Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Żarówki - Przepalająca się żarówka
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: apples
Wto Cze 14, 2011 17:58
[R75] Żarówki - Przepalająca się żarówka
Autor Wiadomość
brevo79 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 16
Skąd: Łódź



  Wysłany: Wto Lut 17, 2009 22:37   [R75] Żarówki - Przepalająca się żarówka
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie

Wiem, że temat może wydawać się śmieszny, ale dziwi mnie, że nie dalej jak miesiąc temu wymieniałem żarówkę H7 osram za prawie 50 zł i już padła!!! Dość szybko!!!!
Jeśli mam co miesiąc 50 wydawać na żaróweczkę to coś jest nie halo. Autko mam niecałe 3 miesiące. Pierwszą wymieniłem zaraz po zakupie a drugą miesiąc temu.
A może przyczyna tkwi gdzie indziej?? Macie pomysły? Może te żarówki są do bani?
Proszę o wskazówki.

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez apples Wto Cze 14, 2011 18:01, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lut 17, 2009 22:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
se7en86 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 357
Skąd: Siedlce



Wysłany: Wto Lut 17, 2009 22:44   

Mam żarówki za 20 zł ( komplet ) niebieskie H7 SISCAR XENON BLUE i jestem z nich zadowolony. Jak na razie raz wymieniłem ( ze starych zaraz po zakupie ) właśnie na te. Mogę polecić.
 
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Wto Lut 17, 2009 22:45   

Według znajomego (zakład RTV) najczęstszą przyczyną palenia radii, żarówek, komputerów itp. jest brud na klemach akumulatora, który przez to nie jest w stanie stabilizować prądu z alternatora. Sprawdź sobie - nic to nie kosztuje. Inna sprawa, że żywotność wzmacnianych H7 pozostawia dużo do życzenia - zwłaszcza przy dieslu...
 
 
riki 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Mar 2003
Posty: 106
Skąd: opolskie



Wysłany: Wto Lut 17, 2009 22:47   

brevo79 napisał/a:
Wiem, że temat może wydawać się śmieszny, ale dziwi mnie, że nie dalej jak miesiąc temu wymieniałem żarówkę H7 osram za prawie 50 zł i już padła!!! Dość szybko!!!!

normalka :/ ten typ tak ma
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
brevo79 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 16
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Lut 17, 2009 22:48   

http://www.auto-swiat.pl/...wek-,22303.html

riki przeczytaj sobie ten artykuł ;)

[ Dodano: Wto Lut 17, 2009 22:52 ]
miałem Osram Night Breaker....i już nigdy więcej...
 
 
des 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 1080
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Wto Lut 17, 2009 23:05   

Jak dla mnie ten test nic nie mówi o żywotności żarówek. Mam Osram Night Breaker od kilku miesięcy i na razie świecą. Może masz coś nie tak z elektryką, podaje za duże napięci i pali żarówki. Fakt że takie żarówki długo nie świecą ale miesiąc to zdecydowanie za krótko.
 
 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Wto Lut 17, 2009 23:11   

Możliwe też, że przy zakładaniu "pomacałeś" paluchami szkło żarówki. To wystarczy, żeby drastycznie skrócić jej żywot. :smile:
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
brevo79 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 16
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Lut 17, 2009 23:17   

praktis napisał/a:
Możliwe też, że przy zakładaniu "pomacałeś" paluchami szkło żarówki. To wystarczy, żeby drastycznie skrócić jej żywot. :smile:


uważałem bardzo :)
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2124
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Sro Lut 18, 2009 00:16   

aiwer, ale Ty masz bezyniaka, inny prad inne obciazenie, inna zywotnosc
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Sro Lut 18, 2009 00:24   

faecd napisał/a:
aiwer, ale Ty masz bezyniaka, inny prad inne obciazenie, inna zywotnosc

Od tego jest regulator napiecia zeby prad byl odpowiedni.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sro Lut 18, 2009 08:14   

W R75 tak już jest. Zawsze mają takie nap. jak być powinno i palą się, ja doszedłem do wniosku, że zakładam tylko Philips'a. Wytrzymują pół roku.
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sro Lut 18, 2009 10:56   

Heh a lampy przykrecone porządnie? amortyzatory też sprawne? w polonezie żarówki wytrzepywały mi się bo miałem reflektor lekko nie dokręcony nie trząsł sie tak zeby widać było ale żarówy padały. Szwagier w uno miał wytrzepane amory i też znacznie zarókom skracał życie
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
sogreg1 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 114
Skąd: Lubaczów



Wysłany: Sro Lut 18, 2009 12:35   

brevo79 napisał/a:
miesiąc temu wymieniałem żarówkę H7 osram


Nie kupuję już tego badziewia. Osram niby solidna firma, ale te żarówy nie są zbyt dobre.
se7en86 napisał/a:
niebieskie H7 SISCAR XENON BLUE


Mam pytanko, czy przy świetle "blue" podczas mgły lub deszczu masz dobrą widoczność.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Sro Lut 18, 2009 12:42   

Moze mi ktos wytlumaczyc czemu w tym tescie AS Philips Xtreme cos tam kosztuja 179 chyba a na allegro 95zl ?
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
moritat 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 33
Skąd: podkarpacie



Wysłany: Sro Lut 18, 2009 12:50   

No to pięknie wypowiadacie się o żarówkach OSRAM.
Szkoda że wczoraj zakupiłem komplet za prawie 150zł :mad:
Mam nadzieję że trochę poświecą.

Uważacie że PHILIPS mają dłuższą żywotność?
 
 
 
se7en86 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 357
Skąd: Siedlce



Wysłany: Sro Lut 18, 2009 14:52   

sogreg1 przy deszczu jest trochę gorsza widoczność niestety :( Ale da się bezpiecznie jechać pod warunkiem, że szkła lampy są czyste.
 
 
 
tommsz 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Cze 2007
Posty: 169
Skąd: Szczecin



Wysłany: Sro Lut 18, 2009 15:42   

Kiedyś czytałem na temat żarówek H7, ich żywotności, która dla tego typu żarówki została tam określona na ok 300h świecenia przy napięciu 12V. Przy napięciu chyba 13,5V już ok 150h.
_________________
Tomek
 
 
 
Dziadek 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 957
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Sro Lut 18, 2009 20:20   

Proponowałbym sprawdzenie prądu ładowania na średnich i wyższych obrotach.Kiedyś kupiłem citroena w którym co druga żarówka była spalona.Dokładnie wyskalowany (serwisowy)woltomierz wyszedł poza skalę.Po wymianie reglera przez kilka lat nie wymieniłem żadnej żarówki.
 
 
 
brevo79 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 16
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Lut 18, 2009 22:03   

Cytat:
Heh a lampy przykrecone porządnie? amortyzatory też sprawne? w polonezie żarówki wytrzepywały mi się bo miałem reflektor lekko nie dokręcony nie trząsł sie tak zeby widać było ale żarówy padały. Szwagier w uno miał wytrzepane amory i też znacznie zarókom skracał życie


tak wszystko dobrze przykręcone a amorki sprawne :)


Cytat:
Proponowałbym sprawdzenie prądu ładowania na średnich i wyższych obrotach.Kiedyś kupiłem citroena w którym co druga żarówka była spalona.Dokładnie wyskalowany (serwisowy)woltomierz wyszedł poza skalę.Po wymianie reglera przez kilka lat nie wymieniłem żadnej żarówki.


niestety nie mam garażu ani nawet miernika. Gdzie najlepiej sprawdzić i co to jest regler?
Sorki ale mechanika i elektryka to nie są moje drugie imiona ;)
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Sro Lut 18, 2009 22:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10930
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Lut 18, 2009 22:10   

regler to w skrócie regulator (napięcia w tym wypadku) ;)
warsztat to nie problem, a napięcie ładowania może Ci sprawdzić każdy jeden elektryk :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZT] Jaka żarówka do halogenu MG ZT?
Micen Rover serii 75, MG ZT 14 Sob Sty 10, 2009 21:07
Micen
Brak nowych postów [r75]Nie działa żarówka postoju
roverr Rover serii 75, MG ZT 4 Wto Paź 21, 2014 21:53
roverr
Brak nowych postów [R75] Spalona żarówka rejestracji - komputer
daniel18c Rover serii 75, MG ZT 10 Sro Maj 03, 2017 20:48
longer86
Brak nowych postów [R75] żarówka postojowa, głośnik czujnika cofania
montrey Rover serii 75, MG ZT 5 Nie Lis 22, 2015 20:37
montrey
Brak nowych postów [R75] Jedna żarówka świateł mijania nie świeci
pytanie od zaprzyjaźnionego mechanika
String Rover serii 75, MG ZT 8 Pon Lut 18, 2008 16:14
String



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink