Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Problemy z układem kierowniczym
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Problemy z układem kierowniczym
Autor Wiadomość
Czolgista102 



Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 10
Skąd: Kraków



  Wysłany: Czw Mar 05, 2009 16:02   [R620] Problemy z układem kierowniczym
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1994

Witam.Dziś w nocy wracając z pracy zauważyłem że żeby skręcić na skrzyżowaniu o kącie 90 stp. muszę wykonać prawie 200 stp. kierownicą żeby koła skręciły "wystarczająco" by przejechać, do tego odczuwalny jest większy luz na kierownicy- wspomaganie, coś w zawieszeniu, układzie kierowniczym???
kierownica ponad 45stp. w lewo, koła prawie prosto- prawie brak oporu przy manewrowaniu kierownicą na postoju.

Nie przypominam sobie ostatnio extremalnych przygód by coś miało powód się zepsuć.
Szukałem w wyszukiwarce, ale chyba nie ma nic na ten temat.

(OT)
Swoją drogą, mam powoli dość, autko mam nie całe 4 miesiące, a po prostu się sypie (skrzynia, abs, aku, podciśnienie) wypadki "losowe"non stop (kamyczki z piaskarek, szyby, opony), włącznie z pomocą osób 3cich- typu urwane lusterka, anteny etc? "przeklęte auto", własne 4koła czy po prostu Rover? :beczy:
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Sty 29, 2011 00:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Mar 05, 2009 16:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10939
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Mar 05, 2009 16:47   

Czolgista102 napisał/a:
erownica ponad 45stp. w lewo, koła prawie prosto- prawie brak oporu przy manewrowaniu kierownicą na postoju.

wyrobiony wielowypust na wałku kolumny, albo ścięte zabezpieczenie na którymś przegubie lub na kółku przekładni :hm:
Czolgista102 napisał/a:
wypadki "losowe"non stop (kamyczki z piaskarek, szyby, opony), włącznie z pomocą osób 3cich- typu urwane lusterka, anteny etc?

no za to chyba jednak ciężko winić auto ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Pią Mar 06, 2009 01:29   

Sprawdz luzy maglownicy i drazkow kierowniczych
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R623] PROBLEM Z UKŁADEM KIEROWNICZYM
ziajn Rover serii 600, Honda Accord 12 Czw Paź 30, 2008 01:23
sTERYD
Brak nowych postów [R620] Problem z ukł. kierowniczym??
piotrek821 Rover serii 600, Honda Accord 3 Sro Lis 07, 2007 13:17
piotrek821
Brak nowych postów [R620] Problem z układem hamulcowym ABS
częsty dżwięk pompy ABS i zapalająca się kontrolka
Kobi84 Rover serii 600, Honda Accord 1 Pią Kwi 03, 2009 20:32
rtworek
Brak nowych postów [R620] Problem z układem wspomagania
mirek_20 Rover serii 600, Honda Accord 8 Sro Mar 04, 2009 17:15
mirek_20
Brak nowych postów [R620] Walka z układem wysprzęglania i sprzęgłem
ciąg dalszy awarii z postu "[R620 2.0SDI 96r.] docisk sprzęgła czy wysprzęglik pomocy Wr"
ossa Rover serii 600, Honda Accord 4 Czw Paź 16, 2008 15:25
ossa



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink