Witam. Mam kilka pytan dotyczacych silnika 1.8 117km z roku 2002.
1. Czy saw nim zawory hydrauliczne czy recznie regulowane?
2. Czy olej jaki zalałem Agip 10W 40 bedzie dobry?
3. Chce zmienic kable wysokiego napiecia do swiec i mam problem z ich dostepnoscią kotre elementy wymienic i gdzie je dostac (ponizej przedstawie zdjecie jak to wyglada).
4. Czy silnik 1.8 117km ma jakies znaki szczególne do rozpoznania ? moze to głuie pytanie ale tak własciwie to mam MG ZR 160 ale wiem ze silnik byl zmieniany podobno na 1.8 i z tad to pytanie.
Z góry dzieki
SPAMU¦
Wysłany: Wto Gru 09, 2008 11:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
szukaj a znalezione Ci będzie
1-hydrauliczne
2-dobry
3- kable to takie: http://www.tomateam.pl/sk...m_dzial=-&c=120
4- najpewniej po numerze, jeśli to 1,8 to zaczyna sie na 18K4...
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Witam. Mam kilka pytan dotyczacych silnika 1.8 117km z roku 2002.
1. Czy saw nim zawory hydrauliczne czy recznie regulowane?
2. Czy olej jaki zalałem Agip 10W 40 bedzie dobry?
3. Chce zmienic kable wysokiego napiecia do swiec i mam problem z ich dostepnoscią kotre elementy wymienic i gdzie je dostac (ponizej przedstawie zdjecie jak to wyglada).
4. Czy silnik 1.8 117km ma jakies znaki szczególne do rozpoznania ? moze to głuie pytanie ale tak własciwie to mam MG ZR 160 ale wiem ze silnik byl zmieniany podobno na 1.8 i z tad to pytanie.
Z góry dzieki
co do zaworow ty hydrayulika,
olej powienien byc OK,
a co do kabli to masz 2 kable zaplonowe i 2 cewki zaplonowe
To w sumie jak zmieniac kable to i cewki prawda? powiedzcie mi jeszcze gdzie znajde ten numer silnika w ktorym miejscu on jest bede bardzo wdzieczny. W tym linku co mi dales tam piszeze to do silnikow 1.4 i 1.6 napewno to te? a teraz z innej beczki czy oryginalny tłumnik do zr160 bardzo buczy ? bo ja chyba mam nieoryginalny i mi sie obija na nierownosciach jak dobrze kojarze to oryginał to dwie rurki prawda? bo ten co mam toladniecjdzi i wyglada ale nie potrafie go usztywnic. Bardzo dziekuje za pomoc w tym poscie jesli bede mial jakies pytania jeszcze to tu bede pisal pozdrawiam.
nie chce zekładać nowego tematu wiec pozwolcie ze wcisne swoje pytanie tu...przeczytalem na Technicznym FAQ takie coś
W przypadku silników serii K bez układu zmiennych faz rozrządu (czyli innych od 1.8 VVC):
- pasek rozrządu 80 zł
- rolka napinająca pasek rozrządu 90 zł
- pompa wody 120 zł
- uszczelniacze wałka rozrządu 2 szt. 60 zł
- uszczelniacz wału korbowego tylny 40 zł
SUMA: 390 zł
W silnikach z układem VVC należy dodatkowo wymienić pasek rozrządu tylny (ok. 60 zł) oraz 2 dodatkowe uszczelniacze wałka rozrządu (również ok. 60 zł).
Podane ceny są orientacyjne. Nie wiesz gdzie kupić? Przeczytaj to.
Koszt robocizny (zależnie od regionu i warsztatu) zaczyna się od ok. 150 zł.
Chodzi mianowicie oto że jest tu napisane że trzeba wymienić uszczelniacze wałka rozrządu a dalej pisze ze przy VVC dodatkowo należy wymienić 2 uszczelniacze rozrządu...no to ile przy VVC ich jest 4?? co należy dokładnie wymienić przy rozrządzie przy silniku VVC??
uszczelniacze sa zawsze 4z tym tylko, ze bez vvc nie trzeba wymieniac na zapas tylnych, gdyz jest do nich zawsze larwy dostepa w przypadku vvc zeby sie do nich dostac trzeba zdjac tylny pasek
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum