Forum Klubu ROVERki.pl :: [R diesel +PG1]lewa półoś
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 22:59
[R diesel +PG1]lewa półoś
Autor Wiadomość
maras83 




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 117
Skąd: Sokolnik/Poznań



Wysłany: Sro Sty 21, 2009 15:01   [R diesel +PG1]lewa półoś

Mam pytanie: czy też tak macie, że przegub wew. lewej półosi można bardziej ruszyć w skrzyni(chodzi mi o ruchy góra-dół)niż prawy? oglądałem te półoślki, lewa ma znacznie mniejszą długość tego wałka, który wchodzi w dyfer, więc jest podparta na znacznie krótszym odcinku. U mnie prawej nie idzie praktycznie ruszyć promieniowo, natomiast lewa ma luz na kilka mm(patrżac na wysokości kielicha przegubu). Zauważyłem to przy wymianie osłony, jakieś 2miesiące temu, ale troche mnie to teraz zaczeło niepokoić. Dodam,ze olej nie cieknie, ani też nie ma żadnych drgań na kierownicy, ani na nadwoziu
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sty 21, 2009 15:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Sty 21, 2009 15:59   

mam podobne luzy z obu stron .... pewnie to nic dobrego, ale mechanik to ogladał i mówił, że jest to dopuszczalne :roll: w każdym razie też nic nie cieknie i auto jeździ ... wiec jeżdżę ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
maras83 




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 117
Skąd: Sokolnik/Poznań



Wysłany: Czw Sty 22, 2009 01:03   

Dzisiaj roverek trafił do serwisu...Vw :mrgreen: zostałem po pracy i stwierdziłem,że zobaczę, co się dzieje. Był ogromny problem,żeby wyjąć półoś, kilka osób było w to zaangażowane. Niestety, nie jest za dobrze :???: Przez to,że nie wymieniałem przez 3 miesiące osłony przegubu wewnętrznego, nastąpiły przytarcia wałka przegubu wew. w obudowie dyfra. Część materiału z obudowy znalazła się na kielichu. Musiałem to opiłować, złożyłem i póki co, będe tak jeździł, pewnie nie odbiega to od normy w jakimś znaczącym stopniuod stanu prawidłowego, w końcu ta półoś ma bardzo krótka częśc wchodzącą w dyfer.
Ale jak mozecie jeszcze napisać, jak to jest w waszych dieselkach, to proszę Was o to
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Diesel] Co to za turbosprężarka?
Gegan Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 8 Sob Paź 16, 2010 22:49
Gegan
Brak nowych postów [R all diesel] Bioester
Chester Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 72 Sro Wrz 14, 2011 14:20
plemaster
Brak nowych postów [R diesel ] PRZEPŁYWOMIERZ
maniaq Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 95 Sro Kwi 22, 2009 15:17
pgrad
Brak nowych postów [R All Di SDi Diesel 220 420 620] How-to kąt wtrysku
empe Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 51 Sob Maj 03, 2014 12:44
ziorock
Brak nowych postów [Rover 214] Jak diesel
marcelslu Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 0 Pon Gru 02, 2013 22:14
marcelslu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink