Forum Klubu ROVERki.pl :: [R414] Pomocy alarm i pilot
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R414] Pomocy alarm i pilot
Autor Wiadomość
cagiva 



Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 18
Skąd: Wadowice



  Wysłany: Wto Sty 13, 2009 21:38   [R414] Pomocy alarm i pilot
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1996

Postaram sie ująć temat jak najlepiej moge i prosze o pomoc..

Otwarłem maske i zamknąłem autko pilotem czyli z alarmem i immo
Wyciągłem akumlatorek by go załadować
Po powrocie i otworzeniu drzwi kluczykiem by otworzyć maske nie zamkłem drzwi
i włożyłem aku i alarm sie uaktywnił..
Jak sie domyślacie nie da sie zsynchronizować pilota tak jak sie to udaje gdy alarm nie wyje..
Nie da sie też wprowadzić kodu immo bo alarm jest aktywny..

Link do podobnego przypadku http://forum.roverki.eu/v...highlight=alarm

I oto moje pytania...

1. Czy już sprawa przesądzona i trzeba wymieniać centralke,piloty itp
2.Może jest jakieś wyjście ... Reset alarmu itp
3.Czy ew da sie zawiesc pilota do synchronizaci jak mam kod i dopasuja go do pilota bez auta
4.Jak sie nie da nic zrobic co trzeba kupić np na allegro by uruchomić auto (centralke,pilot,komputer?)
5.Czy centralka od alarmu to to samo co immo i czy jest powiązana z komputerem
6. Pomocy i dzięki za czytanko i odp...

Jak cos dodatkowo moje gg 5203530
M!RO
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Mar 07, 2011 23:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sty 13, 2009 21:38   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Sty 14, 2009 13:41   

Był podobny temat parę dni temu - poszukaj :wink: A BTW, za każdym razem, gdy muszę odpiąć akumulator robię to przy otwartym aucie. Przecież to nie problem wcisnąć potem 3 "pyrdki" :smile: w drzwiach, a drzwi kierowcy zamknąć z kluczyka. Nigdy problemów z alarmem nie miałem. Otwieram drzwi kierowcy z kluczyka, później maskę, podpinam aku i otwieram resztę drzwi już z pilota.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Sro Sty 14, 2009 13:43   

Mixtated napisał/a:
Był podobny temat parę dni temu - poszukaj :wink: A BTW, za każdym razem, gdy muszę odpiąć akumulator robię to przy otwartym aucie. Przecież to nie problem wcisnąć potem 3 "pyrdki" :smile: w drzwiach, a drzwi kierowcy zamknąć z kluczyka. Nigdy problemów z alarmem nie miałem. Otwieram drzwi kierowcy z kluczyka, później maskę, podpinam aku i otwieram resztę drzwi już z pilota.


ciekawe jak to zrobic jak sie nie mam zamkow a drzwiach :) :)
 
 
cagiva 



Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 18
Skąd: Wadowice



  Wysłany: Czw Sty 15, 2009 20:29   Chyba finał

Z tego co sie dowiedziałem dzis to w razie właczenia alarmu i gdy nie posiada sie aktywnego pilota nie ma mozliwosci zsynchronizowania pilota lub wklepanie kodu w zamku.. Taka o to blokada przez alarm.. Autko podobno trzeba podpiąć pod komputer i skasować ten błąd i zaprogramować pilota.. Koszt z dojazdem z krakowa (ok 35 km) 250 zł czyli nie taka tragedia na jaką sie zapowiadało.. O ile sie uda operacja :)
 
 
isis 



Dołączyła: 16 Sty 2009
Posty: 3
Skąd: Rawicz



Wysłany: Pią Sty 16, 2009 10:38   

Ja również mam problem z alarmem. Otóż mam podobny problem... Tata pożyczył mi swojego Roverka a ja niestety zgubiłam klucze z pilotem, mamy zapasowy ale już bez pilota i niestety nie idzie uruchomić auta... jak można ominąć ten alarm...?? i co zrobić by uruchomić silnik... Nie mam kodu którym bym mogła odblokować w stacyjce - bo gdzieś juz o ty czytałam... Błagam o pomoc... Piszcie!!!!!
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pią Sty 16, 2009 10:45   

zapraszam do siebie , dostanie Pani inny pilot oraz kod immo , niestety tylko trzeba auto przywieść i od ręki naprawimy.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Sty 16, 2009 10:52   

odpinanie i podpinanie aku - procedura: (immo aktywne, R200)

- podnosimy maskę
- zamykamy auto KLUCZYKIEM (w R200 nie uzbroi się alarm wtedy)
- odpinamy aku (najpierw - potem +)
- zamykamy maske

- otwieramy auto kluczykiem
- podnosimy maskę
- wkładamy i podpinamy aku (najpierw + potem - )
- naciskamy przycisk zamykania na pilocie 4 - 5 razy i po zsynchronizowaniu otwieramy auto
- zamykamy maskę, odpalamy i odjeżdzamy


WAŻNA sprawa, to uważać, zeby nie zewrzeć ŻADNEJ z klem do obudowy komputera (najlepiej czymś kompa zabezpieczyć).
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Pią Sty 16, 2009 11:12   

Brt napisał/a:
odpinanie i podpinanie aku - procedura: (immo aktywne, R200)

- podnosimy maske
- zamykamy auto KLUCZYKIEM (w R200 nie uzbroi się alarm wtedy)
- odpinamy aku (najpierw - potem +)
- zamykamy maske

- otwieramy auto kluczykiem
- podnosimy maskę
- wkładamy i podpinamy aku (najpierw + potem - )
- naciskamy przycisk zamykania na pilocie i po zsynchronizowaniu otwieramy auto
- zamykamy maskę, odpalamy i odjeżdzamy



a co w przypadku gdy brak zamkow ??
wyjmuje normalnie aku i wkladam nowy i bez problemu bedzie ?? ?
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Sty 16, 2009 11:16   

nie masz zadnego ?? :roll: no to pozostaje zostawić auto w garażu otwarte ;) sama wymiana aku przy otwartym aucie nie powinna spowodować zadnych problemów. Wyjęcie aku przy uzbrojonym alarmie podejrzewam, że jest właśnie przyczyną problemów :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Pią Sty 16, 2009 11:22   

Brt napisał/a:
nie masz zadnego ?? :roll: no to pozostaje zostawić auto w garażu otwarte ;) sama wymiana aku przy otwartym aucie nie powinna spowodować zadnych problemów. Wyjęcie aku przy uzbrojonym alarmie podejrzewam, że jest właśnie przyczyną problemów :ok:



mam jeden w bagazniku tylko ze to sedan to nic nie daje :)
acha to nie mam problemu podjade pod serwis i wymeinie akusia :) :)
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Sty 16, 2009 12:00   

BoloSr, zawsze możesz zostawić rozłożoną kanapę, zatrzasnąć wszystkie drzwi, a potem wejść przez kufer :mrgreen: Dlaczego nie masz żadnych zamków, oprócz tego w kufrze? Ja mam 1 od strony kierowcy i 1 do kufra...
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pią Sty 16, 2009 12:08   

...bez zamka od strony kierowcy-dziwne trochę :shock:
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Pią Sty 16, 2009 12:13   

Mixtated napisał/a:
BoloSr, zawsze możesz zostawić rozłożoną kanapę, zatrzasnąć wszystkie drzwi, a potem wejść przez kufer :mrgreen: Dlaczego nie masz żadnych zamków, oprócz tego w kufrze? Ja mam 1 od strony kierowcy i 1 do kufra...


nie mam i juz tak jest w orginale :)

[ Dodano: Pią Sty 16, 2009 12:14 ]
Jugol napisał/a:
...bez zamka od strony kierowcy-dziwne trochę :shock:


jedni sie dziewia tyma a inin tym ze kupilem Rovera :)
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pią Sty 16, 2009 12:16   

Ja w swoim R 45 robię nastepująco i nie ma żaden problem:

-otwieram maskę,wyciągam aku
-zamykam maskę
-wciskam rygle 3 drzwi
-kluczykiem zamykam od strony kierowcy(u mnie jest na szczęście zamek)

-otwieram kluczykiem autko
-maska w górę,wkładam aku
-4 razy zamykam pilota i raz otwieram z pilota
-i jest gicio :ok:

...ale jak nie masz zamka od strony kierowcy ,to jedyne wyjście,jak napisał ktoś powyżej,zostawić otwarte drzwi-czyli garaż,nic innego mi do łba nie przychodzi :bezradny:

[ Dodano: Pią Sty 16, 2009 12:20 ]
...a to ,że kupiłeś Roverka-to mnie nie dziwi-też kupiłem :wink: ,ale moi znajomi tez się dziwią-ich problem-gały ich będą boleć-nie nas :lol:
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Sty 16, 2009 14:33   

BoloSr napisał/a:
nie mam i juz tak jest w orginale

A nie masz przypadkiem sztukowanych lewych drzwi lub klamki od anglika? Bo aż wierzyć mi się nie chce, że Panowie z Rovera odwalili taką mukę :grin: Widziałem już klika ZS'ów w realu i każdy miał zamek po stronie kierowcy...

[ Dodano: Pią Sty 16, 2009 14:34 ]
Jugol, robisz dokładnie tak samo jak ja. Sposób sprawdzony, bez problemów i z alarm się nie gryzie :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Pią Sty 16, 2009 14:37   

Mixtated napisał/a:
BoloSr napisał/a:
nie mam i juz tak jest w orginale

A nie masz przypadkiem sztukowanych lewych drzwi lub klamki od anglika? Bo aż wierzyć mi się nie chce, że Panowie z Rovera odwalili taką mukę :grin: Widziałem już klika ZS'ów w realu i każdy miał zamek po stronie kierowcy...

[ Dodano: Pią Sty 16, 2009 14:34 ]
Jugol, robisz dokładnie tak samo jak ja. Sposób sprawdzony, bez problemów i z alarm się nie gryzie :wink:



o niczym nie wiem ale jak sie dowiem z\e tak jest to sprzedawca wstawi takie jak powinny byc :rotfl:
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Sty 16, 2009 15:02   

BoloSr napisał/a:
o niczym nie wiem ale jak sie dowiem z\e tak jest to sprzedawca wstawi takie jak powinny byc :rotfl:

A zdejmowałeś kiedykolwiek boczek od strony kierowcy? Nie wiszą kable od brakującego zamka lub czy wręcz nie zostały ucięte?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pią Sty 16, 2009 15:26   

Do Mixtated . Bo wiesz,przed tymi mrozami,jak już myślałem o wyciąganiu aku,poczytałem na ten temat,żeby nie mieć problemów-a nowy jestem w temacie ,więc wolałem się upewnić ;)
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Sty 16, 2009 15:52   

Jugol, jasne, że lepiej najpierw zapytać i nie narobić sobie dodatkowych problemów :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pią Sty 16, 2009 15:59   

...i kosztownych problemów :shock:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [416]Nie działa pilot alarmu lub alarm
krk Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 17 Sro Wrz 24, 2014 13:30
gregor13
Brak nowych postów [R414] Nie działający pilot
simens55 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Sro Lis 21, 2007 13:55
piter34
Brak nowych postów [R414] pytanie alarm
Fatal Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Czw Gru 31, 2015 05:57
Fatal
Brak nowych postów [R414] Raz odpala raz nie. Alarm?
anem77_ Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sob Paź 11, 2008 17:36
coldmanns
Brak nowych postów [R414] Alarm fabryczny
bolec0000 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Nie Wrz 28, 2008 19:41
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink