Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Ciężko działający pedał gazu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Ciężko działający pedał gazu
Autor Wiadomość
ToMislav 



Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 2
Skąd: Świnoujście



Wysłany: Sro Lut 18, 2009 19:28   [R75] Ciężko działający pedał gazu
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Moje wątpliwości wzbudził pedał gazu który działa dość ciężko i moje pytanie jest czy we wszystkich Roverach pedał gazu działa tak opornie, czy może jest to jakaś usterka bądź mechanizm jest zardzewiały lub zabrudzony i to powoduje takie ciężkie działanie.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Gru 10, 2010 22:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lut 18, 2009 19:28   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dukat11 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 1449
Skąd: Trójmiasto

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 18, 2009 19:49   

Pedał gazu w 75 jest elektroniczny i działa jak na mój gust bardzo delikatnie
 
 
Siwus181 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 132
Skąd: Tuitam



Wysłany: Sro Lut 18, 2009 20:03   

Jak na mój gust chodzi troszkę ciężej od innych aut.
Przesiadka ze Skody Fabia 2007r na R75 to znacząca różnica w działaniu pedała.
 
 
Dziadek 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 957
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Sro Lut 18, 2009 20:09   

Twarde sprzęgło-to się zgodzę,ale gaz?Raczej u mnie miękki,a mam porównanie,bo jeżdżę codziennie kilkoma służbowymi autami(fiat,citroen,peugeot).Może coś nie tak z cięgłem?
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sro Lut 18, 2009 21:25   

Dziadek, tam jest potencjometr. Ewentualnie, to może w potencjometrze jest łożysko, które się zatarło?
 
 
 
boss.007 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 381
Skąd: ANGLIA



Wysłany: Sro Lut 18, 2009 22:04   

Rowan napisał/a:
Dziadek, tam jest potencjometr

Dziadek ma troszkę racji,jest tam taki krótki łącznik-ale czy to jego wina :?:
A może nasmarować tą ośkę na której biega ten "pedał"...może tam coś się zapieka :?:
A do tematu:u mnie chodzi bardzo lekko i płynnie.
_________________
HMMM czy dobrze zrobiłem???...Tak!-ale i tak chcę z powrotem Land Rovera :-)
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Sro Lut 18, 2009 22:52   

dukat11 napisał/a:
Pedał gazu w 75 jest elektroniczny
ale nie w benzynie kV 6 .
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
Siwus181 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 132
Skąd: Tuitam



Wysłany: Sro Lut 18, 2009 23:02   

Aż pójdę jutro sprawdzę, może coś mi się przewidziało :razz:
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Sro Lut 18, 2009 23:09   

SeniorA napisał/a:
dukat11 napisał/a:
Pedał gazu w 75 jest elektroniczny
ale nie w benzynie kV 6 .

Zgadza sie. A jak chodzi ciezko to ja bym sprawdzil przepustnice:
1. czy nie jest zawalona brudem-wiadomo o co chodzi
2. czy srezynki sie nie pozawijaly.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Dziadek 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 957
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Czw Lut 19, 2009 04:32   

Rowan napisał/a:
tam jest potencjometr

Tak jest u nas w ropolkach,ale domyśliłem się,że ToMislav ma benzynkę,a tam jest trochę inaczej i w którymś punkcie może być zapieczone.
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Lut 19, 2009 06:51   

Dziadek, a ja myślałem, ża ma CDT... :roll:
 
 
 
sogreg1 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 114
Skąd: Lubaczów



Wysłany: Czw Lut 19, 2009 07:07   

Dziadek napisał/a:
domyśliłem się,że ToMislav ma benzynkę


Wybacz, ale skąd te wnioski? Przecież napisał (R75 2.0'00).
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Czw Lut 19, 2009 08:15   

Pewnie bo 2.0 wiecej jest klekotow niz benzyniakow i Rowan poszedl z rachunkiem prawdopodobienstwa. :wink:
W temacie to ja bym zdjal linke z ciegna przepustnicy i wtedy zobaczyl jak bedzie chodzila linka w pancerzu oraz sama przepustnica.
:idea: a moze tam jest tempomat i on blokuje? Mi spadala kiedys ta plastikowa dzwigienka.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
ToMislav 



Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 2
Skąd: Świnoujście



Wysłany: Czw Lut 19, 2009 12:17   

Zukowaty jest Tempomat. Nie wiem co tam może być ale mnie to zastanowiło. Myślę, że przyjrzę się wszystkim możliwym opcjom o których pisaliście.
Roverek to 2.0 benzynka faktycznie. Sprzęgło w nim jest na linkę więc w miare proste więc chyba sobie jakoś z tym poradzę :)
Dzięki za wszystkie rady i ewentualnie proszę o następne bo lepiej wiedzieć więcej niż za mało :D
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Lut 19, 2009 16:36   

ToMislav, sprzęgło na linkę? Chyba o gzie myślałeś... :mrgreen:
 
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Czw Lut 19, 2009 17:05   

ToMislav napisał/a:
Sprzęgło w nim jest na linkę

:roll: ojjj nawet nie wiesz jak bardzo bym chcial.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Lut 19, 2009 17:08   

Zukowaty, właśnie mnie też to zastanawia, czemu rozwiązanie, które się w 100% sprawdzało przestało być wykorzystywane...
 
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Czw Lut 19, 2009 17:18   

Zeby serwisy cos zarabialy.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Dziadek 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 957
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Czw Lut 19, 2009 17:52   

Benzynka,Panowie,bo ja jakbym pisał o dieslu to bym napisał 2,0D,a tu było 2,0.Odczytałem to więc po swojemu...i trafiłem(takie szczęście).A'propos sprzęgła,to wydaje mi się,a nawet jestem pewny,że pierwsze PF125(jeszcze na licencji)miały pompkę sprzęgła,a potem(miałem takiego 1500 kombi) zmienili na linkę.Nie mogli tak zrobić w R75?
 
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Czw Lut 19, 2009 17:56   

Dziadek napisał/a:
A'propos sprzęgła,to wydaje mi się,a nawet jestem pewny,że pierwsze PF125(jeszcze na licencji)miały pompkę sprzęgła,a potem(miałem takiego 1500 kombi) zmienili na linkę

Masz racje ale to nasi zmienili z hydraulicznego na linke bo bylo tansze. Z reszta te pompki sie sypaly.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Pedał gazu
blondina Rover serii 75, MG ZT 8 Czw Maj 22, 2008 13:02
blondina
Brak nowych postów [R75] Zaciął się pedał gazu
majestic Rover serii 75, MG ZT 2 Pon Kwi 22, 2013 11:58
rafalmis1
Brak nowych postów [R75] Brak reakcji na pedał gazu.
aniczekk Rover serii 75, MG ZT 7 Czw Paź 25, 2018 11:21
MaReK
Brak nowych postów [R75]Opózniona reakcja na pedał gazu
arczi220 Rover serii 75, MG ZT 29 Pią Wrz 13, 2013 10:33
SyntaX
Brak nowych postów [R75] Szarpanie Samochodu - pedał gazu
keda Rover serii 75, MG ZT 2 Sob Mar 07, 2015 11:17
pieknyiro



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink