Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Moje wątpliwości wzbudził pedał gazu który działa dość ciężko i moje pytanie jest czy we wszystkich Roverach pedał gazu działa tak opornie, czy może jest to jakaś usterka bądź mechanizm jest zardzewiały lub zabrudzony i to powoduje takie ciężkie działanie.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Gru 10, 2010 22:33, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 18, 2009 19:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Sro Lut 18, 2009 20:09
Twarde sprzęgło-to się zgodzę,ale gaz?Raczej u mnie miękki,a mam porównanie,bo jeżdżę codziennie kilkoma służbowymi autami(fiat,citroen,peugeot).Może coś nie tak z cięgłem?
Pomógł: 31 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 381 Skąd: ANGLIA
Wysłany: Sro Lut 18, 2009 22:04
Rowan napisał/a:
Dziadek, tam jest potencjometr
Dziadek ma troszkę racji,jest tam taki krótki łącznik-ale czy to jego wina
A może nasmarować tą ośkę na której biega ten "pedał"...może tam coś się zapieka
A do tematu:u mnie chodzi bardzo lekko i płynnie.
_________________ HMMM czy dobrze zrobiłem???...Tak!-ale i tak chcę z powrotem Land Rovera
dukat11 napisał/a:
Pedał gazu w 75 jest elektroniczny
ale nie w benzynie kV 6 .
Zgadza sie. A jak chodzi ciezko to ja bym sprawdzil przepustnice:
1. czy nie jest zawalona brudem-wiadomo o co chodzi
2. czy srezynki sie nie pozawijaly.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Pewnie bo 2.0 wiecej jest klekotow niz benzyniakow i Rowan poszedl z rachunkiem prawdopodobienstwa.
W temacie to ja bym zdjal linke z ciegna przepustnicy i wtedy zobaczyl jak bedzie chodzila linka w pancerzu oraz sama przepustnica.
a moze tam jest tempomat i on blokuje? Mi spadala kiedys ta plastikowa dzwigienka.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Zukowaty jest Tempomat. Nie wiem co tam może być ale mnie to zastanowiło. Myślę, że przyjrzę się wszystkim możliwym opcjom o których pisaliście.
Roverek to 2.0 benzynka faktycznie. Sprzęgło w nim jest na linkę więc w miare proste więc chyba sobie jakoś z tym poradzę
Dzięki za wszystkie rady i ewentualnie proszę o następne bo lepiej wiedzieć więcej niż za mało
Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Czw Lut 19, 2009 17:52
Benzynka,Panowie,bo ja jakbym pisał o dieslu to bym napisał 2,0D,a tu było 2,0.Odczytałem to więc po swojemu...i trafiłem(takie szczęście).A'propos sprzęgła,to wydaje mi się,a nawet jestem pewny,że pierwsze PF125(jeszcze na licencji)miały pompkę sprzęgła,a potem(miałem takiego 1500 kombi) zmienili na linkę.Nie mogli tak zrobić w R75?
A'propos sprzęgła,to wydaje mi się,a nawet jestem pewny,że pierwsze PF125(jeszcze na licencji)miały pompkę sprzęgła,a potem(miałem takiego 1500 kombi) zmienili na linkę
Masz racje ale to nasi zmienili z hydraulicznego na linke bo bylo tansze. Z reszta te pompki sie sypaly.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum