Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25] Silnik krokowy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25] Silnik krokowy

Jak wyczyścić i zdemontować
Autor Wiadomość
firefighter 




Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 168
Skąd: Tychy



Wysłany: Sro Sty 28, 2009 14:49   [R25] Silnik krokowy

Jak we własnym zakresie wyczyścić silnik krokowy poniweaż obroty mi głupną podczas redukcji biegów po djęciu nogi z gazu najpierw idą do góry dopiero potem spadają.Czy po takiej operacji koniecznajest jakaś regulacja?
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sty 28, 2009 14:49   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Sty 28, 2009 14:59   

firefighter, było o czyszczeniu silnika krokowego na forum wielokrotnie pisane. Korzystałeś z szukajki?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
kostas 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 228
Skąd: Kłodzko

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 28, 2009 15:34   

http://roverki.pl/article.php?sid=334
_________________
Najlepszym dowodem na to, że w kosmosie istnieje inteligecja jest to, że się z nami nie kontaktują.
 
 
 
firefighter 




Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 168
Skąd: Tychy



Wysłany: Sro Sty 28, 2009 15:34   

Sorry nie :beczy:
 
 
 
tomczyk32 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 87
Skąd: pomorskie SZTUM

Rover 75

Wysłany: Sro Sty 28, 2009 15:39   

u mnie tez wariowaly aleto nie byl silnik krokowy
 
 
snake0908 




Pomógł: 33 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 371
Skąd: Pszczyna



Wysłany: Sro Sty 28, 2009 18:02   

firefighter napisał/a:
Jak we własnym zakresie wyczyścić silnik krokowy poniweaż obroty mi głupną podczas redukcji biegów po djęciu nogi z gazu najpierw idą do góry dopiero potem spadają.Czy po takiej operacji koniecznajest jakaś regulacja?


Witam

Prowdopodobnie masz silniczek krokowy ktorego nie idzie rozebrac. A twoj problem prawdopodobnie jest zwiazany z czujnikem (potencjometrem) na przepustnicy.
Mialem podobny problem do ciebie i po wymianie przepustnicy problem minal.
Jakbys chcial w kupic przepustnice to rozgladaj sie za aluminiowa, mi udalo sie kupic za 100zl. pozdrawiam
_________________
[R 45 1.8 00r]
 
 
des 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 1080
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Sro Sty 28, 2009 19:57   

kostas napisał/a:
http://roverki.pl/article.php?sid=334

Wszystko fajnie tylko że np. u mnie przepustnica wygląda inaczej, nie mam zintegrowanego silniczka krokowego, jak pewnie większość użytkowników. Opis ten to chyba jest do silników do 95r bo później to była chyba mała zmiana.
_________________
Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
 
 
 
firefighter 




Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 168
Skąd: Tychy



Wysłany: Czw Sty 29, 2009 09:56   

aiwer napisał/a:
kostas napisał/a:
http://roverki.pl/article.php?sid=334

Wszystko fajnie tylko że np. u mnie przepustnica wygląda inaczej, nie mam zintegrowanego silniczka krokowego, jak pewnie większość użytkowników. Opis ten to chyba jest do silników do 95r bo później to była chyba mała zmiana.


Dokładnie jak piszesz
U mnie też wygląda to inaczej 1,4 16V 2000r chyba silniczek krokowy jest inny
 
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1792



Wysłany: Czw Sty 29, 2009 10:21   

o ile w 200/400 silniczek krokowy da sie rozkrecic i wyczyscic, to juz w 25/45 niestety nie (jest nierozbieralny)
 
 
 
firefighter 




Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 168
Skąd: Tychy



Wysłany: Czw Sty 29, 2009 10:30   

Lechos napisał/a:
o ile w 200/400 silniczek krokowy da sie rozkrecic i wyczyscic, to juz w 25/45 niestety nie (jest nierozbieralny)

To znaczy że musze wymienić całą przepustnicę?
 
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1792



Wysłany: Czw Sty 29, 2009 10:39   

firefighter napisał/a:
To znaczy że musze wymienić całą przepustnicę?
:shock: nieeee
silniczek krokowy masz przykrecony na 4 srubeczki do kolektora ssacego :wink:
(odkrecic go mozesz ale wybebeszyc juz nie)
 
 
 
firefighter 




Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 168
Skąd: Tychy



Wysłany: Czw Sty 29, 2009 11:52   

A czy nie pomoże wstrzyknięcie WD40 lub coś w tym stylu do środka?
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Sty 29, 2009 14:24   

na pewno nie...
jeśli juz to wypłukanie w jakimś acetonie, albo innym szybkoparującym rozpuszczalniku
WD40 jest jednak trochę tłuste przez co jeszcze bardziej będzie się gromadził wszelki syf :/
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [214i, silnik 1.4, 8v, typ: XW] - silnik krokowy
orson Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Sob Kwi 12, 2008 10:40
Abby
Brak nowych postów [R25 1,4 16V] Silnik krokowy
MrFrog Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Wto Cze 16, 2009 20:38
sTERYD
Brak nowych postów [rover 200 1,4 16v silnik krokowy ??? ]
blads Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Czw Wrz 11, 2008 15:46
piter34
Brak nowych postów [MG ZR160] silnik krokowy
scorpion Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Wto Lut 21, 2012 21:00
leszczu
Brak nowych postów [MG/ZR160] Silnik krokowy
Problem z obrotami
lopez86100 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pią Paź 02, 2009 17:14
lopez86100



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink