EA "chodzą" na zwykłych H1 i nic nie trzeba zmieniać ( czyt. dokładać kasy ),
jeśli nie masz na to ochoty.
Kupujesz, montujesz i masz.
Poczytaj posty z tego wątku, to będziesz miał jasność
Pozdrawiam.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lut 27, 2009 19:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A ja zainwestowałem z orginalne nowe lampy do r200 zwykle i siwieca o niebo lepiej niz te stare juz wypalone a w AE nie zaiwestuje bo mam srebrnego roverka i srebrne lampy mi sie strasznie nie widza a pozatym czarne nie beda pasowały trzymalem juz w reku te AE i jak dla mnie to wykonanie ich jest strasznie lipne i nie warte tych pieniedzy gdyby była jakas mozliwosc przerobienia orginalnych lamp na ksenony to jak najbardziej wolał bym w to zainwestowac niz kupowac "lipne lampy" z kijowego materialu i sie o nie obwawiać co wiekszy kamień
a moze zna ktos kogos kto specjalizuje sie w przerabianiu orginałów na xenony itp czy budowy ich od podstaw??
bo naprawde takie lampy jak te AE sa jak dla mnie przynajmniej kijowe i jeszcze te diody kolo grila trochę "wioską" podlatuje (nie mam zamiaru nikogo urazić czy komu kolwiek wjechać na ambicje poprostu takie mam zdanie )
Biernik20 nie wiem co ty za AE trzymales w rece ze wydawaly ci sie lipne. Jezdze z AE od roku i nie powiem zadnego zlego slowa na nie a wykonane sa solidnie. A tak apropo to diody niebieskie mozesz wylaczyc i nie beda ci swiecic.
wiec własnie moze ja trzymałem te z lipnego wykonania a jesli chodzi o spryskiwacze w zderzakach to żaden problem sam sie cały czas zastanawiam jak zrobić te światełka zeby były lepsze bo naprawde jest straszna kicha na oryginałach
http://forum.roverki.eu/v...er=asc&start=20
tutaj kolega stanley200 zrobił ksenon ciekawy jestem gdzie i jak i jak to sie wszystko spisuje
znalazlem tez stronke firmy ktora sie tym zajmuje ale jest w kaliszu
dzwoniłem do nich i powiedzieli mi że boją się robić bardzo skomplikowanych przeróbek, a jak powiedziałem że do auta MG ZR to odparł że nie wie jak to cudo wygląda i kazał kontaktować się w tygodniu to sobie zobaczy jakie to reflektory... przeróbka trwa 2-3 dni robocze :O
[ Dodano: Nie Mar 01, 2009 13:17 ]
marcin8c napisał/a:
do xenonow to jeszcze spryskiwacze reflektorow musialbys miec
z tego co ja wiem tylko w fabrycznie nowych ... ustawodawca nie mówi nic o pojazdach używanych
Cytat:
Jeżeli auto fabrycznie montowane ma reflektory xenonowe, to aby przejść proces homologacji powinno być wyposażone w wysokociśnieniowe spryskiwacze lub wycieraczki, i posiadać system samopoziomowania. Dotyczy to jednak homologacji, czyli zatwierdzenia do sprzedaży nowego samochodu. W przypadku przeróbek przepisy nie mówią nic na temat specjalnych wymagań co do lamp xenonowych.
Obowiązujące “Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 16 grudnia 2003 w sprawie zakresu i sposobu kontroli technicznej pojazdów” o reflektorach mówi jedynie o ich ilości, barwie światła, rozmieszczeniu, sposobie przełączania, widocznej granicy światła-cienia, ustawieniu świateł, i sile świecenia. Nie ma tam rozróżnienia na światła zwykłe i wyładowcze, nie ma też mowy o samopoziomowaniu i oczyszczaniu. Wynika z tego, że dodatkowe systemy nie są wymagane (ale oczywiście możliwe do zainstalowania).
O ile system czyszczenia jest dosyć łatwy do zrealizowania i raczej potrzebny (brud zbierając się na szybach reflektorów ogranicza strumień światła i rozprasza go, powodując oślepianie innych), to system samopoziomowania jest bardzo drogi i trudny do zrealizowania. Większość samochodów wyposażonych jest w elektryczny korektor ustawienia świateł w kabinie kierowcy, więc mając świadomość posiadania bardzo silnych świateł, dobrze jest korygować ustawienie w przypadku obciążenia tyłu.
W praktyce reflektory soczewkowe przerobione na xenonowe zewnętrznie, niemożliwe są do odróżnienia od fabrycznych xenonów. Dobrze ustawione nie będą oślepiały!
o ile kojarzę, to każde o ilości światła przekraczającej pewną granicę muszą mieć oczyszczanie i samoregulację .... źródło było podawane w wątku o xenonach.
jasiu87 :
dzwoniłem do nich i powiedzieli mi że boją się robić bardzo skomplikowanych przeróbek, a jak powiedziałem że do auta MG ZR to odparł że nie wie jak to cudo wygląda i kazał kontaktować się w tygodniu to sobie zobaczy jakie to reflektory... przeróbka trwa 2-3 dni robocze :O
Jesli bedziesz wiedział coś wiecej na ten temat od nich to mi napisz nawet na PW albo jak znjadziesz jakąś firmę moze bliżej Krakowa lub nawet w samym Krakowie
[ Dodano: Nie Mar 01, 2009 19:31 ]
paka_88 wstaw może jeszcze fotki w nocy ale jak tak patrze to wydaje mi sie ze najlepsze do każdego koloru auta były by jednak czarne
Ostatnio zmieniony przez Biernik20 Pon Mar 02, 2009 16:26, w całości zmieniany 1 raz
W niedziel bylem na giełdzie w Gliwicach, myślałem ze znajde tam EA żeby je na żywca oglądnąć, niestety nikt nic nie ma,(oprócz z firmy MMtuning EA za 780 zł) nawet oryginalnych (zamienników) nikt nie miał
Zmieniając leciutko temat na takie natrafiłem tylne - kwestia gustu, ciekawe jak na R wyglądają
nie bardzo mi sie widza lepsze by były bez tych kółeczek tylko lampa podzielona na dwa kolory srebrna na kierunek i światło cofania oraz czerwone dla "stop" i światła przeciwmgielnego wstecznego. Mi bardziej podoba sie autko bardziej tradycyjne prawie na oryginalnych zamiennikach lekko zmodyfikowanych
a właśnie co proponujecie bo mam zamiar zmienić lusterka boczne w mojej 200 na te od 25 i czy polakierować je na czarno czy w kolor autka czy może na czarny mat jak sądzicie mój R jest srebrny biorąc pod uwagę ze chce lekko czarną folią przyciemnić szybki to chyba lepiej wyglądały by czarne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum