Forum Klubu ROVERki.pl :: [214i 97] swap silnika na 1.6 16V
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[214i 97] swap silnika na 1.6 16V
Autor Wiadomość
wrobcio 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 64
Skąd: Sosnowiec



Wysłany: Sob Sty 03, 2009 12:11   [214i 97] swap silnika na 1.6 16V

witam . obecnie mam silnik 1.4 8V i chciałbym zrobić swap na 1.6 16V
i moje pytanie czy będe musiał dokonywać jakiś modyfikacji czy poprostu przełoże silniki i autko będzie śmigało ?

[ Dodano: Nie Sty 04, 2009 14:08 ]
? ? ? ?

[ Dodano: Nie Sty 04, 2009 14:08 ]
? ? ? ?
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Sty 03, 2009 12:11   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Nie Sty 04, 2009 23:01   

musisz zostawic stare koło zamachowe, komputer i cos tam jeszcze :P poszukaj na forum bylo100 razy
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Sty 12, 2009 16:30   

wrobcio napisał/a:
i moje pytanie czy będe musiał dokonywać jakiś modyfikacji czy poprostu przełoże silniki i autko będzie śmigało ?

Do zmiany również kolektor ssący, wydechowy i wtryskiwacze.

Gruba robota ;)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Foczes 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 101
Skąd: Kalisz

Rover 200

Wysłany: Sro Sty 21, 2009 14:56   

Wrobcio zastanawiam się nad tym samym...jak będziesz wiedział wszystko albo już zrobisz to napisz na na PW jak Ci poszło :wink:
_________________
...::: Streetracing Team Kalisz :::...
http://www.e-xtreme.info/index.php
 
 
 
gpredki 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 423
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Czw Sty 22, 2009 13:27   

I pewnie hamulce na jakies lepsze ;)
 
 
DawidNB 



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 590
Skąd: Zabrze



Wysłany: Czw Sty 22, 2009 14:28   

gpredki, podejrzewam ze hamulce ma lepsze niż nie jedna 25
_________________
D-4D + Ubot 520xl
 
 
gpredki 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 423
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Czw Sty 22, 2009 17:06   

To dobrze :)
Pisze tak, bo znam wiele przypadkow, ze ktos wkladal wiekszy (czesto ciezszy silnik) a zostawial stare hamulce i zawieszenie, w ogole nie przystosowane do nowej sytuacji.
 
 
zouza 




Pomogła: 70 razy
Dołączyła: 24 Sie 2007
Posty: 1716
Skąd: Zabrze



Wysłany: Czw Sty 22, 2009 17:14   

Nic nie pisałam, bo myślałam że żartujesz z tymi hamulcami. Moja 25 1.6 ma z tylu bębny, z przodu lite tarcze. Dawida r200 8v ma ma tarcze z tyłu, a z przodu wentylowane tarcze? Co tu zmieniać?? :shock:
_________________
Moje Maleństwo :serducha:
http://picasaweb.google.pl/zouza27/Roverek
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Czw Sty 22, 2009 17:28   

zouza napisał/a:
Nic nie pisałam, bo myślałam że żartujesz z tymi hamulcami. Moja 25 1.6 ma z tylu bębny, z przodu lite tarcze. Dawida r200 8v ma ma tarcze z tyłu, a z przodu wentylowane tarcze? Co tu zmieniać?? :shock:

zouza nie obraz sie ale dawid napisal :

gpredki, podejrzewam ze hamulce ma lepsze niż nie jedna 25

o co Ci chodzi?/
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
zouza 




Pomogła: 70 razy
Dołączyła: 24 Sie 2007
Posty: 1716
Skąd: Zabrze



Wysłany: Czw Sty 22, 2009 17:30   

michone, chyba czytasz i nie rozumiesz. Mówię, że r200 Foczesa ma prawdopodobnie lepsze hamulce niż mój r25 który ma silnik 1.6 czyli nie widzę potrzeby wymieniania hamulców na lepsze. Kapujesz czy inaczej tłumaczyć? ;)
_________________
Moje Maleństwo :serducha:
http://picasaweb.google.pl/zouza27/Roverek
 
 
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Sob Sty 24, 2009 12:14   

ja nie jaze :D haha
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
ywis 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 831
Skąd: Wieluń/Łódź

Rover 200

Wysłany: Sob Sty 24, 2009 12:19   

Czego tu nie rozumieć. Koleżanka w 25 ma z tyłu bębny, a na przód czyste tarcze, natomiast kolega ma z tyłu czyste tarcze, a przód wentylowane, więc to chyba jasne, że kolega R200 ma lepsze hamulce i nie trzeba nic zmieniać. Osobiście u siebie w R200 posiadam z tyłu bębny, a przód czyste tarcze, no i nie narzekam. Fakt, że delikatnie lepiej by mogły hamować, no ale co zrobić... Osobiście nie wiadomo jakich inwestycji w auto nie będę robił, bo nie będę nim jeździł do zarżnięcia, takie hamulce jakie mam starczają :)
 
 
barsliw 



Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 17
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Lut 12, 2009 01:06   

wrobcio jak tam Twoj swap.
Udało się wszystko czy jakies problemy.Też o tym myślałem,więc przezornie pytam.
 
 
 
wrobcio 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 64
Skąd: Sosnowiec



Wysłany: Czw Lut 12, 2009 14:19   

ja dopiero swapa za rok bede robil ;p
 
 
 
Foczes 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 101
Skąd: Kalisz

Rover 200

Wysłany: Czw Lut 12, 2009 14:24   

Podłączam się znów do tematu: Mam silnik 1,4 8V w sobotę jadę po 1,6 16V z rovera 216 Cabrio (97r.) mam nadzieje że bedzie pasował i dogadam się z gościem :mrgreen: uzupełnię temat jak bedzie już zrobione :razz:
Pozdro
_________________
...::: Streetracing Team Kalisz :::...
http://www.e-xtreme.info/index.php
 
 
 
DawidNB 



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 590
Skąd: Zabrze



Wysłany: Czw Lut 12, 2009 15:52   

imho jak swap to tylko na 2.0t
nie warto pakować kasy w coś co co można normalnie kupić w komisie.

policz sobie ile włożysz w auto, i do końca nie będziesz wiedział jaki masz silnik, przy swapie prawie nigdy nie ma opcji Plug and Play, wiec trzeba coś dokupić, albo robi się druciarnie.

Jeśli sobie to wszystko zsumujesz to spokojnie po sprzedaży auta jesteś w stanie kupić auto z oryginalnie zamontowanym silnikiem, takiej mocy jak chcesz kombinować.

Gadam to z doświadczenia bo kiedyś jeździłem cinquecento które było już prawie gotowe do swapu, ale po obliczeniu kosztów i wszystkich za i przeciw doszedłem do wniosku że szkoda kasy i czasu.
_________________
D-4D + Ubot 520xl
 
 
spoonman
[Usunięty]






Wysłany: Czw Lut 12, 2009 16:51   

Witam, Foczes daj znać jak wykonasz swap w swoim Roverku. Też rozważam taką opcję w swoim (z 1.4i na 1.6 16v) i bardzo jestem ciekaw jak to w realu wychodzi - co trzeba wymienić oprócz silnika, jakie są koszty itd. Może faktycznie bardziej opłaca się sprzedać auto i kupić takie z pożądanym silnikiem...?
 
 
Foczes 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 101
Skąd: Kalisz

Rover 200

Wysłany: Pią Lut 13, 2009 11:58   

Rozważałem tez opcje sprzedania autka , dołożenia kilku tyś i kupienia z mocniejszym silnikiem, ale licząc co w nim zrobiłem ile czasu mi to zajęło i pracy to nieopłacalny interes, koszt Swapu z silnikiem wyjdzie mnie jakieś max 1300zł. Więc moim zdaniem nie opłaca mi się sprzedawać auta i dołożyć to 1300 bo bede musiał od początku je przerabiać, a swoje znam w 100%. Dam znać jak mi ten Swap wyjdzie ;)
Narazie potrzebuje jeszcze informacji co dokładnie mi potrzebne...wiem że :
-Silnik
-kolektor ssący
-kolektor wydechowy
-uszczelki
-komputer i koło zamachowe od starego silnika (1,4i)
i co dalej ? :razz:
_________________
...::: Streetracing Team Kalisz :::...
http://www.e-xtreme.info/index.php
 
 
 
zouza 




Pomogła: 70 razy
Dołączyła: 24 Sie 2007
Posty: 1716
Skąd: Zabrze



Wysłany: Pią Lut 13, 2009 12:06   

1300?? :shock: z robocizną, pierdółkami typu olej filtry itd? No jak tak twierdzisz...
_________________
Moje Maleństwo :serducha:
http://picasaweb.google.pl/zouza27/Roverek
 
 
Foczes 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 101
Skąd: Kalisz

Rover 200

Wysłany: Pią Lut 13, 2009 12:16   

no dobra doliczę tą 100zł na olej :razz: koszt silnika 1000zł.(w rozliczeniu raczej daje swój + dopłata) koszt robocizny 200zł. ,uszczelki 80zł.? olej 100-150zl. zamknę się spokojnie w 1300zł. jeśli w rozliczeniu dam swój silnik...jeśli nie napewno w 1500-1600zl. ;> (przynajmniej tak mi się wydaje :razz: ) :mrgreen:
_________________
...::: Streetracing Team Kalisz :::...
http://www.e-xtreme.info/index.php
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [214i] Pierścienie, uszczelka - a może swap.
escatox Tuning mechaniczny 8 Wto Maj 12, 2009 09:35
NEOSSS
Brak nowych postów [MGF VVC] Swap silnika...
nowy889 Tuning mechaniczny 32 Nie Sty 02, 2022 01:03
nowy889
Brak nowych postów [r200 1.1] swap silnika 1.1 8v na 1.4 16v od 25
PHJOWI Tuning mechaniczny 9 Nie Paź 19, 2008 11:59
Konix
Brak nowych postów [R216 Coupe] Swap silnika.
R-Line Tuning mechaniczny 13 Wto Lip 21, 2009 22:44
Markzo
Brak nowych postów [R416] Swap silnika z 1,4 na 1,8 - Problem .
kondzio508 Tuning mechaniczny 7 Czw Kwi 03, 2014 20:17
polofix



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink