Forum Klubu ROVERki.pl :: [R all] Tasma izolacyjna
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R all] Tasma izolacyjna
Autor Wiadomość
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pią Sty 16, 2009 21:31   [R all] Tasma izolacyjna

Witam
za okolo 2 tygodnie bede zamawial sportowy kolektor i mam pytanie do Was o taka tasme izolacyjna. Czy rzeczywiscie daje ona cos czy tylko takie gadanie ze mocy przybywa.
Dzieki za odp
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sty 16, 2009 21:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Sty 16, 2009 21:41   

No taśma jak taśma nie wiem co tu ma dla ciebie przez to mocy nabić :neutral: :razz: Jedyny plus lub sens by to miało jak ktoś ma stożek przy kolektorze ssaczym bo w tedy temp. pod maska jest nisza. :wink:

Jak dla mnie bo tez kiedyś myślałem nad kupnem takiej taśmy, to to żeby obniżyć temp pod maska.

[ Dodano: Pią Sty 16, 2009 21:43 ]
Tutaj masz tez takie gadżety :mrgreen:

http://www.re5pect.pl/index.php?cat_id=109
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pią Sty 16, 2009 21:48   

No w opisie jest niby napisane ze utrzymuje wyzsza temp gazow, co zwieksza predkosc spalin i podnosi moc.
Wlasnie temu Was pytam o opinie, bo sam juz nie wiem czy to da cos
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
Konix 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 473
Skąd: Katowice



Wysłany: Pią Sty 16, 2009 22:04   

Jeżeli nawet coś da to i tak tego nie odczujesz. Nie wyszło by cie taniej założyć 1,8, zamiast kombinować z 1,4 ?
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pią Sty 16, 2009 22:20   

U mnie sa troche inne stawki za ubezpieczenie i podatki niz w Polsce.
A po drugie niechce zmieniac silnika bo nigdy nie wiesz na co trafisz, moj teraz ma 30kkm i wole w niego wlozyc kase i sie cieszyc bezproblemowa jazda.
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Sty 17, 2009 11:34   

Strasznie droga ta tasma. Dzieki tej tasmie spaliny nie ochladzaja sie tak szybko jak bez niej, dzieki czemu szybciej wychodza z samochodu, co daje jakis maly przyrost mocy. Nie bedzie odczuwalne, ale zrobi to plus jeszcze pare rzeczy ktore tez niby nic nie dadza i w koncu zacznie sie ta dodatkowa moc czuc.

I nie tasma izolacyjna, tylko termoizolacyjna :]
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Sob Sty 17, 2009 13:47   

kamil_luczak napisał/a:
Nie bedzie odczuwalne, ale zrobi to plus jeszcze pare rzeczy ktore tez niby nic nie dadza i w koncu zacznie sie ta dodatkowa moc czuc.

I nie tasma izolacyjna, tylko termoizolacyjna :]


No to co bys jeszcze zaproponowal z tych paru rzeczy, ktore niby nic nie daja?
A z ta tasma to masz racje, termoizolacyjna :wink:
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Sty 18, 2009 17:26   

dolot, wydech, to tez sa niby rzeczy ktore nie dadza oddzielnie duzej zmiany mocy, a juz napewno odczuwalnej. I niech nikt nie pisze mi ze zmienil wydech w silnik 1.4 i czuje jak mu auto spod dupy wyrywa, bo przy 80KM , sam wydech da moze z 3-5KM, chyba ze robimy od razu caly wydech z kolektorej wydechowym , to wtedy wzrost mocy pewnie sie juz poczuje. To nie vette gdzie wydech daje 30KM :]
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Nie Sty 18, 2009 20:31   

No Kamil to wydech kompletny bede mial w nastepnym miesiacu(narazie jest cat back system), dolot BMC CDA juz w drodze, przepustnica od ZR 160 tez juz czeka.
Bylem niedawno na G-techu i teraz w seri mam 78,5KM na kolach, co daje okolo 98KM na silniku. Byc moze i byloby lepiej ale filtr powietrza mam zapchany a wymieniac nie chcialem bo wiedzialem ze bedzie BMC.
Jak juz zaloze wydech i dolot to znow bede musial pojechac i sie okaze co jest wart Janspeed :wink:
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Sty 18, 2009 21:40   

Jak bedziesz ta tasma owijal to dokladnie i dobrze byloby co jakis kawalek dac na wszelki wypadek cybant zeby to scisnac co by sie nie rozschodzilo.
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Nie Sty 18, 2009 21:50   

poszukam jeszcze na angielskim forum co oni wogule mysla o takiej tasmie.
Jak sie zdecyduje to chyba w Polsce zamowie bo sporo tansza.
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Sty 18, 2009 23:28   

Tansze nie znaczy lepsze. Chlopaki z nissan klubu zamawiali taka tasme 1m/10zl, ale mieli troche znizki bo brali niezle dlugosci, bo na pare fur, takze ta co podales w linku nie jest droga. Biorac pod uwage ze ich miala niecale 30mm szer
 
 
 
gpredki 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 423
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Pon Sty 19, 2009 00:56   

Przy wolonossacym silniku to zadne modyfikacje nie przynosza mocno zauwazalnego efektu.
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Sty 19, 2009 09:02   

a co powiesz na to http://www.racingforum.pl...VTi-t60975.html

znam dość dużo podobnych modyfikacji :)

PS seria VTI 160KM
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pon Sty 19, 2009 09:55   

Ale to juz sa bardzo grube modyfikacje, wykres wyglada niezle :razz:
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
jerzu 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 250
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Sty 20, 2009 15:20   

mody są ale to nie jest już silnik 1.6 tylko 2.0 :P tam na wyjsciu tez byla inna moc :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Sty 20, 2009 15:47   

znam ten samochód bo to mojego kolegi :) wyjściowa moc była lekko wyższa po zrobieniu dolotu oraz wydechu z tego co pamiętam 169KM odnośnie ze jest to już 2.0 częściowa tak góra silnika z CRV ale kto powiedział ze w roverze nie można się pobawić w hybrydę kwestia spasowania :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Wto Sty 20, 2009 17:41   

gpredki napisał/a:
Przy wolonossacym silniku to zadne modyfikacje nie przynosza mocno zauwazalnego efektu


żart?
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
gpredki 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 423
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Wto Sty 20, 2009 20:46   

Inaczej - inwestujac podobna kwote z silnika turbo wyciagnie sie duzo wiecej niz z wolnossacego. Dlatego najczesciej przy wolnossacych robi sie swap na mocnijesza jednostke.
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Sty 23, 2009 10:12   

W wolnossacym jest tak ze na poczatku dodajemy mocy za jakas tam kase, w turbo robimy program i mamy ten sam przyrost za sporo mniejsza niz w N/A. Pozniej im wyzej w moc tym wieksze koszta sie z tym niosa. Wez pod uwage ze jesli w turbo chcesz osiagnac naprawde duze moce, to tez musisz kupic wieksze turbo, IC, bla bla bla. Dobre duze turbo to nie sa grosze. Ale przyznaje racje, ze modyfikacje w Turbo sa troche tansze ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [620Ti] Taśma termiczna (bandaż) - uaktualnienie
BorysOpole Tuning mechaniczny 4 Pon Gru 27, 2010 19:44
BorysOpole



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink