Forum Klubu ROVERki.pl :: [r25 2001r 2.0 dti] 101 czy 105 kM?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r25 2001r 2.0 dti] 101 czy 105 kM?
Autor Wiadomość
wacek 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 178
Skąd: Rzeszów

Rover 25

Wysłany: Wto Mar 03, 2009 13:17   [r25 2001r 2.0 dti] 101 czy 105 kM?

Jak poznaĆ czy mam silnik w wersji 101 czy 105 KM??
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Mar 03, 2009 13:17   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Wto Mar 03, 2009 13:19   

Po pierwsze to nie DTI, tylko IDT. Miały 101koni.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
wacek 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 178
Skąd: Rzeszów

Rover 25

Wysłany: Wto Mar 03, 2009 13:21   

OK - może inaczej oznaczone, ale przede wszystkim gdzie jest to oznaczenie???
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Mar 03, 2009 23:43   

wacek w 25 były tylko 101KM :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Wto Mar 03, 2009 23:47   

Oddam moje 4 kM które jest wiecej w sdi za moment obrotowi z Idt :mrgreen:
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Mar 03, 2009 23:51   

Firq, a jeździłeś iDT :P ;) ja wolę SDi ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Wto Mar 03, 2009 23:57   

Jeździłem ale takim MG ZR a mój kumpel miał takowego z silnikiem IDT le on mial juz tego nowego na tych nowych lampach i powiem zę chodziło to ładnie :)
ale to bylo ro temu i nie mam teraz porównania IDT do SDI :)
Ale wiem że SDi to wiele Potrafi :)
BRT mówisz ze IDT gorzej chodza??
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Mar 04, 2009 00:10   

inaczej ;) mnie najbardziej irytował brak dołu w iDT ... Sdi pod tym względem jakoś bardziej mi podchodzą - swoim mogę dość dynamicznie do 2000obr jeździć w iDT tak sprawnie to nie zadziała ... chociaż różnica obiektywnie patrząc jest nieduża :ok: :) No i w SDi rezystorek można se wstawić a wtedy to wyrywa :rotfl:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sro Mar 04, 2009 00:17   

Brt Napisał,
Cytat:
No i w SDi rezystorek można se wstawić a wtedy to wyrywa :rotfl:

Hmmm Kusisz Tym rezystorem hehe ale ja poczekam do kwietnia i daje na porządny Chiptuning I wtedy Musze zmierzyć się z jakimś rezystorkiem :) I zobaczę wtedy czy przepłaciłem czy jednak nie :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Mar 04, 2009 00:19   

chip ma to do siebie ,ze jet dopracowany i na okrągło ;) rezystorek raczej od święta ... ale frajda jest :mrg:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sro Mar 04, 2009 00:23   

Cytat:
jet dopracowany i na okrągło

To wcale moze nie znaczyć że lepiej chyba nie...?
Boxa nie chce żadnego bo to to samo co rezystorek :)
Tuner bedzie mi nowe mapy wgrywał :) podniesie doładowanie Itp itd :)
Juz byłem na takiej wstępnej rozmowie z nim :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Mar 04, 2009 00:34   

Firq napisał/a:
To wcale moze nie znaczyć że lepiej chyba nie...?

no jak tuner spierdzieli nabozeństwo to nie :) zalezy też czego oczekujesz .... czy chcesz mieć cyferki, czy sprawniejsze auto na codzień ;) Ja bym poszedł w poprawe krzywej momentu i wlaśnie przede wszystkim poprawienie dołu i poszerzenie zakresu wysokiego momentu :ok: .. ale to takie moje podejście :) Sam jestem ciekaw jak by wyglądał wykres po "rezystorku" ... bo właśnie w dole czuję nawiększą poprawę :)

OKI... kończmy tego offtopa :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25, 1.4, 103 KM, 2001r] szarpanie
przerwy w dostawie mocy na niskch obrotach
niuton Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 26 Nie Lut 28, 2010 13:00
niuton
Brak nowych postów [r25 2001r] zegar 24 czy 12 h?
wacek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 17 Wto Mar 17, 2009 09:51
pietro
Brak nowych postów [r 25 idt 2.0 2001r] dmuchawa demontaż
wacek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Czw Mar 05, 2009 23:49
sTERYD
Brak nowych postów [MG ZR 1.8 VVC 2001r] problem z chłodzeniem
robol1982 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 33 Czw Lip 05, 2012 11:27
leszczu
Brak nowych postów [r25 2001r 2.0 dti] twarde sprzegło
wacek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Sro Mar 04, 2009 23:22
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink