Dokonując kolejnych poszukiwań w sprawie falujących obrotów w moim R623 odkryłem ciekawą rzecz...
Otóż z suplementu do książki serwisowej do Hondy Accord CC7 wychodzi, że mój silniczek ma odpowiednik VIS'ów znanych z silników 2,0 i 2,5 KV6.
Nazywa się to IAB - Intake Air Bypass i uaktywania się powyżej 4800 obrotów otwierając krótszy kanał dolotowy w kolektorze.
Niestety istnieje szansa, że jest uszkodzony, bo czasem odczuwam pewne problemy z przyspieszaniem powyżej 5000 obr., a czasem nie, ale to wymaga dalszych testów.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 04, 2009 09:20 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum