Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Przewód powietrza- intercooler
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Przewód powietrza- intercooler
Autor Wiadomość
Bartex19881 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 25
Skąd: Sokółka



  Wysłany: Pią Lut 06, 2009 11:27   [R620] Przewód powietrza- intercooler
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995

Witam wszystkich. od pewnego czasu męczy mnie pewne zdjęcie, które znalazłem na tomateam, mianowicie przedstawia ono przewody od intercoolera i nie wiem czy mi się zdaje ale są jakby źle podłączone, a może tylko mi się zdaje. Dolne zdjęcie jest z tomateam i jest to R400 ale silniki są jednakowe, więc skąd taki układ przewodów. Proszę o komentarz.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Sty 28, 2011 21:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lut 06, 2009 11:27   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Lut 06, 2009 11:30   

dolne zdjecie jest z R200 SDI :] tam jest inaczej niż w R400 i R600 :) czyli ... możesz od dzis spać spokojnie :mrg:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Bartex19881 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 25
Skąd: Sokółka



Wysłany: Pią Lut 06, 2009 20:23   

Dzięki za info a już myślałem że w mojej 600-ce jest źle podłączone.

a i jeszcze mam jedno ważne pytanie w moim Roverku w przewodzie intercoolera
( w tym górnym )są ślady oleju co to oznacza, i czy to może byc powodem kopcenia czarnym dymem?
 
 
kams 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 32
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pią Lut 06, 2009 21:52   

mam to samo .. przy wymianie górnego przewodu od intercoolera - znalazłem w nim olej ...
no cóż ... turbinka już pewnie popuszcza ...
ogólnie efekt taki ze przy odpalaniu lubi dymek puścić i ewentualnie w sytuacji gdy dam trochę w palnik na drodze ...
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Lut 06, 2009 23:46   

każda popuszcza .... byle w rozsądnych granicach ;) jeśli zuzycie oleum jest w normie to jeździć i się nie przejmowac ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Bartex19881 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 25
Skąd: Sokółka



Wysłany: Sob Lut 07, 2009 07:51   

A jeśli tego oleju jest dośc sporo ( w kolektorze zauważyłem tak jakby przepalony olej- gęsta czarna maź ) pytałem niedawno swojego mechanika co myśli na ten temat i powiedział że silnik ma przedmuch ( i że czeka mnie remont kapitalny) co o tym sądzisz? i może wiesz jakie to mogą byc koszty ( no wiesz szlif wału, pierścienie, uszczelniacze, itd)
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sob Lut 07, 2009 22:09   

Bartex19881 napisał/a:
co o tym sądzisz?

że na podstawie jednej poszlaki nie wiesza się więźnia .... tylko sędziego ;) Zarżnąć diesla SDi to duża sztuka :) więc podejrzewam, że mechanik nie zna tych silników ... Ja bym po prostu wyczyścił ten kolektor, weze i intercooler, sprawdził luzy turbiny i kontrolował regularnie stan oleju i ..... pewnie zrobisz kolejne 100kkm bez remontu :lol: :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Bartex19881 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 25
Skąd: Sokółka



Wysłany: Nie Lut 08, 2009 11:59   

Słuchaj Brt mógłbyś powiedziec coś więcej na temat sprawdzenia luzów turbiny, jak to zrobic?
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Lut 08, 2009 13:02   

zdjąć wąż z turbiny ten dolotowy (od filtra powietrza) i wtedy widać łoptki i mozna tez włożyć paluszki i pokręcić wirnikiem turbiny i sprawdzić czy nie ma luzu promieniowo. Ma nie mieć luzu ;) Jesli możesz nim poruszać góra dół itp. to trzeba wziać pod uwagę w budżecie na najblizszy czas $$ na naprawę lub wymianę turbo :ok: ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Bartex19881 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 25
Skąd: Sokółka



Wysłany: Nie Lut 08, 2009 18:29   

Wielkie dzięki Brt , gdy będę miał chwilkę wolnego czasu napewno to sprawdzę. :roll:


Żaden samochód nie jest idealny, dążę do perfekcji choc przede mną daleka droga! :cry:

Pozdrawiam i do następnego.. :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Przewód powietrza...I jakiś inny...
czarek2208 Rover serii 600, Honda Accord 18 Pon Kwi 20, 2009 16:02
czarek2208
Brak nowych postów [R620] Intercooler
woziak Rover serii 600, Honda Accord 2 Pon Gru 27, 2010 21:40
tronsek
Brak nowych postów [r620] co to za przewód
jackas5 Rover serii 600, Honda Accord 3 Pon Mar 19, 2012 19:57
jackas5
Brak nowych postów [r620] Mokry przewód od oleju
jackas5 Rover serii 600, Honda Accord 4 Pon Mar 19, 2012 20:09
jackas5
Brak nowych postów [R620] Cieknący przewód paliwa
Romekluk Rover serii 600, Honda Accord 28 Wto Lut 26, 2013 21:15
Balas87



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink