No gowno nie gowno, ale skoro ktos kto pracuje w regeneracji pomp hamulocywych/sprzeglowych itp. kilkanascie lat i twierdzi ze za pomoca przyzadow sprawdzil kompresje na pompce, powroty i w/g jego wiedzy nie cofa sie nic i nie przepuszcza to dlaczego mialbym mu nie wierzyc ?
Mnie interesuje raczej odpowiedz czy moj problem moze sie wiazac ze zlym odpowietrzeniem, oraz czy odpowietrzanie w opisany wyzej sposob (jaki polecil mi ow Pan) przyniesie jakis rezultat
A ze pompki to gowno, to mnie nie musisz przekonywac - wiem
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Gdzieś czytałem,że prawidłowo działająca pompka powinna się sama odpowietrzać w czasie wciskania i wyciskania sprzęgła,więc te resztki powietrza powinna usunąć sama,ale nie wiem czy tak jest napewno-Rowan co ty na to?
myślę,że nowe oringi mogły zmienić opory,ciśnienie i pompka może sobie nie radzić pomimo że jest sucha
Grape z forum wystawiła na allegro nową w rozsądnej cenie
_________________ sprzedany
Ostatnio zmieniony przez szamanpl Sro Lut 25, 2009 15:16, w całości zmieniany 1 raz
MaReK, a może pojedź do pana, niech Ci sam odpowietrzy, a jak nie to niech odda kaskę.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Pomógł: 74 razy Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Opole
Wysłany: Sro Lut 25, 2009 16:26
MaReK'u (pamiętaj, że teoretykiem jestem) wydaje mi się, że trzeba odpowietrzać - cisnąć pedałem sprzęgła przy otwartym zaworze odpowietrzającym. Czyli potrzebne dwie osoby. Bo tak to raczej przepychasz powietrze z jednego miejsca w drugie - gdzie przy zakręconym zaworze ucieknie?
Po rzeźbie, kolega odpowietrzając:
- odkręcił zawór
- nałożył na zawór wężyk, wkładając go do zbiorniczka z płynem - tego akurat w ten sposób nie możesz zrobić
- pompował pedałem
MaReK napisał/a:
Nie ma wyciekow...
a sprawdzałeś czy nie ma wycieków przy wysprzęgliku? U mnie płyn wyciekał i tu i tam.
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Sro Lut 25, 2009 18:04
Generalnie z opisu MaRkA wynika, że dobrze odpowietrzał. Co do samoodpowietrzania. To w tym przypadku on w sumie nie występuje, ponieważ powietrze nie ma gdzie uciec, bo zawsze ucieka do góry, a tutaj nie ma gdzie i zostaje gdzieś. Ja bym radził pojeździć jeszsze z dzień, dwa i odpowietrzyć wtedy. Ale moim zdaniem i tak pompa uwalona do wymiany.
No dzisiaj sie poprawilo samo.
Podejrzewam, ze ja i tak dzgne ten projekt z pompka od BMW ale zrobie go przy pomocy fachowcow od przewodow i pompek;) Jesli to sie uda, to bede mogl sie umowic z tymi ludzmi i beda robic mi wiecej takich rzeczy... potem moge po kosztach odsprzedac zainteresowanym
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Szczerze, to myslalem o tym. Zrobic pompke od zera i zaczac ja sprzedawac. Najdrozszy bedzie projekt i prototyp. A potem jakosby to szlo, ale mam za malo wiedzy na temat produkcji czegokolwiek
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
ale mam za malo wiedzy na temat produkcji czegokolwiek
No nie bądź taki skromny.
Wiedzę na temat produkcji doskonałych dowcipów telefonicznych masz olbrzymią!
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Ale to sa wszystki "wirtualne" twory, a nie ma nic co mozna dotknac, pomacac itp.
Chyba ze uboczne produkty robione na uboczu
Poza tym moje dowcipy nie sa doskonale
A wracajac do tematu. Wczoraj wieczorem i dzisiaj rano sprzeglo sie unormowalo.
Nie jest to jeszcze ameryka w pelnym wydaniu, ale jest lepiej niz bylo dwa dni temu.
A moze da sie jakos naprawic ten zawor przez ktory wraca plyn?
No bo co tu jeszcze innego moze padac w tej pompce?
Podobno tlok sie nie wyciera bo nie dotyka do scianek.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Pią Lut 27, 2009 13:20
MaReK, jakby nie dotykał, to jakby niby miał trzymać ciśnienie? Faktem jest to, że płyn może przepływać przez ten zawór zwrotny, ale on jest już całkiem moim zdanie zrobiony na "nieporozumienie" jest gumowy z metalową "nóżką", po jakimś czasie guma się obleży, a nóżka się spiera niżej i pod gumą przepływa płyn.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum