Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2003
Witam
Co sie moglo zstac ze zblokowal mi sie hamulec tylny
Zaczelo sie od piszczenia przy hamowaniu a teraz piszczy jak jade
O dziwo fura hamule dobrze ale niestety kolo sie grzeje i starsznie smierdzi, wiec co mnie czeka ?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Mar 10, 2011 21:39, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sty 29, 2009 10:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 297 razy Dołączył: 24 Mar 2007 Posty: 1792
Wysłany: Czw Sty 29, 2009 11:01
odkrecenie kola i na poczatek przeczyszczenie wszystkiego, moze sie zacisk/tłoczek zatarl i nie cofa (oczywiscie ocena czy klocki nie kwalifikuja sie juz do wymiany)
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Czw Sty 29, 2009 11:05
Lechos napisał/a:
odkrecenie kola i na poczatek przeczyszczenie wszystkiego, moze sie zacisk/tłoczek zatarl i nie cofa (oczywiscie ocena czy klocki nie kwalifikuja sie juz do wymiany)
podejrzewma ze jak dojade dzisiaj do mechaniora to mozna zapomniec o tych klockach z tylu bo juz widze ze nie sa dobre albo ich juz wcale tam nie mam
I sprawdzić czy linka ręcznego czasem nie trzyma oraz czy mechanizm recznego w zacisku pracuje
_________________ Pozdrawiam - Brt
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Czw Sty 29, 2009 14:51
sTERYD napisał/a:
rozkręcić, przeczyścić, posmarować smarem do zacisków i złożyć
bedzie to dzisiaj zrobione i powiem co bylo
[ Dodano: Czw Sty 29, 2009 14:51 ]
Brt napisał/a:
I sprawdzić czy linka ręcznego czasem nie trzyma oraz czy mechanizm recznego w zacisku pracuje
oki sprawdze to rowniez
[ Dodano: Czw Sty 29, 2009 19:33 ]
sTERYD napisał/a:
rozkręcić, przeczyścić, posmarować smarem do zacisków i złożyć
Diagnoza
Koniec klocków i do tego zapiekl sie cylinderek teraz trza kupic klocki oraz zestaw naprawczy do cylinderka oraz sam cylinderk bo wyglada jak po wojnie
czyli trafiło na to pozostałe 10% szkoda tylko, ze z tyłu, bo będzie trzeba sie pobawiść w składanie mechanizmu od ręcznego
najlepiej jak gumki założysz dopiero po złożeniu cylinderka i wkręceniu weń tłoczka, żeby ich nie popsuć od razu... no i będzie trzeba odpowietrzyć
ale wszystko do zrobienia
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Czw Sty 29, 2009 20:27
sTERYD napisał/a:
czyli trafiło na to pozostałe 10% szkoda tylko, ze z tyłu, bo będzie trzeba sie pobawiść w składanie mechanizmu od ręcznego
najlepiej jak gumki założysz dopiero po złożeniu cylinderka i wkręceniu weń tłoczka, żeby ich nie popsuć od razu... no i będzie trzeba odpowietrzyć
ale wszystko do zrobienia
z recznym nie mam problemu
co do resztyjuz to przerobilismy i niesttey gumka zewnetrza do wywalenia tzra nowa kupic tylko nie wiem czy dostane u siebie na miejscu bo wiem ze Tomi ma ale jutro nie mam czasu na wysyłke
mnie bardzie dziwi ze te tłoczek taki z wrzerami dostane takie cos wogole ?? czy trza go zreanimowac i szukac cos takiego na szrocie ? tylko od czego to szukac ?
nie wiem, czy ZS ma dokładnie takie same hamulce z tyłu jak R400, ale jeśli tak, to pasują od hondy civic i concerto z tyłu, tłoczek raczej jest do dostania nowy, nie wiem tylko czy na sto procent od ręki gumki raczej powinny być na miejscu, tylko zależy od chęci sprzedawcy
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Czw Sty 29, 2009 20:37
sTERYD napisał/a:
nie wiem, czy ZS ma dokładnie takie same hamulce z tyłu jak R400, ale jeśli tak, to pasują od hondy civic i concerto z tyłu, tłoczek raczej jest do dostania nowy, nie wiem tylko czy na sto procent od ręki gumki raczej powinny być na miejscu, tylko zależy od chęci sprzedawcy
podejrzewam ze hamle beda takie same w koncu to zawias hondy i hample tez
ciekawe ile takie cos kosztuje bo szukam na necie i znalesc nic nie moge
kurcze a swój stary prawy wyrzuciłem zacisk był do ale tłoczek, gumki itp były ok ale cóż zacisk jest LUCASA wiec bardzo możliwe, że i w innych markach był stosowany. popatrz gdzieś w intercarsie w katalogu jak sprzedawca kumaty, to moze coś znajdzie
_________________ Pozdrawiam - Brt
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Czw Sty 29, 2009 20:48
Brt napisał/a:
kurcze a swój stary prawy wyrzuciłem zacisk był do ale tłoczek, gumki itp były ok ale cóż zacisk jest LUCASA wiec bardzo możliwe, że i w innych markach był stosowany. popatrz gdzieś w intercarsie w katalogu jak sprzedawca kumaty, to moze coś znajdzie
no takie zycie szkoda
jeszce taki sie nie narodzil tfu nie widzialem umnie na wsi jak nie podasz nr co chesz to bida z nedza
[ Dodano: Pią Lut 06, 2009 20:32 ]
Hample z tylu jak nowe zapodane klocki ATE oraz plyn ATE i oczywiscie wymienione gumki w zaciskach tylnych koszt operacji 60 zeta a koszt czesci 124
teraz czekaja haple z przodu juz sa zakupione i czekaja
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum