Forum Klubu ROVERki.pl :: R75 CDT po tuningu vs Vectra 2.5 V6
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
R75 CDT po tuningu vs Vectra 2.5 V6
Autor Wiadomość
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Sty 11, 2009 21:12   

heja !! Tak sobie przypomniałem i wykrzesałem ze śmieci filmik który nagrałem "w niemczech" ;) Chodzi o mojego R po tuningu. Nagrała kiedyś luba jak ją przewiozłem z trochę większą prędkościa :lol: ale w niemczech to legalne prawda ;>

od 120 do >200kmh

muzyka w tle rozbraja, nawet nie wiem skąd ten podkład... pewnie dojcze radio maria :D
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sty 11, 2009 21:12   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Sty 11, 2009 22:47   

u Ciebie było coś ok. 280Nm?? bez urazy, ale kiepsko to jedzie.... :/
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Sty 11, 2009 23:29   

było trzeba zobaczyć wcześniej, na 200 się kończyło :smile: jak narazie ciężko gdzies na trasie znaleźć kawałek prostej żeby nagrać od 0 kmh ale szukam :) Kiedyś jak się nawinie okazja to nagram i wrzuce :)
a urazy nie ma, wiem że to nie jest torpeda ale nie mam czego się wstydzić. Taki chciałem, taki mam ;)

[ Dodano: Nie Sty 11, 2009 23:30 ]
ponoć za tydzień spot w krk i ma być też ekipa z rzeszowa ;> być może wpadnę, jak będzie R75 CDT to chętnie stanę w szranki :D oczywiście bez jakiś wygłupów ;)
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Sty 12, 2009 12:59   

znaczy się tak, mojego 1.6 porobisz pewnie bez problemu, ale patrząc jak jedzie 2.5V6 w vectrze to bez szans chyba :/ tam 200km/h szybciej sie na budziku zdecydowanie pkazuje, a moment mniejszy, zaledwie 230Nm. Poszukam gdzies filmików jak kolegi Vectra 2.5V6 leci do 230 i zapodam to porownamy;)

0-125
http://pl.youtube.com/wat...feature=channel

a tu do 232 licznikowych
http://pl.youtube.com/wat...feature=channel
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pon Sty 12, 2009 13:24   

No tak ale to nie moment obrotowy jest wyznacznikiem a raczej odpowiednim punktem odniesienia przy porównywaniu diesel vs. benzyna. Przyjmując że mają taką samą moc to mimo dużej przewagi momentu w dieselku to i tak bęzyna prawdopodobnie będzie szybsza. No niestety ale zakres prawcy diesla jest stosunkowo krótki a rekompensuje to skrzynia biegów a raczej jej długie przełożenia :) Więc tak czy inaczej łatwiej i bardziej obrazowo jest porównywać samochody wg. mocy a nie momentu. Na kołach moment w dieslu i benzynie przy takiej samej mocy będzie podobny ;p
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Sty 12, 2009 13:37   

nie no oczywiście;) tylko wiesz, jednak w dieslu to ludziska bardziej na moment patrzą;) a cały czas na 1 biegu leciałeś?? bo na tym filmie to chyba z 4 bajor śmigał ale nie jestem pewien...chociaż może to 5 było...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pon Sty 12, 2009 13:43   

to była 5 :) nie no 297Nm fajnie brzmi ale fakt faktem 124KM w takich rozmiarach to żenada... no ale przy 100 co było to jest faktycznie mega odczuwalne :) poza tym jestem zadowolony bo to mi wystarcza, zresztą w tym temacie nie ma co pisać bo jakby nie było zawsze będę "stronniczy" :roll:

[ Dodano: Pon Sty 12, 2009 13:50 ]
ogłądałem 2-gi filmik. Jeśli vectra ma 5 biegów to jechał na 4 a przy 210kmh widać że spadają obroty czyli dał 5 (czy to możliwe żeby 210 na 4 ciągnąć ?? ). Tak że chyba nie mogę narzekać :) ja ciągłem cały czas na 5 :)
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pon Sty 12, 2009 14:23   

Dam-Kam, mój spooro lepiej przyspiesza w tych granicach prędkości.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Sty 12, 2009 14:38   

vectra ma mega skrzynie, 1-60km/h, 2-120km/h, 3-180km/h, 4-210km/h, 5-2xx.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pon Sty 12, 2009 14:42   

Markzo, w CDT na trójce można około 130 jechać, na 4 to nie wiem, ale 170 jechała mama i był jeszcze malutki zapas obrotów.
Ostatnio zmieniony przez Rowan Pon Sty 12, 2009 15:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pon Sty 12, 2009 14:54   

Rowan, :shock: :shock: :shock: do ilu go kręcisz ?? Ja przy 120 daje 5. Nie kręce go więcej niż 3500obr no chyba że na 5 biegu.
Markzo, tak jak kiedyś z Tobą pisałem, miałem/mieliśmy vectre b 1,6 105KM i na niej brat na 4 do 160 chyba dochodził więc wiem że vectry lubia się kręcić ale żeby 210 to się nie spodziewałem :D
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pon Sty 12, 2009 15:39   

Dam-Kam, ja nie kręce, chyba, że jak startuje od jedynki, to go ciągnę wysoko na jedynce i dwójce, ale generalnie to moja mama tak lubi katować to auto, strach z nią czasami jeździć. :lol: Dla niej 5 nie istnieje, no chyba, że na jakiejś krajowej drodze. :wink:
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Sty 12, 2009 15:54   

z takim przyspieszeniem to na krajowych drogach ciężko wrzucić pięć :roll: poza tym w Polsce jazda powyżej 150km jest co najmniej lekkomyślna patrząc na stan drug nie mówiąc już głupocie innych użytkowników drogi (nie tylko samochodów...)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pon Sty 12, 2009 15:55   

dobryziom, swoim powyżej 180 w PL na A4 nie jechaliśmy. A mama 170 na takiej obwodnicy osiągnęła
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Sty 12, 2009 16:04   

ja po ostatnich przygodach na trasie zredukowałem prędkości podróżne do 120km może ktoś będzie się śmiął ze taka fura i zawalidroga... ale walić to dużo jest kozaków pod piachem. To nie sztuka jechać prosto 200 czy 250 jak ktoś ostatnio mówił frajda to sprawdzić się na torze :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pon Sty 12, 2009 16:08   

dobryziom, moim zdaniem moc i moment w aucie nie jest do tego, żeby osiągać nie wiadomo jakie prędkości, tylko po to żeby efektywnie, a przy tym efektownie przyspieszało, bo tak jak mówisz jest duużo palantów, którzy bezmyślnie cisną do podłogi, a potem się dziwić, że na drodze przez wieś ginie 25 latek, który stracił panowanie nad autem przy prędkości 150km/h.
 
 
 
Mombrey 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 434
Skąd: Płock/Belfast



Wysłany: Pon Sty 12, 2009 18:16   

Markzo napisał/a:
znaczy się tak, mojego 1.6 porobisz pewnie bez problemu, ale patrząc jak jedzie 2.5V6 w vectrze to bez szans chyba :/ tam 200km/h szybciej sie na budziku zdecydowanie pkazuje, a moment mniejszy, zaledwie 230Nm. Poszukam gdzies filmików jak kolegi Vectra 2.5V6 leci do 230 i zapodam to porownamy;)

Ciekawe jaki ta Vectra ma predkosciomierz. W moim R75 sporo "dodaje" - 200 km/h to na liczniku jest 215 a nawet wiecje bo 135 mil/h
Na dodatek jest mowa o 2.0 Diesel. Trzeba porownac z R75 2.5V6
 
 
 
Dziadek 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 957
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Pon Sty 12, 2009 19:11   

A co mi tam jakaś vectra!I jakaś benzyna!Ja w końcu chciałbym się dowiedzieć gdzie robiliście chipa,bo już mnie swędzi prawa noga.Pojechałem przedwczoraj do Paczkowa po auto dla synowej.Ekipa była czteroosobowa,więc auto nieobciążone,szło nawet ładnie,ale te 116 kucyków to trochę mało,żeby zrobić wrażenie na synu.Gówniarz ma golfa i twierdzi,że lepiej mu śmiga(benzynka).Na wiosnę muszę go zaskoczyć i przydałoby się trochę mu mocy dołożyć,bo tłumaczenie;że nobilitacja,elegancja,brytyjski styl,itd.nie zrobiły na smarkaczu wrażenia.Zazdroszczę Wam większej mocy,więc dajcie mi w końcu jakiś namiar,ale tempomat chcę mieć w dalszym ciągu!Sprawa jest o tyle pilna,że synowa kupiła 307-kę 110PS i nie chcę żeby mnie wyprzedzała.
_________________
Sprawdzajka pisowni nie boli.
 
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Pon Sty 12, 2009 19:21   

Mombrey napisał/a:
Trzeba porownac z R75 2.5V6


Co tu porównywa R dostanie straszne bęcki od Vici ( R - 1500 kg, V - 1370 kg)

Markzo napisał/a:
vectra ma mega skrzynie, 1-60km/h, 2-120km/h, 3-180km/h, 4-210km/h, 5-2xx


To jest najdłuższa z możliwych skrzyń co pogarsza wynik przyśpieszania auta.

A liczniki opli strasznie przekłamują powyżej 200 km/h

Opel podaje że 2,5V6 w Vici przyśpiesza w 8,5 sek 0 - 100.
Jest to mocno zawyżony wynik ;-)

Ale R75 jest autem z klasą do podziwiania którym nie trzeba nic udowadniac na swiatłach ;-)
 
 
 
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pon Sty 12, 2009 19:52   

KRYS napisał/a:
Ale R75 jest autem z klasą do podziwiania którym nie trzeba nic udowadniac na swiatłach

nie jestem z tych co to zawsze na szybkim pasie na światłach się ustawiają ale śmieszy mnie jak stoje na prawym a na lewym ustawia się koleś w golfie, bmw czy innym car'ze i się gapi a co rusz słychać przygazówkę ;) Ja ruszam spokojnie a ten wypala ile może, tylko że ja na 2 i 3 przycisnę i go wezmę. Na następnych światłach jest już spokój :lol: ale żeby nie było, nie mówie tu o golfach R32, bmw m-series czy w ogłe tych nowszych wypasionych ale o gówniarzach którzy przyjadą i myślą co to nie oni.

Lepszym porównaniem będzie chociażby to :) Co prawda lekko więcej koni i pewnie waga tylko z ~1200kg ale już tutaj widać że nie mam się czego wstydzić :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620Ti] Plany tuningu
davidlive Tuning mechaniczny 51 Nie Gru 18, 2011 23:16
davidlive
Brak nowych postów Naprawa silnika 1.8 po uprzednim tuningu
Polon Tuning mechaniczny 20 Wto Paź 01, 2019 07:45
flapjck1
Brak nowych postów bardzo duzo czesci do Tuningu R...
Gość Tuning mechaniczny 8 Pią Lut 13, 2009 16:40
pgrad



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink