Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416] Czy da się ściągnąć głowicę bez ..
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R416] Czy da się ściągnąć głowicę bez ..

kanal potrzebny?
Autor Wiadomość
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3431
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Czw Lut 26, 2009 09:33   

ja probowalem od dolu i od gory - w koncu od dolu poszlo
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
juz nie mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lut 26, 2009 09:33   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Czw Lut 26, 2009 09:46   

truten23 napisał/a:
siedzi to czy jakiegoś zęba na wieńcu nie urwiesz.


no wlasnie tez sie balem
najlepiej by bylo, cos dorobic, zeby lapalo kilka zebow,
myslalem tez nad spreparowaniem starego rozrusznika, czyli poprostu zaspawac go

no i jak juz cos wtykac, to polecam tak przeszlifowac, żeby lapalo za calego zeba, a nie za koncowke !!
no i warto czyms z tylu dopychac, tak zeby ta dorobiona blokada, przy odkrecaniu nie cofnela sie do tylu
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
truten23 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 1452
Skąd: Busko-Zdrój



Wysłany: Czw Lut 26, 2009 09:54   

AndrewS napisał/a:
warto czyms z tylu dopychac, tak zeby ta dorobiona blokada, przy odkrecaniu nie cofnela sie do tylu


Najlepiej to żeby ta blokada była przykręcana wlaśnie w miejsce rozrusznika.
U mnie podzialała próba bezwładnościowa.
Ciekawe czy Oprawca probował uderzać w klucz młotkiem, jednak udar lepiej działa niż ststyczny ciąg :hm:

[ Dodano: Czw Lut 26, 2009 09:55 ]
A, tylko jeśli udar, to już napewno nie blokada wieńca!!
_________________
>lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Czw Lut 26, 2009 10:06   

truten23 napisał/a:
A, tylko jeśli udar, to już napewno nie blokada wieńca!!


u mnie blokada byla wtedy zrobiona z kawalka drewna wlozonego gdzies tu



fotka jest z kanciaka 214 Si 95, nie wiem czego tam nie ma u mnie oslony :roll:
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3431
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Wto Mar 03, 2009 11:46   

Auto naprawiłem i odpaliłem, już przejechane mam 100km i wygada na to ze jest ok. Chciałbym bardzo wam podziękować - bez waszej pomocy nie dal bym rady. DZIĘKUJĘ!!!
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
juz nie mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
truten23 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 1452
Skąd: Busko-Zdrój



Wysłany: Wto Mar 03, 2009 12:00   

Pozostaje się teraz cieszyć jazdą :grin:
Powodzonka :ok:
_________________
>lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
 
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3431
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Wto Mar 03, 2009 13:13   

aha - patent ze szkłem wodnym - super - 0,5l kosztuje ponad 4 zl - można by tym uszczelnić kilkanaście glowciczek w roverku - polecam rade oprawca_1978
pozdrawiam


PS temat tego postu byl czy da sie zmienić uszczelkę bez kanału - moja odpowiedz DA SIE, zmieniłem odkręciłem miskę olejowa - auto na 2 lewarkach - oczywiście zabezpieczone cegłami i rożnymi materiałami - robiłem 6 dni w garażu z tego 2 dni jeździłem za częściami - nigdy nawet sam rozrządu nie wymieniłem - ale jak się ma checi trochę czasu na forum i 2 sprawne ręce to sie musi udać :)
 
 
jaro92 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 100
Skąd: Kłodzko Czostków



Wysłany: Wto Mar 03, 2009 16:29   

Potwierdzam da się bez kanału,w sobotę zakończyłem wymianę uszczelki.
Zakupiłem zestaw uszczelek i mam pytanie, co to za zielona uszczelka w woreczku z uszczelniaczami zaworów i trzy uszczelki jakby kolektora dolotowego(dwie szare i jedna zielona)nie wydechu, w 16v jest typu o-ring
link allegro [/u]
Jak ktoś byłby zainteresowany to tanio odsprzedam :grin:
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Mar 03, 2009 17:57   

dawidd napisał/a:
oczywiście zabezpieczone cegłami i rożnymi


eee cegly to lubia pekac !! znacznie lepszy jest jakis pniaczek

jaro92 napisał/a:
dwie szare i jedna zielona)nie wydechu, w 16v jest typu o-ring


jedna jest od 16V, ale z metalowym kolektorem ssacym
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
jaro92 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 100
Skąd: Kłodzko Czostków



Wysłany: Wto Mar 03, 2009 18:01   

ta gumka oring to do plastikowego,założyłem,do metalowego kolejna a pozostałe? i to coś razem z uszcz. zaworow?
 
 
 
oprawca_1978 




Pomógł: 143 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1515
Skąd: Zegrze



Wysłany: Wto Mar 03, 2009 20:22   

Cwaniaki. Ja nawet porządnego lewarka nie mam. Dopóki nie będzie trochę ciepławo na dworku, to nie ruszam nawet tego, bo stracę nerwy i nerki, a sprawy nie zrobię.
Pasek wygląda źle, zęby u podstaw podcięte, pasek wyciągnięty, jest zauważalne opóźnienie rozrządu względem wału korbowego.
Ale cóż - jeżdżę - bo muszę, nie ma lekko Poldi, codziennie palę, kręcę i dostaje 120 km.
Tygodniowo 600. Miesięcznie 1200. I więcej.
Najwyżej trzaśnie i będzie po problemie.
W zanadrzu Nexia 1 właściciel rocznik 1998 1.5 8V 212 kkm z gazem za darmo, ale prawy bok do przeklepki (oboje drzwi już mam, tylko gięcie zostało), albo Nubira 1 właściciel też 1998 1.6 16V 150 kkm za 6500, oba serwisowane, książki-srążki i inne duperelki do ręki + namaszczenie za poświęcenie.

Szkoda mi tylko tego silnika, 159 prawie przebiegu, 13 lat, olej nie zmieniany od lata 2007 (ponad 32 kkm na nim) a pali i jeździ, moc i kulturę ma, a w silniku zmieniłem tylko przewody zapłonowe i uszczelkę na FAI (HGF, listopad 2006), reszta, gumki, wszystko oryginału i nie cieknie nawet. Ale co zrobię, nie zaczaruję tej śrubki.
_________________
Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
 
 
truten23 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 1452
Skąd: Busko-Zdrój



Wysłany: Wto Mar 03, 2009 21:00   

oprawca_1978 napisał/a:
Ale co zrobię, nie zaczaruję tej śrubki.


Kolego, ja to wolałbym już zdjąć tą chłodnicę, czy co tam i pomęczyć się z tą śróbą. Chociażby z samego sentymentu i dlatego, że silnik dobrze chodzi :ok:
_________________
>lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
 
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3431
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Wto Mar 03, 2009 22:44   

kolego oprawca_1978 tak mi przyszło do głowy - nie wiem - może głupi pomysl ale nie mógł byś z tym jechać do wulkanizacji gdzie maja klucze pneumatyczne takie młotkowe - one uderzają w śrubę - wydaje mi się ze chwile potrzyma i odkręci - nie wiem jak jest w Poldku ale w roverze jest dostęp przez lewe koło - taki moj pomysł :)
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
juz nie mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Mar 03, 2009 23:03   

no niestety w poldoverze dostępod przodu blokuje chlodnica ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
oprawca_1978 




Pomógł: 143 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1515
Skąd: Zegrze



Wysłany: Sro Mar 04, 2009 07:11   

Brt napisał/a:
no niestety w poldoverze dostępod przodu blokuje chlodnica ;)


Chłodnica oraz pas przedni, bo czoło koła pasowego nie dość, że jest w odległości około 1 - 1,5 cm, to jeszcze dokładnie naprzeciw pasa przedniego. Jest tam niby jakaś blaszka - zaślepka, ale bez wyjmowania chłodnicy nie da się tego ruszyć oraz bez odkręcenia silnika z poprzeczki przedniego zawieszenia oraz jego podniesieniu, pomijając fak, czy wogóle uda mi się odkręcić tą śrubkę, bo wydaje mi się, że pasek rozrządu mam oryginalny (13 lat i około 159 kkm przebiegu). Wg teorii, już parę lat temu powinien trzasnąć.
Jakoże nie mam garażu, społecznego kanału brak w okolicy jak i kluczy porządnych, nie ruszam tego dopóki na dworku się nie ociepli. Mam nadzieję, że paseczek wytrzyma jeszcze jakiś miesiąc, czyli około 1500 km. Jak nie - to będzie po silniku i samochodzie.
_________________
Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Jak ściągnać tapicerkę z drzwi?
dawidd Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Pią Wrz 07, 2007 13:49
sTERYD
Brak nowych postów [R416] Da się ściagnąć górny sworzeń wahacza?
dawidd Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 19 Nie Paź 21, 2007 12:55
Pyzdra
Brak nowych postów [R416] Gdzie kupić używaną głowicę?
pablo3011 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pon Sie 04, 2008 08:47
kolin
Brak nowych postów [R400] Jak ściągnać nadkole?
colorone Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Pon Wrz 24, 2007 15:30
colorone
Brak nowych postów [r400] Jak ściągnąć osłonę (plastik) klapy ?
haxigi Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Maj 14, 2012 21:05
haxigi



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink