Wysłany: Nie Gru 07, 2008 13:37 [R820] Pali na 3 cylindry i gaśnie
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
WITAM wszystkich.mam problem z moim roverkiem,a mianowicie zaczal mi palic tylko na 3 cylindry i po jakims czasie ok.5 min.zaczyna palic tylko na dwa i zaraz gasnie.potem juz go nie mozna uruchomic.moze wie ktos jak moze byc tego przyczyna.mam 2.0 silnik benzyna turbodoladowany.zauwazylem ze moj poprzednik chyba tez juz mial z tym problem bo jest wymieniona pompka paliwowa na nowa.ja osobiscie mysle ze moze to byc wina pompki tzn.za male cisnienie,ale pewien nie jestem wiec szukam pomocy tutaj na forum.za kazda rade z gory dziekuje.i pozdrawiam
_________________ pająk
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Sty 04, 2011 21:01, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Gru 07, 2008 13:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
olej czysciutki a co do wody to jakby na wierzchu widac kolor benzyny,ale czy to mozliwe ze cisnienie na cylindrach jest prawidlowe[10] a trzy cylindry pracuja a czwarty-swieca sucha?nie wiem o co biega?a moze byc za slabe cisnienie na listwie i ostatni wtrysk ni podaje paliwa,bo wyczytalem ze wtrysk otwiera sie dopiero pod pewnym cisnieniem?
HEAD GASKET FAILURE
Awaria uszczelki pod glowica, typowa usterka
ale nie w silnikach serii T, chociaż nigdy tego nie można wykluczyć...
pajak2103 napisał/a:
a moze byc za slabe cisnienie na listwie i ostatni wtrysk ni podaje paliwa,bo wyczytalem ze wtrysk otwiera sie dopiero pod pewnym cisnieniem?
to w pompach sterowanych mechanicznie w silnikach diesla, tutaj wtrysk jest sterowany elektronicznie i czy jest ciśnienie, czy nie wtryskiwacz powinien się otworzyć. Oczywiście jeśli jest sprawny...
wypadałoby więc sprawdzić wszystkie wtryskiwacze... być może po prostu są zasyfione...
sprawdzaleś, czy na wszystkich cylindrach jest iskra może po prostu padła cewka lub aparat zapłonowy i po nagrzaniu iskra słabnie...
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Nie Gru 07, 2008 19:01, w całości zmieniany 1 raz
iskra jest ,bo jak wykrecilem swiece to byla ona sucha tak jakby paliwo nie doszlo.musze jeszcze sprawdzic cisnienie na listwie.bo tego jescze nie robilem.a przy tych objawach co napisalem moze byc HGF?czy nie?
jutro kupie i sprobuje.o wynikach poinformuje na forum.a mam jeszcze jedno pytanko?czy jak bedzie slabe cisnienie na listwie wtryskowej to moze sie zdarzyc ze ostatni czyli czwarty wtryskiwacz nie bedzie podawal paliwa?
Moze go podawac mniej ale to chyba bardziej by bylo zauwazalne na zimnym silniku gdzie dawka paliwa powinna byc wieksza. Te preparaty STP kupowalem na stacji LUKOIL.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
witam.pomoglo. zaczal palic na cztery cylindry.tylko teraz musze popracowac nad paliwem bo zdaje mi sie ze za duzo pali.10/100km jak nie przekrocze 2000 tys/min
a jak przekrocze to pozera jak smok.co to moze byc?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum