Wysłany: Wto Sty 13, 2009 21:38 [R414] Pomocy alarm i pilot
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1996
Postaram sie ująć temat jak najlepiej moge i prosze o pomoc..
Otwarłem maske i zamknąłem autko pilotem czyli z alarmem i immo
Wyciągłem akumlatorek by go załadować
Po powrocie i otworzeniu drzwi kluczykiem by otworzyć maske nie zamkłem drzwi
i włożyłem aku i alarm sie uaktywnił..
Jak sie domyślacie nie da sie zsynchronizować pilota tak jak sie to udaje gdy alarm nie wyje..
Nie da sie też wprowadzić kodu immo bo alarm jest aktywny..
1. Czy już sprawa przesądzona i trzeba wymieniać centralke,piloty itp
2.Może jest jakieś wyjście ... Reset alarmu itp
3.Czy ew da sie zawiesc pilota do synchronizaci jak mam kod i dopasuja go do pilota bez auta
4.Jak sie nie da nic zrobic co trzeba kupić np na allegro by uruchomić auto (centralke,pilot,komputer?)
5.Czy centralka od alarmu to to samo co immo i czy jest powiązana z komputerem
6. Pomocy i dzięki za czytanko i odp...
Jak cos dodatkowo moje gg 5203530
M!RO
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Mar 07, 2011 23:53, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sty 13, 2009 21:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Sty 14, 2009 13:41
Był podobny temat parę dni temu - poszukaj A BTW, za każdym razem, gdy muszę odpiąć akumulator robię to przy otwartym aucie. Przecież to nie problem wcisnąć potem 3 "pyrdki" w drzwiach, a drzwi kierowcy zamknąć z kluczyka. Nigdy problemów z alarmem nie miałem. Otwieram drzwi kierowcy z kluczyka, później maskę, podpinam aku i otwieram resztę drzwi już z pilota.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Sro Sty 14, 2009 13:43
Mixtated napisał/a:
Był podobny temat parę dni temu - poszukaj A BTW, za każdym razem, gdy muszę odpiąć akumulator robię to przy otwartym aucie. Przecież to nie problem wcisnąć potem 3 "pyrdki" w drzwiach, a drzwi kierowcy zamknąć z kluczyka. Nigdy problemów z alarmem nie miałem. Otwieram drzwi kierowcy z kluczyka, później maskę, podpinam aku i otwieram resztę drzwi już z pilota.
ciekawe jak to zrobic jak sie nie mam zamkow a drzwiach :)
Z tego co sie dowiedziałem dzis to w razie właczenia alarmu i gdy nie posiada sie aktywnego pilota nie ma mozliwosci zsynchronizowania pilota lub wklepanie kodu w zamku.. Taka o to blokada przez alarm.. Autko podobno trzeba podpiąć pod komputer i skasować ten błąd i zaprogramować pilota.. Koszt z dojazdem z krakowa (ok 35 km) 250 zł czyli nie taka tragedia na jaką sie zapowiadało.. O ile sie uda operacja
Ja również mam problem z alarmem. Otóż mam podobny problem... Tata pożyczył mi swojego Roverka a ja niestety zgubiłam klucze z pilotem, mamy zapasowy ale już bez pilota i niestety nie idzie uruchomić auta... jak można ominąć ten alarm...?? i co zrobić by uruchomić silnik... Nie mam kodu którym bym mogła odblokować w stacyjce - bo gdzieś juz o ty czytałam... Błagam o pomoc... Piszcie!!!!!
odpinanie i podpinanie aku - procedura: (immo aktywne, R200)
- podnosimy maskę
- zamykamy auto KLUCZYKIEM (w R200 nie uzbroi się alarm wtedy)
- odpinamy aku (najpierw - potem +)
- zamykamy maske
- otwieramy auto kluczykiem
- podnosimy maskę
- wkładamy i podpinamy aku (najpierw + potem - )
- naciskamy przycisk zamykania na pilocie 4 - 5 razy i po zsynchronizowaniu otwieramy auto
- zamykamy maskę, odpalamy i odjeżdzamy
WAŻNA sprawa, to uważać, zeby nie zewrzeć ŻADNEJ z klem do obudowy komputera (najlepiej czymś kompa zabezpieczyć).
_________________ Pozdrawiam - Brt
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Pią Sty 16, 2009 11:12
Brt napisał/a:
odpinanie i podpinanie aku - procedura: (immo aktywne, R200)
- podnosimy maske
- zamykamy auto KLUCZYKIEM (w R200 nie uzbroi się alarm wtedy)
- odpinamy aku (najpierw - potem +)
- zamykamy maske
- otwieramy auto kluczykiem
- podnosimy maskę
- wkładamy i podpinamy aku (najpierw + potem - )
- naciskamy przycisk zamykania na pilocie i po zsynchronizowaniu otwieramy auto
- zamykamy maskę, odpalamy i odjeżdzamy
a co w przypadku gdy brak zamkow
wyjmuje normalnie aku i wkladam nowy i bez problemu bedzie ?
nie masz zadnego no to pozostaje zostawić auto w garażu otwarte sama wymiana aku przy otwartym aucie nie powinna spowodować zadnych problemów. Wyjęcie aku przy uzbrojonym alarmie podejrzewam, że jest właśnie przyczyną problemów
_________________ Pozdrawiam - Brt
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Pią Sty 16, 2009 11:22
Brt napisał/a:
nie masz zadnego no to pozostaje zostawić auto w garażu otwarte sama wymiana aku przy otwartym aucie nie powinna spowodować zadnych problemów. Wyjęcie aku przy uzbrojonym alarmie podejrzewam, że jest właśnie przyczyną problemów
mam jeden w bagazniku tylko ze to sedan to nic nie daje
acha to nie mam problemu podjade pod serwis i wymeinie akusia :)
Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Sty 16, 2009 12:00
BoloSr, zawsze możesz zostawić rozłożoną kanapę, zatrzasnąć wszystkie drzwi, a potem wejść przez kufer Dlaczego nie masz żadnych zamków, oprócz tego w kufrze? Ja mam 1 od strony kierowcy i 1 do kufra...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Pią Sty 16, 2009 12:08
...bez zamka od strony kierowcy-dziwne trochę
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Pią Sty 16, 2009 12:13
Mixtated napisał/a:
BoloSr, zawsze możesz zostawić rozłożoną kanapę, zatrzasnąć wszystkie drzwi, a potem wejść przez kufer Dlaczego nie masz żadnych zamków, oprócz tego w kufrze? Ja mam 1 od strony kierowcy i 1 do kufra...
nie mam i juz tak jest w orginale
[ Dodano: Pią Sty 16, 2009 12:14 ]
Jugol napisał/a:
...bez zamka od strony kierowcy-dziwne trochę
jedni sie dziewia tyma a inin tym ze kupilem Rovera
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Pią Sty 16, 2009 12:16
Ja w swoim R 45 robię nastepująco i nie ma żaden problem:
-otwieram maskę,wyciągam aku
-zamykam maskę
-wciskam rygle 3 drzwi
-kluczykiem zamykam od strony kierowcy(u mnie jest na szczęście zamek)
-otwieram kluczykiem autko
-maska w górę,wkładam aku
-4 razy zamykam pilota i raz otwieram z pilota
-i jest gicio
...ale jak nie masz zamka od strony kierowcy ,to jedyne wyjście,jak napisał ktoś powyżej,zostawić otwarte drzwi-czyli garaż,nic innego mi do łba nie przychodzi
[ Dodano: Pią Sty 16, 2009 12:20 ]
...a to ,że kupiłeś Roverka-to mnie nie dziwi-też kupiłem ,ale moi znajomi tez się dziwią-ich problem-gały ich będą boleć-nie nas
Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Sty 16, 2009 14:33
BoloSr napisał/a:
nie mam i juz tak jest w orginale
A nie masz przypadkiem sztukowanych lewych drzwi lub klamki od anglika? Bo aż wierzyć mi się nie chce, że Panowie z Rovera odwalili taką mukę Widziałem już klika ZS'ów w realu i każdy miał zamek po stronie kierowcy...
[ Dodano: Pią Sty 16, 2009 14:34 ] Jugol, robisz dokładnie tak samo jak ja. Sposób sprawdzony, bez problemów i z alarm się nie gryzie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Pią Sty 16, 2009 14:37
Mixtated napisał/a:
BoloSr napisał/a:
nie mam i juz tak jest w orginale
A nie masz przypadkiem sztukowanych lewych drzwi lub klamki od anglika? Bo aż wierzyć mi się nie chce, że Panowie z Rovera odwalili taką mukę Widziałem już klika ZS'ów w realu i każdy miał zamek po stronie kierowcy...
[ Dodano: Pią Sty 16, 2009 14:34 ] Jugol, robisz dokładnie tak samo jak ja. Sposób sprawdzony, bez problemów i z alarm się nie gryzie
o niczym nie wiem ale jak sie dowiem z\e tak jest to sprzedawca wstawi takie jak powinny byc
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Pią Sty 16, 2009 15:26
Do Mixtated . Bo wiesz,przed tymi mrozami,jak już myślałem o wyciąganiu aku,poczytałem na ten temat,żeby nie mieć problemów-a nowy jestem w temacie ,więc wolałem się upewnić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum