eee pewnie jest .... tylko nie wiesz, że to to Masz od spodu takie dwa węże olejowe (pewnie niezbyt suche) idące od filtra do takiej metalowej rury Ta metalowa rura to własnie chłodnica oleju
Zaraz przy termostacie niedaleko chłodnicy od góry słabo widać idą tam dwa węzę od płynu chłodniczego i dwa cienkie od oleju
to u mnie tego na pewno nie ma bo w tym miejscu grzebałem nie dawno
to jest nie wielkie z pseudo aluminium ma dwa kolanka wygięte ( to nie jest jak sama nazwa mówi chłodniczka) tylko taki kawałek okrągłego tzw problemu i na 100% to masz tylko słabo się rzuca to w oczy a na dodatek w małym rowerze
[
_________________ Pozdrawiam was Bardzo serdecznie
eee pewnie jest .... tylko nie wiesz, że to to Masz od spodu takie dwa węże olejowe (pewnie niezbyt suche) idące od filtra do takiej metalowej rury Ta metalowa rura to własnie chłodnica oleju
jeśli tam jest to trzeba ja wywalić żeby mi nie pomieszała płynów jak u kumpla w Lanci
[ Dodano: Pon Mar 02, 2009 19:26 ]
emo napisał/a:
to jest nie wielkie z pseudo aluminium ma dwa kolanka wygięte ( to nie jest jak sama nazwa mówi chłodniczka) tylko taki kawałek okrągłego tzw problemu i na 100% to masz tylko słabo się rzuca to w oczy a na dodatek w małym rowerze
blackbetty, szosownik i Brt rozmawiali o dieslach
a z ponowną awarią nie ma co panikować jeśli głowica nie została splanowana na siłę i nie została dokręcona na chłopski rozum tylko jak pan Bóg przykazał, to będzie ok
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum