właśnie, mój też ma trochę problemy, tzn. może nie aż takie, ale jednak nie pali tak, jak powinien. Rozrząd sam wymieniałem, ale w 25 ponoć nie trzeba ustawiać kąta. jednak po zblokowaniu wału i pompy możliwe są niewielkie ruchy, które przekładają się na zmianę kąta. Dzisiaj w zakresie tych luzów cofnąłem pompę, zobaczę jutro co to dało. A tak właściwie, jaki powinien być kąt wtrysku w iDT?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sro Gru 03, 2008 00:20   

A skąd to przeświadczenie, że w 25 nie reguluje się kąta wtrysku?
 
 
Prezes89 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 41
Skąd: Z gór



Wysłany: Sro Gru 03, 2008 07:16   

Mixtated napisał/a:
Wymieniałeś może ostatnio rozrząd? Jeśli tak to sprawdź ustawienie kąta wtrysku. Dodatkowo sprawdź też przekaźnik świec żarowych. Od tego proponuję zacząć.


Nie, nie wymieniałem rozrządu. Wczoraj wymieniłem filtr paliwa, byłem u elektryka wykasował dwa błędy, zaraz ide spróbować go odpalić zobaczymy jak zapali :roll:

A wiec tak przytrzymałem na zapłonie ok 15 sekund za pierwszym nie zapalił, ale za drugim razem się udało...
 
 
maras83 




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 117
Skąd: Sokolnik/Poznań



Wysłany: Sro Gru 03, 2008 18:20   

Chociażby stąd, że Rave nie przewiduje ustawienia kąta po zmianie paska, kolega PHJOWI też mówił, że się nie ustawia, poza tym pompa ma blokade
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Sro Gru 03, 2008 18:42   

oczywiście że jeśli nie była wymieniana pompa lub też wałek rozrządu w 25 nie ma potrzeby regulacji kąta jest blokada znaki są i musi wszystko grać według fabryki.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
maras83 




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 117
Skąd: Sokolnik/Poznań



Wysłany: Sro Gru 03, 2008 18:58   

PHJOWI, ja blokowałem wał wiertłem 6,5 a pompę 9,5mm. To były największe,jakie dało się włożyć, a mimo to było można wykonywać delikatne ruchy pompą. Wczoraj cofnąłem pompę ile się dało w ramach tego luzu i wydaje mi się,że jest poprawa. Zobaczę, jak zrobi się zimniej, ale tak dla świętego spokoju wolałbym znać wartość kąta, jaki jest u mnie
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Prezes89 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 41
Skąd: Z gór



Wysłany: Pon Gru 08, 2008 07:16   

wczoraj roverek stał w ogrzewanym garażu i zapalił za pierwszym razem :razz:
Może czujnik temperatury nawalił ?? jak myślicie??
 
 
kewlys
[Usunięty]






Wysłany: Pon Gru 08, 2008 20:02   

Witam ! Mam podobny problem, z przyjściem "zimy" rozruch trwa o wieeele dłużej ! Na wiosnę ustawiałem wyprzedzenie na pompie i myślałem, że będzie OK, ale niestety ! :cry:
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Gru 08, 2008 20:07   

a pozostałe rzeczy z tej listy:
http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#49
masz sprawne ??
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25 2.0TDI 2000r] Problem z odpalaniem na zimnym silniku!!
bryslukasz Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Wto Mar 23, 2010 23:41
Jugol
Brak nowych postów [Rover 220 sd 97] problem z odpalaniem na zimnym silniku
jacax87 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 16 Pią Mar 13, 2009 08:03
jacax87
Brak nowych postów [R200 SD 2.0 99'] Problem z odpalaniem na zimnym silniku
deflection Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 31 Sro Gru 31, 2008 18:58
deflection
Brak nowych postów [R25 2.0TDI 2000r] Problem z zapalaniem na zimnym silniku!!
bryslukasz Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Nie Mar 21, 2010 20:49
bryslukasz
Brak nowych postów [R25 iDT 2000r.] Przerywa na zimnym silniku
maras83 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Nie Sty 11, 2009 00:47
maras83



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink