Witam wszystkich na początek chciał bym sie przedstawić mam na imię Radek mieszkam w Krakowie jeżdżę 200 98r silverstone 1,4Si powszechnie wiadomo iz posiada 103 KM niby dużo niby mało dla mnie juz zdecydowanie za mało...
otóż chciał bym wysłuchać waszych wypowiedzi na temat ktory pewnie juz poruszaliście ale jestem nowy wiec i tak tego pewnie nie znajde (sorka)
zajeździłem juz 3 skrzynie nogę mam ciężką i postanowiłem ze 4 skrzyni nie włożę do tego auta a mam sentyment do niego i zastanawiałem sie czy dało by rade wsadzić do niego motor ze skrzynią biegów np od MG ZR czy 25 1.8 VVC 160 konny
co jest wadliwe w 1.8 bo 1.4 znam praktycznie juz na wylot czego musze sie obawiac itp
pozdrawiam
[ Dodano: Sob Sty 10, 2009 05:18 ]
I jeszcze takie skromne pytanko czy macie jakichś zaufanych ludzi najlepiej w obrębie Krakowa którzy mogli by załatwić taki silniczek z jakiegoś rozbitka z gwarancją na odpalenie prosił bym o jakieś namiary
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Sob Sty 10, 2009 08:55, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sty 10, 2009 02:13 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomogła: 70 razy Dołączyła: 24 Sie 2007 Posty: 1716 Skąd: Zabrze
Wysłany: Sob Sty 10, 2009 10:16
W Krk mieszka pan, który robi takie rzeczy.
Adres: ul. Żaglowa 32, 31-979 Kraków, tel. 0-501 478 957
Mam od niego silnik, jest jak nówka, cena korzystna i bez problemu dosłał mi dodatkowe graty. Koleś zna się na rzeczy, sam remontuje i składa silniki. Samą przekładkę też pewnie by ci zrobił.
czemu uważasz o wiele poważniejsza iwestycje ale czy on bedzie miał dostęp do tekiego silnika oczywiście sprawnego i prawdziwym niskim przebiegiem u mnie sytauacja jest taka ze mam za mało pieniedzy na nowy samochód (2004rocznik) a chyba w sam raz na jakąs przeróbke tylko nie chcie do tego 1.4 wstawiac 4 skrzyni a 1.6 dla mnie nie ma w sumie zadnej różnicy moze trochę bardziej elastyczna jednostka niz 1.4 ale dla mnie 1.6 to juz po tygodniu bedize za mało z teog wzgledu ze duzo jeżdżę
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Sob Sty 10, 2009 20:26
Biernik20 napisał/a:
czemu uważasz o wiele poważniejsza iwestycje ale czy on bedzie miał dostęp do tekiego silnika oczywiście sprawnego i prawdziwym niskim przebiegiem u mnie sytauacja jest taka ze mam za mało pieniedzy na nowy samochód (2004rocznik) a chyba w sam raz na jakąs przeróbke tylko nie chcie do tego 1.4 wstawiac 4 skrzyni a 1.6 dla mnie nie ma w sumie zadnej różnicy moze trochę bardziej elastyczna jednostka niz 1.4 ale dla mnie 1.6 to juz po tygodniu bedize za mało z teog wzgledu ze duzo jeżdżę
Taniej Ci będzie kupić anglika z tym silnikiem.
Do wymiany silnik, skrzynia, półosie, poduszki zawieszenia... a jeśli kupisz ZRa 160, to w gratisie dostaniesz zawieszenie, hamulce, spoilery i felgi ... generalnie będzie sporo do przodu.
Pomogła: 70 razy Dołączyła: 24 Sie 2007 Posty: 1716 Skąd: Zabrze
Wysłany: Sob Sty 10, 2009 20:28
Poważniejsza, bo trzeba zmienić silnik z osprzętem, skrzynię, nie wiem co tam jeszcze, warto zmienić zaciski i założyć lepsze hamulce itd. Robi się z tego konkretna kwota. Czy będzie miał silnik w tej chwili?? A czy ja wyglądam na wróżkę? Zadzwoń i zapytaj.
czemu uważasz o wiele poważniejsza iwestycje ale czy on bedzie miał dostęp do tekiego silnika oczywiście sprawnego i prawdziwym niskim przebiegiem u mnie sytauacja jest taka ze mam za mało pieniedzy na nowy samochód (2004rocznik) a chyba w sam raz na jakąs przeróbke tylko nie chcie do tego 1.4 wstawiac 4 skrzyni a 1.6 dla mnie nie ma w sumie zadnej różnicy moze trochę bardziej elastyczna jednostka niz 1.4 ale dla mnie 1.6 to juz po tygodniu bedize za mało z teog wzgledu ze duzo jeżdżę
a nie lepiej wstawic T do tego co masz ?
powinno byc taniej niz wsadzenie 1.8 VVC plus do tego reszta
nie uważam cie za wrózkę hehe pytałem czy ma cześci na miejscu czy zamawia hamulce mam nawiercane i nacinane wiec to juz odpada pułosie sa juz z ZRa chodzi mi tlko o silnik z osprzetem i skrzynie i wciąż nie wiem co ten silnik jest warty ?
[ Dodano: Sob Sty 10, 2009 20:44 ]
Czy ja wiem czy turbo to lepsze rozwiązanie myślałem nad tym ale turbo to tez koszt a pozatym na 100 coś trzeba było by zakuc wiec tez mnóstwo zabawy intercooler itp
[ Dodano: Sob Sty 10, 2009 20:46 ]
A kolega Tomi w sumie ma racje kupic rozbitego anglika i rozebrac i przełożyć to co mi bedzie potrzebane :D coś sie wymyśli napewno
hamulce mam nawiercane i nacinane wiec to juz odpada
myślisz, że to przy wzroście mocy o jakieś 30% załatwi sprawę
tu masz turbo, a tu VVC, obie te opcje mają wady i zalety...
z jednej strony turbosprężarka, która może paść jak o nią nie zadbasz, z drugiej strony VVC, które będzie Ci generować koszty przy wymianie rozrządu (i wymaga troche wiedzy, zeby tą wymianę wykonać ), i też ma swoje humory...
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
nie wiem czy załatwi sprawę dowiem sie jak coś zrobię to wtedy będę myślał
[ Dodano: Czw Lut 26, 2009 21:51 ]
No Panie i Panowie jestem w trakcie przekladki miedzy czasie jeszcze mialem pewna drobna kolizje ale blacharka juz jest zrobiona...
troszeczke lewa strone uszkodzilem a wybralem silnik 1.8 VVC...
a teraz jeszcze jedna rzecz czy moze ktos mnie poprowadzic w jaki sposob rzuci tego roverka nizej ziemi jakis poscik na ten temat itp pomysly propozycje
pozdrawiam nowy członek FORUm
oczywiscie jak sie zrobi cieplo i beda jakies zloty czy cos to ja bardzo chetnie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum